De tue? Is dat iets Eindhovenerigerigs?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
houdt dit in dat je mij op zich wel niet verkeerd uit vind zien?.
maar je hebt gelijk! vooral op de tue.
Is idd ook ok. En mannen zijn absoluut uiterst fijn ( got one of my own, ghehe), maar vrouwen zijn ook zo zacht enzo...weet niet kannie kiezenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:44 schreef blublub het volgende:
[..]
vertaling: vrouwen zijn wanhopiger
nee hoor, maar hier kan ik niet over meepraten... en t hoeft niet altijd snel van mij, langzaam is ook okay...
nope, enkel mannen voor mijquote:Op donderdag 1 april 2004 21:51 schreef Camoth het volgende:
[..]
Is idd ook ok. En mannen zijn absoluut uiterst fijn ( got one of my own, ghehe), maar vrouwen zijn ook zo zacht enzo...weet niet kannie kiezen![]()
![]()
Is je goed recht, verschil moet er zijn he?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:52 schreef blublub het volgende:
[..]
nope, enkel mannen voor mij
En ik geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:52 schreef blublub het volgende:
[..]
*eensch is*quote:Op donderdag 1 april 2004 21:52 schreef blublub het volgende:
[..]
precies, zo blijven er meer voor mij overquote:Op donderdag 1 april 2004 21:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Is je goed recht, verschil moet er zijn he?![]()
haha, dat gaat helaas niet op als ik in de buurt ben... mannen krijgen over het algemeen toch voorang bij mijquote:Op donderdag 1 april 2004 21:55 schreef blublub het volgende:
[..]
precies, zo blijven er meer voor mij over
TU/e = technische uni eindhovenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De tue? Is dat iets Eindhovenerigerigs?
En natuurlijk zie je er niet verkeerd uit, maar das natuurlijk niets nieuws.![]()
dames zijn topquote:Op donderdag 1 april 2004 21:55 schreef Camoth het volgende:
En dames dan???
![]()
Naja, die H zien ze zo toch ook?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
G_E doe de H van Blubje eens kopiëren en in de OP zetten
dat moeten we nog maar zien dan he.... ik ben hier wel de flirt hequote:Op donderdag 1 april 2004 21:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
haha, dat gaat helaas niet op als ik in de buurt ben... mannen krijgen over het algemeen toch voorang bij mij![]()
![]()
Ik ben toch bezet, dus ik zal een stapje terug doen bij dezequote:Op donderdag 1 april 2004 21:58 schreef blublub het volgende:
[..]
dat moeten we nog maar zien dan he.... ik ben hier wel de flirt he![]()
Ja maar de H hoort in de OP.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Naja, die H zien ze zo toch ook?![]()
zoals ik al zei: meer over voor mijquote:Op donderdag 1 april 2004 21:59 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik ben toch bezet, dus ik zal een stapje terug doen bij deze![]()
M'n Nemo wat doe je?!quote:Op donderdag 1 april 2004 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
"Nemo found"..
Maar die kenden jullie vast al. Ik loop altijd 6 maanden achter met dat soort dingen.
Noem het traditie getrouw...of nostalgie... wat hoort, dat hoortquote:Op donderdag 1 april 2004 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar de H hoort in de OP.
Sorry, nogal perfectionistisch aangelegd
nou ja schrale troost: niet op mijquote:Op donderdag 1 april 2004 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
"Nemo found"..
Maar die kenden jullie vast al. Ik loop altijd 6 maanden achter met dat soort dingen.
ik kan er ook niet zo goed naar kijkenquote:Op donderdag 1 april 2004 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n Nemo wat doe je?!
Nou ja, dan weet je het nu heh?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
TU/e = technische uni eindhoven.
en ja, da is nieuw voor me....
Nee, ik vind dit enger dan The Exorcist.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:01 schreef blublub het volgende:
[..]
ik kan er ook niet zo goed naar kijken
Done. Alleen heb ik hier en daar de tekst wel een eigen persoonlijk tintje gegeven.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
G_E doe de H van Blubje eens kopiëren en in de OP zetten
Euhm, hoe komen we van de TUE op Hans Klok?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet je het nu heh?![]()
En op de Hogeschool zag ik maar weinig leuks.
Die Hans Klok is trouwens DOM! *zucht*
jah... dat hoofdje kijkt ook zo zieligquote:Op donderdag 1 april 2004 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit enger dan The Exorcist.
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Done. Alleen heb ik hier en daar de tekst wel een eigen persoonlijk tintje gegeven..
Misschien is het Nemo niet maar is het Marlin. Dan zit Nemo zonder pappa.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:04 schreef blublub het volgende:
[..]
jah... dat hoofdje kijkt ook zo zielig
Ik zit Hartslag te kijken, en Hans Klok wist niet dat Duits ook in België een officiële taal is.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm, hoe komen we van de TUE op Hans Klok?
*even niet volg*
Ik heb er een linkje van gemaakt, dan hoeven we er niet steeds zo naar te kijken.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:04 schreef blublub het volgende:
[..]
jah... dat hoofdje kijkt ook zo zielig
je zei: vrouwenquote:Op donderdag 1 april 2004 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb er een linkje van gemaakt, dan hoeven we er niet steeds zo naar te kijken..
Maar ik vind 'm ook zielig hoor.. Ik kreeg 'm toegemailed. :'(.
G_E is juist heel gevoelig voor dat soort dingen.
is dat dan zo?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zit Hartslag te kijken, en Hans Klok wist niet dat Duits ook in België een officiële taal is.
mwah, dan is t toch al een beetje minder zielig, Marlin heeft een lager liefheidsgehaltequote:Op donderdag 1 april 2004 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien is het Nemo niet maar is het Marlin. Dan zit Nemo zonder pappa.
Vlaamse nasynchronisatie?!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:07 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, Finding Nemo met Vlaamse Nasynchronisatie....misschien ga ik dat zo wel doenLijkt me wel lachen
*blijkbaar ook dom is*quote:Op donderdag 1 april 2004 22:08 schreef blublub het volgende:
[..]
is dat dan zo?
*dom is
Jaaaa, maar dat heb ik al gezien. En mijn DVD heb ik bij een Belgische webwinkel besteld, dus vandaar het Vlaams. Nederlands heb ik nietquote:Op donderdag 1 april 2004 22:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vlaamse nasynchronisatie?!
De originele Engelse versie is veeeel beter! Totally dude!
Euh... mjah.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:07 schreef blublub het volgende:
[..]
je zei: vrouwen![]()
hij is blont, ja?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zit Hartslag te kijken, en Hans Klok wist niet dat Duits ook in België een officiële taal is.
en ik heb ergens heel ver weg ook nog eens vlaams bloed...quote:Op donderdag 1 april 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*blijkbaar ook dom is*![]()
nou, dat kwam niet zo lief over, dus wat wou je er nou mee zeggen?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh... mjah.. Hoezo?
Dan zal daar dat domme wel vandaan komen.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:11 schreef blublub het volgende:
[..]
en ik heb ergens heel ver weg ook nog eens vlaams bloed...![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan zal daar dat domme wel vandaan komen.
Hoef je trouwens geen O.C. te kijken?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jaaaa, maar dat heb ik al gezien. En mijn DVD heb ik bij een Belgische webwinkel besteld, dus vandaar het Vlaams. Nederlands heb ik niet
*geen vlaams bloed heeft*quote:Op donderdag 1 april 2004 22:11 schreef blublub het volgende:
[..]
en ik heb ergens heel ver weg ook nog eens vlaams bloed...![]()
*troostknuffel geeft*quote:Op donderdag 1 april 2004 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*geen vlaams bloed heeft*
dan was het waarschijnlijk nog erger geweest
Tuurlijk ben je niet dom!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben niet dom
Kijk, dat bedoel ik nou. Ik zei helemaal niets niet-liefs, maar ik word wel alvast gevierendeeld, op basis van wat ik er misschien mee bedoel.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:12 schreef blublub het volgende:
[..]
nou, dat kwam niet zo lief over, dus wat wou je er nou mee zeggen?
Nee, hoor, ik ben bij aflevering 19, maar heb er ff geen zin in vanavondquote:Op donderdag 1 april 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoef je trouwens geen O.C. te kijken?
edit: ow nee, je hebt die ook al allemaal gezien![]()
ik heb niets of niemand gevierendeelt...... ik vroeg enkel wat je wilde zeggenquote:Op donderdag 1 april 2004 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou. Ik zei helemaal niets niet-liefs, maar ik word wel alvast gevierendeeld, op basis van wat ik er misschien mee bedoel..
*zucht*. Vrouwen..
oeh oeh!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je niet dom!
Heb je de nieuwe Will & Grace al?
Ze zijn ook állemaal hetzelfdequote:Op donderdag 1 april 2004 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]*zucht*. Vrouwen..
hij doet t nietquote:Op donderdag 1 april 2004 22:20 schreef blublub het volgende:
[..]
oeh oeh!
*vlug halen gaat*
Nemo is ook leuk hoor!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik ben bij aflevering 19, maar heb er ff geen zin in vanavond
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:22 schreef blublub het volgende:
[..]
hij doet t niet
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:19 schreef blublub het volgende:
*zucht* mannen....
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:22 schreef Vlarp het volgende:
Zeg.. heeft supernooooooovaa *kuch* een grapsje van 1 april uitgehaald?
Wiesda? waar dan?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:22 schreef Vlarp het volgende:
ja nu doet ie t welquote:Op donderdag 1 april 2004 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Hoe kan dat?
Ik had hem binnen 2 uur al helemaal binnen.
Dat met die japanse teksten bedoel je?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:22 schreef Vlarp het volgende:
sjineeeees!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]lijkt er wel op!
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat met die japanse teksten bedoel je?.
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]lijkt er wel op!
quote:Unfortunately I have some bad news for everybody that does not speak Japanese and some very good for those who do.
Because of the recent events, like huge increase in page hits from Japan and a lot of problems with other coutries, we have decided that is in our best interest to only focus on the Japanese visitors. Thats why you could have already noticed the change in menu buttons at the top of the site. We decided we will start slow and will everyday change a bit of the site, until it is completley changed. I hope you understand why it had to come to this, but the Japanese people are simple more suitable for this kind of website. We are sure other bittorrent sites will soon follow us, since they will soon realize, that they will have no future in other countries, except Japan.
Also, since we got so many donations this time, we decided we will buy a satellite, that will be orbiting Japan's space and that is where [censuur] will be hosted. The satellite will be sent it to space today at 5 PM GMT. We hope that the take off will be smooth and there will be no problems...
Thank you all!
Sloncek
Dat is een hele stoute site (foei Vlarp!) waar je onder andere films, muziek en afleveringen van televisieseries kunt downloaden, meestal met zeer hoge downloadsnelheden.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:24 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Wiesda? waar dan?
Ajuu!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:25 schreef ajuu het volgende:
ooo..hello!
stout is okayquote:Op donderdag 1 april 2004 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is een hele stoute site (foei Vlarp!) waar je onder andere films, muziek en afleveringen van televisieseries kunt downloaden, meestal met zeer hoge downloadsnelheden.
De link mogen we hier niet geven, ivm de policy. En omdat het heel stout en illegaal is, natuurlijk..
En omdat het Heel Stout enzo is weten wij helemáál niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is een hele stoute site (foei Vlarp!) waar je onder andere films, muziek en afleveringen van televisieseries kunt downloaden, meestal met zeer hoge downloadsnelheden.
De link mogen we hier niet geven, ivm de policy. En omdat het heel stout en illegaal is, natuurlijk..
Ik heb alles netjes gecensureerd!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*al gezien heeft*quote:Op donderdag 1 april 2004 22:26 schreef Andyvie het volgende:
Leuk gemaakt!
Oeh, een nieuwe aflevering The OC*binnenhaal*
*mezelf blond verklaar*quote:Op donderdag 1 april 2004 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En omdat het Heel Stout enzo is weten wij helemáál niet waar je het over hebt.
Net zoiets als de maildienst van Googlequote:Op donderdag 1 april 2004 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waxxer, hoi!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:27 schreef Waxxer het volgende:
Hallaptop
ik bedoel hallO!
met wie?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:30 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Waxxer, hoi!
... je hebt Het toch gedaan?!
*Aan gedichtje van vroeger denk*quote:Op donderdag 1 april 2004 22:27 schreef blublub het volgende:
[..]
stout is okay![]()
Ja de Superlange uitzending met Superveel Jeroen Pauwquote:Op donderdag 1 april 2004 22:29 schreef ajuu het volgende:
ja...supernova is dat niet die speciale aflevering van Nova...die thema-uitzending...ik zeg maar wat
Ik bedoel meer dat het feit dat je dingen download met ehm.. dinges heel stout is.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb alles netjes gecensureerd!![]()
je mag de naam van het systeem wel noemen, zolang je maar geen duidelijke linkjes enzo geeft naar 'zulke' *kuch* sites ...quote:Op donderdag 1 april 2004 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het feit dat je dingen download met ehm.. dinges heel stout is.. Nou doe ik het ook hoor, daar niet van, maar toch.
.
*beetje-stout-fan isquote:Op donderdag 1 april 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Aan gedichtje van vroeger denk*
Als ze in je album schrijven
Dat je heel lief en braaf moet zijn
Denk dan eens aan deze woorden:
Een beetje stout is ook wel fijn
Ad aware enzo heb je natuurlijk ook al gedaan?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:33 schreef Waxxer het volgende:
Nee dan had ik hier niet gezetendan was ik drie dagen bezig om internet goed te installeren, en windows enz.
Heb het (nog) niet gedaan maar overweeg het wel steeds meer.... Word sluit niet af, ik moet min comp drie keer opstarten voor ik kan beginnen, internet laden duurt eindeloooooos terwijl ik meerdere malen per weer de caches leeg, dingen lopen vast.....
Maar ik houd erover op
Ik heb gelukkig mijn interview geregeld, foto besteld bij de fotograaf.... ik heb morgen nog weer twee tentamens.... en dan is het godzijdank even weekend...
Windows zit er als het goed is al op hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 22:33 schreef Waxxer het volgende:
Nee dan had ik hier niet gezetendan was ik drie dagen bezig om internet goed te installeren, en windows enz.
Heb het (nog) niet gedaan maar overweeg het wel steeds meer.... Word sluit niet af, ik moet min comp drie keer opstarten voor ik kan beginnen, internet laden duurt eindeloooooos terwijl ik meerdere malen per weer de caches leeg, dingen lopen vast.....
Maar ik houd erover op
Ik heb gelukkig mijn interview geregeld, foto besteld bij de fotograaf.... ik heb morgen nog weer twee tentamens.... en dan is het godzijdank even weekend...
Niet zo raar hoor.. 't internet is enorm groot! Duurt wel even voor je dat helemaal hebt gestartquote:Op donderdag 1 april 2004 22:33 schreef Waxxer het volgende:
ach ik sloeg de plank weer eensquote:Op donderdag 1 april 2004 22:32 schreef Idril-2 het volgende:
De laptop gekocht Ajuu
En onduidelijke linkjes?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
je mag de naam van het systeem wel noemen, zolang je maar geen duidelijke linkjes enzo geeft naar 'zulke' *kuch* sites ...
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
met wie?
*ook vaak planken slaat*quote:Op donderdag 1 april 2004 22:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
ach ik sloeg de plank weer eens
Ja, ik hoor het ook net!!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
oohhhh SMSmee's poessie stopt!!!![]()
![]()
Ik gaf net zeeeeer mysterieuze, slinkse, linkjes.. dus dat magquote:Op donderdag 1 april 2004 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En onduidelijke linkjes?.
Hij werkt gewoon klote, hij is oud, kortom: ik wil een nieuwe. 3 komma 5 GB is ook niks, om over de rest nog maar te zwijgen....quote:Op donderdag 1 april 2004 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ad aware enzo heb je natuurlijk ook al gedaan?.
en ik wilde het net gaan kijkenquote:Op donderdag 1 april 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het ook net!!![]()
Ze zeggen net bij Barend en Van Dorp dat het geen 1 Aprilgrap is.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:40 schreef blublub het volgende:
[..]
en ik wilde het net gaan kijken
t was toch pas 1x op tv geweest? of is dit een 1 aprilgrap?
lijkt me wel...quote:Op donderdag 1 april 2004 22:40 schreef blublub het volgende:
[..]
en ik wilde het net gaan kijken
t was toch pas 1x op tv geweest? of is dit een 1 aprilgrap?
ik snap maar de helft van je post,quote:Op donderdag 1 april 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik ben een Brave Hendrik
Ik kan sinds vanmiddag de termen.....
oohhhh SMSmee's poessie stopt!!!![]()
![]()
en massacommunicatie ging dus klote
Ooit van complot theorien gehoord?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze zeggen net bij Barend en Van Dorp dat het geen 1 Aprilgrap is.
De vorige aflevering kan je wel terugkijken op internet hoor
Ja, ik geloof het ook nog niet helemaal hoor. Maar Paul de Leeuw zei dat het niet in het zaterdagavondprofiel van de Vara zou passen ofzo. Beetje vaag excuus dus ik weet niet wat ik er van moet geloven.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ooit van complot theorien gehoord?
oeh, waar dan?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze zeggen net bij Barend en Van Dorp dat het geen 1 Aprilgrap is.
De vorige aflevering kan je wel terugkijken op internet hoor
Ja maar pappa's pc is bijv veel en veel sneller en hij heeft ook geen luxe dingquote:Op donderdag 1 april 2004 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet zo raar hoor.. 't internet is enorm groot! Duurt wel even voor je dat helemaal hebt gestart
een vrijgezel moet toch een hobby hebbenquote:Op donderdag 1 april 2004 22:38 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
*ook vaak planken slaat*![]()
Nouw mijn knuffeltje is toch minstens net zo lief als jouw beertje-beestjequote:Op donderdag 1 april 2004 22:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
een vrijgezel moet toch een hobby hebben
http://www.omroep.nl/vara/tv/smsmee/welcome.htmlquote:Op donderdag 1 april 2004 22:44 schreef blublub het volgende:
[..]
oeh, waar dan?
Neuh, ik wil alweer een nieuw PC'tjequote:Op donderdag 1 april 2004 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar pappa's pc is bijv veel en veel sneller en hij heeft ook geen luxe ding
wil jij wel met me ruiolen dan?fix jij de boel (want dat kan je
) en dan heb jij een mooi peeseetje waar je nog jaren mee vooruit kan!
de mijne is net 8 maandenquote:Op donderdag 1 april 2004 22:47 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Nouw mijn knuffeltje is toch minstens net zo lief als jouw beertje-beestje![]()
En hij heet Polleke en hij is al 25!
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/vara(...)l
Toch ga ik morgen een foto maken, hij is zo liev!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
de mijne is net 8 maanden
ja, ik val gewoon op jonger
tsja
ich auch schlafen gehenquote:Op donderdag 1 april 2004 22:54 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Toch ga ik morgen een foto maken, hij is zo liev!!!
En nu ga ik slapen. welterusten allemaal
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:53 schreef blublub het volgende:
[..]
je bent een held
Hasta la pastaquote:Op donderdag 1 april 2004 22:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
ich auch schlafen gehen
auf wienerschnitzel![]()
Ja, ik geloof het ook (nog) niet helemaal dat het echt stopt. Het blijft vrij vaag.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:56 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij is dat smsmee ook een 1-april grap, als ik de site zo bekijk met de berichtjes boven in het scherm
jij bent echt vet stoerquote:Op donderdag 1 april 2004 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*stoer probeer te kijken*
hoofdpijn ja ikquote:Op donderdag 1 april 2004 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hasta la pasta
we weten het morgen...quote:Op donderdag 1 april 2004 22:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het ook (nog) niet helemaal dat het echt stopt. Het blijft vrij vaag.
eg welquote:Op donderdag 1 april 2004 22:58 schreef blublub het volgende:
[..]
jij bent echt vet stoer![]()
![]()
Of zaterdag.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
we weten het morgen...
Uhuh...quote:Op donderdag 1 april 2004 23:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of zaterdag.
hee patser!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
eg wel
Je moet natuurlijk niet van dieen
smileys gebruiken. Dat komt niet echt geloofwaardig over.
jij stoerquote:Op donderdag 1 april 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
eg wel
Je moet natuurlijk niet van dieen
smileys gebruiken. Dat komt niet echt geloofwaardig over.
Dan ben je hip, kewl en trendy.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik kan nauwelijks wachten tot mijn nieuw kewle zonnebril klaar is. Dan kan ik eindelijk ook eens stoer zijn..
huh, je bedoelt dat je er spec. 1 hebt laten ontwerpen?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik kan nauwelijks wachten tot mijn nieuw kewle zonnebril klaar is. Dan kan ik eindelijk ook eens stoer zijn..
Neeej, het is een zonnebril op sterkte, dus dat duurt een tijdje.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
huh, je bedoelt dat je er spec. 1 hebt laten ontwerpen?
Whoeeiii!!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan ben je hip, kewl en trendy.
Zie je? Ook G_E kan kewl, hip en trendy zijn.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Whoeeiii!!.
ik had net weer mn IRC eraf gegooid....quote:Op donderdag 1 april 2004 23:10 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm mensen. FF reclame maken. Het is me de laatste tijd erg opgevallen dat #homo op IRC een beetje dood aan het gaan is (eigenlijk oa. ook mijn schuld.). Dus bezoek #homo eens een keer als je tijd hebt. Het was daar vroeger best wel leuk. Einde reclame.
Mijn collega M. zei vandaag "Skaten? Neej, ik doe aan hardlopen. Skaten is voor homo's."quote:Op donderdag 1 april 2004 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je? Ook G_E kan kewl, hip en trendy zijn.
Hoewel echte kewle en hippe mensen nooit zelf zeggen dat ze hip zijn
Hier was het vroeger ook best wel leuk.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:10 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm mensen. FF reclame maken. Het is me de laatste tijd erg opgevallen dat #homo op IRC een beetje dood aan het gaan is (eigenlijk oa. ook mijn schuld.). Dus bezoek #homo eens een keer als je tijd hebt. Het was daar vroeger best wel leuk. Einde reclame.
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn collega M. zei vandaag "Skaten? Neej, ik doe aan hardlopen. Skaten is voor homo's.".
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn collega M. zei vandaag "Skaten? Neej, ik doe aan hardlopen. Skaten is voor homo's.".
Ja toen kwam jij ook nog vaker hierquote:Op donderdag 1 april 2004 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hier was het vroeger ook best wel leuk..
Trusten Vlarp!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen
Mjah... Maar toen een vrouwelijke collega van begin twintig (die door de mannelijke hetero's als sex-object wordt gezien) haar tas onder de tafel vandaan wilde pakken (op de plaats waar M. zat) zei hij "aaah, je wil even tussen mijn benen grabbelen?" Zij meteen (verontwaardigd): "Waarom maken alle mannen nou meteen dat soort opmerkingen tegen mij!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is toch niet de collega M. waar je het nu over hebt hè?
naar onder stof zittende skates kijk*
Met jou ??quote:Op donderdag 1 april 2004 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hier was het vroeger ook best wel leuk..
*notitie maak tas bij G_E op kantoor onder tafel te zetten*quote:Op donderdag 1 april 2004 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Maar toen een vrouwelijke collega van begin twintig (die door de mannelijke hetero's als sex-object wordt gezien) haar tas onder de tafel vandaan wilde pakken (op de plaats waar M. zat) zei hij "aaah, je wil even tussen mijn benen grabbelen?" Zij meteen (verontwaardigd): "Waarom maken alle mannen nou meteen dat soort opmerkingen tegen mij!." M. reageert vervolgens vol onschuld. "Maar ik zou hetzelfde ook tegen G_E zeggen hoor.
."
.
Die laatstequote:M. reageert vervolgens vol onschuld. "Maar ik zou hetzelfde ook tegen G_E zeggen hoor.."
Ja, en zonder jou.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Met jou ??![]()
![]()
is dat laatste deel jouw fantasie?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Maar toen een vrouwelijke collega van begin twintig (die door de mannelijke hetero's als sex-object wordt gezien) haar tas onder de tafel vandaan wilde pakken (op de plaats waar M. zat) zei hij "aaah, je wil even tussen mijn benen grabbelen?" Zij meteen (verontwaardigd): "Waarom maken alle mannen nou meteen dat soort opmerkingen tegen mij!." M. reageert vervolgens vol onschuld. "Maar ik zou hetzelfde ook tegen G_E zeggen hoor.
."
.
.
Sorry, ik wilde ff een reactie opwekken van jouwquote:Op donderdag 1 april 2004 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
.
.
.
jouWquote:Op donderdag 1 april 2004 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde ff een reactie opwekken van jouw.
"Poekie, ga je even mee, je staat zo te vloeken in die kleur bij je moeder"quote:Op donderdag 1 april 2004 23:24 schreef blublub het volgende:
[..]
jouW
Jouw fietsquote:Op donderdag 1 april 2004 23:24 schreef blublub het volgende:
[..]
jouW
JouW reactie maar het is de reactie van joU.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jouw fiets
Jouw gezicht
Jouw![]()
"ik ga je killen!"quote:Op donderdag 1 april 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Poekie, ga je even mee, je staat zo te vloeken in die kleur bij je moeder"![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Maar medisch gezien vind ik toch dat ehhhh... de sfeer een beetje bitter is nu hier.....
Huisartstechnisch gesproken wil dat zeggen dat ik me genoodzaakt voel even Dokter Bibber aka Blublub in te schakelen.
*tik*tik*tik*tik*tik*tik*tik*tik*tik*tik*
-tuuuuuuuuuuuuuuut-
......
-tuuuuuuuuuuuuuuut-
......
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
JouW reactie maar het is de reactie van joU.
danku, dat is wat ik wilde zeggenquote:Op donderdag 1 april 2004 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
JouW reactie maar het is de reactie van joU.
"M'n levenspalet van kleurtjes is in de war. M'n palet was vroeger vingerverf en nu is het helemaal doorgelopen!"quote:Op donderdag 1 april 2004 23:28 schreef blublub het volgende:
[..]
"ik ga je killen!"
Patient overleden?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Maar medisch gezien vind ik toch dat ehhhh... de sfeer een beetje bitter is nu hier.....
Huisartstechnisch gesproken wil dat zeggen dat ik me genoodzaakt voel even Dokter Bibber aka Blublub in te schakelen.
*tik*tik*tik*tik*tik*tik*tik*tik*tik*tik*
-tuuuuuuuuuuuuuuut-
......
-tuuuuuuuuuuuuuuut-
......
Ja, maar zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dus z'n smiley.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:29 schreef blublub het volgende:
[..]
danku, dat is wat ik wilde zeggen
Nee.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:22 schreef blublub het volgende:
[..]
is dat laatste deel jouw fantasie?
Van hem. Ik keek hem verschrikt aan - waarop M. begon te gniffelen. "Whaahaaha... Nou wil je zeker noooooit meer bij mij op één kamer te terecht komen.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
Die laatstewas dat de blik van M. of was dat jouw reactie?
oh. dan is t gewoon een kromme zinquote:Op donderdag 1 april 2004 23:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja, maar zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dus z'n smiley.
Nou er werd zo gesnauwd ik denk, gooi er een prozacje tegenaanquote:Op donderdag 1 april 2004 23:28 schreef blublub het volgende:
[..]
hej! ik kan sinds kort reanimeren jah!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Patient overleden?
Maar het klopt welquote:Op donderdag 1 april 2004 23:31 schreef blublub het volgende:
[..]
oh. dan is t gewoon een kromme zin
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:31 schreef wizarddragon het volgende:
Ja, maar zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dus z'n smiley.
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:31 schreef blublub het volgende:
oh. dan is t gewoon een kromme zin
ik zit in een dip dus kom maar op met die prozacquote:Op donderdag 1 april 2004 23:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou er werd zo gesnauwd ik denk, gooi er een prozacje tegenaan
Ik zit al op de rand van een dip dus ajb even allemaal vrolijk blijven, ok?
nou snap ik t ook niet meerquote:Op donderdag 1 april 2004 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee.
Alleen heet ik in het echt natuurlijk geen G_E..
Ik had die bespreking toch heel even uitgesteldquote:Van hem. Ik keek hem verschrikt aan - waarop M. begon te gniffelen. "Whaahaaha... Nou wil je zeker noooooit meer bij mij op één kamer te terecht komen."
Maar gelukkig begon toen de bespreking..
Ik ook niet meerquote:Op donderdag 1 april 2004 23:34 schreef blublub het volgende:
[..]
nou snap ik t ook niet meer
Om M even tussen zijn benen te kunnen grabbelen zeker.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]*van stoel valt*
[..]
Ik had die bespreking toch heel even uitgesteld
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Om M even tussen zijn benen te kunnen grabbelen zeker..
jahquote:Op donderdag 1 april 2004 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Om M even tussen zijn benen te kunnen grabbelen zeker..
M. is best schattig hoor, op zich, maar hetero en bovendien bezet.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:37 schreef blublub het volgende:
[..]
jah![]()
![]()
fotos!
oh, maar dat deed je dus niet? jammer..
die feiten doen niet af aan de kwaliteit van de fotos (die dus niet zijn gemaakt...)quote:Op donderdag 1 april 2004 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
M. is best schattig hoor, op zich, maar hetero en bovendien bezet..
*wij samen confused isquote:Op donderdag 1 april 2004 23:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
En dat maakt M. des tequote:Op donderdag 1 april 2004 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
M. is best schattig hoor, op zich, maar hetero en bovendien bezet..
Jij valt op hetero's die al bezet zijn?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat maakt M. des te![]()
Toch hopelijk niet van een grabbelend Beavje tusen de benen van M. hè?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:37 schreef blublub het volgende:
jah![]()
![]()
fotos!
Tuurlijk niet, Het blijft G_E natuurlijkquote:oh, maar dat deed je dus niet? jammer..
Je hoeft niet zoquote:Op donderdag 1 april 2004 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij valt op hetero's die al bezet zijn? [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet van een grabbelend Beavje tusen de benen van M. hè?
[..]
jah...quote:Tuurlijk niet, Het blijft G_E natuurlijk
Grabbelen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:48 schreef blublub het volgende:wat deed jij daar dan?
G_E doet niet aan grabbelen bij vreemde hetero's.quote:jah...
sabbelen?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Grabbelen natuurlijk.
al zou ik denk ik geen genoegen nemen met alleen grabbelen![]()
[..]
nee dat doe ik ook niet, dat doen die vreemde hetero's altijd bij mijquote:G_E doet niet aan grabbelen bij vreemde hetero's.
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:51 schreef blublub het volgende:
sabbelen?
Vreemde hetero's zitten nooit aan mij.quote:nee dat doe ik ook niet, dat doen die vreemde hetero's altijd bij mij![]()
![]()
Thuis?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
Waar is Nathan ?
Ja..hij is min of meer onlinequote:Op donderdag 1 april 2004 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Thuis?
Ergens anders?
*aai*quote:Op donderdag 1 april 2004 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Vreemde hetero's zitten nooit aan mij.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:56 schreef blublub het volgende:
[..]
*aai*
zoooo, nu heeft er een vreemde hetero aan je gezeten![]()
actie? Waar?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga echt drie minuten weg, en mis gelijk weer alle actie hier. Bah.
je wou zeggen dat ik geen aanhangsel tussen mn benen heb hangen en dat ik je daarom niet mag aanraken?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Jij bent niet echt het soort hetero waarvan ik wil dat ze aan me zitten. Niet dat je niet aan me mag zitten want je bent harstikke liev maar..euhm...ja...nou..ehh... ach, laat maar.
Euhm.... nou zoals ik al eens tegen Gerdoow heb uitgelegd.. je hebt iets waar ik best wel zonder kan en je mist iets dat ik er toch graag bij wil hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:00 schreef blublub het volgende:
[..]
je wou zeggen dat ik geen aanhangsel tussen mn benen heb hangen en dat ik je daarom niet mag aanraken?t leven is oneerlijk
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
actie? Waar?
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:56 schreef blublub het volgende:
[..]
*aai*
quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm.... nou zoals ik al eens tegen Gerdoow heb uitgelegd.. je hebt iets waar ik best wel zonder kan en je mist iets dat ik er toch graag bij wil hebben.
ik ben trots op wat ik heb, en blij met dat ik wat misquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm.... nou zoals ik al eens tegen Gerdoow heb uitgelegd.. je hebt iets waar ik best wel zonder kan en je mist iets dat ik er toch graag bij wil hebben.
ielh, borsthaar mogen ze van mij, in general (dus ook bij mannen), gewoon helemaal schrappen! bah!quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]*het verhaal kent*
Beavje had onder andere graag borsthaar bij vrouwen.
*aai*quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:03 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben trots op wat ik heb, en blij met dat ik wat mis
GIRLPOWER! (ohw wat was ik ooit fan van de Spice Girls, in groep 8)
wil je ook geaaid jongen?quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er ook niet echt fan van.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ielh, borsthaar mogen ze van mij, in general (dus ook bij mannen), gewoon helemaal schrappen! bah!
pas op! je aait een hetero die t een en ander heeft en mist!quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*aai*![]()
Ik vind het meestal wel euhm...nou dat je zegt...ehh...quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ielh, borsthaar mogen ze van mij, in general (dus ook bij mannen), gewoon helemaal schrappen! bah!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:04 schreef blublub het volgende:
[..]
wil je ook geaaid jongen?
.. geil?quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel euhm...nou dat je zegt...ehh...
Dat je zegt "Woei!"?quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel euhm...nou dat je zegt...ehh...
*Patri Beautje ook aai*quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet echt fan van.
*aaaai* enquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:06 schreef blublub het volgende:
.. geil?
Euhm...laten we het maar houden op Woeiiquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:06 schreef LeBeau het volgende:
Dat je zegt "Woei!"?
Meer hebben we niet nodig om te weten wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Euhm...laten we het maar houden op Woeii
quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Meer hebben we niet nodig om te weten wat je bedoelt.
Thuis, met een vriend op bezoek.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
Waar is Nathan ?
Beaubabe!quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:22 schreef LeBeau het volgende:Nathan.
beaverlein!quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
Nathan
Trusten Blubje![]()
Doe maar ff , dan kan ik nu pitten en spreek ik je later weer verderquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:28 schreef LeBeau het volgende:
Truste Blubje!
Hoest met Nathan? Of moet ik daarvoor je weblog lezen?
*kruipt tegen je aan*quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:07 schreef Markie-Mark het volgende:
*ook weer ff aanschuift*
idemquote:Op vrijdag 2 april 2004 03:27 schreef wizarddragon het volgende:
Truste iedereen en goedemorgen alvast![]()
![]()
ditoquote:Op vrijdag 2 april 2004 04:09 schreef WAik het volgende:
[..]
idem
Trustequote:Op vrijdag 2 april 2004 04:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ditoen nu ga ik echt slapen hoor
![]()
Nee, 2e alweer. Dus het meeste handjes-schudden zit er gelukkig al op...quote:Op vrijdag 2 april 2004 06:04 schreef Idril-2 het volgende:Goeiemorgen!
Da's wel heel vroeg! Je eerste werkdag toch?
Succes daar![]()
Eej Cybquote:Op vrijdag 2 april 2004 07:20 schreef Cybart het volgende:
wooooooohooooooooooo
moguh vlarp
'uitslapen'quote:Op vrijdag 2 april 2004 07:42 schreef tech het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Uitslapen is best lekker
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
de moedereenheid is jarig vandaag
Ik bewaar dat meestal voor vrijdag 5 uur, maar verder ben ik het er helemaal mee eensquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:46 schreef Doffy het volgende:* Vrijdag! Woeiiiiii! *
quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:52 schreef Sunjammer het volgende:
Howdy Dofster en Nathster
Well, I didn't hear (or read) that one in a long timequote:Op vrijdag 2 april 2004 09:54 schreef NathaN het volgende:
[..]SJunny!
Nostalgische buiquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:55 schreef Sunjammer het volgende:
Well, I didn't hear (or read) that one in a long time
Dan zeg ik alvast Goeienavondquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:50 schreef Doffy het volgende:
Ik ben mijn tijd altijd vooruit.. dus die 8 uur moeten ook kunnen
en hoi @ Nathje en Sjammie, btw!![]()
Het lot van een vrouw in een mannenwereld? Of gewoon een laat bijbaantje?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:03 schreef Camoth het volgende:
Was het maar zaterdagavond 22.00, dan begint namelijk mijn weekend pas![]()
Dank jequote:Op vrijdag 2 april 2004 10:05 schreef NathaN het volgende:
Dan zeg ik alvast Goeienavond
Moet werken van 12.00 tot 20.15, en dan met de bus naar huis, en dat is waardoor ik zo laat pas thuis ben.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het lot van een vrouw in een mannenwereld? Of gewoon een laat bijbaantje?
Dat heb ik elke ochtend eigenlijk... En in het weekend ben je al supervroeg wakker... leuk is datquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dank je
Ik voel me ook alsof ik meteen m'n bed weer in kan...![]()
Ben je dan tegen de tijd dat het hier avond is weer wakker?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:07 schreef Doffy het volgende:
Dank je
Ik voel me ook alsof ik meteen m'n bed weer in kan...![]()
*Kopje thee aanreik*quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:33 schreef Doffy het volgende:
* Sunjammer wiegt Dofster in slaapquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:33 schreef Doffy het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:39 schreef Sunjammer het volgende:
* Sunjammer wiegt Dofster in slaap
*wieg* *wieg* *wieg*quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:50 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik snurk nietquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:52 schreef Sunjammer het volgende:
*wieg* *wieg* *wieg*
Damn, je snurkt...
Haha... ik schijn fluittonen te maken... Wat moet je dáár nu weer mee he?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik snurk niet
Maar volgensmaak ik zacht miepende geluidjes
![]()
![]()
De Marsaillaise fluiten?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
Haha... ik schijn fluittonen te maken... Wat moet je dáár nu weer mee he?
You do thatquote:M'n ex is volgend weekend bij mij... dus ik zal het hem eens vragen of het ook echt zo is![]()
De Marsaillaise? Hah, da's voor watjes... ik knal gewoon het hele Brandenburg concerto erdoor!quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
De Marsaillaise fluiten?
[..]
You do that
Kewl!quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:59 schreef Sunjammer het volgende:
De Marsaillaise? Hah, da's voor watjes... ik knal gewoon het hele Brandenburg concerto erdoor!
Whaha! Dan krijgt de term 'ik kan dat concerto wel dromen' toch een hele andere betekenis he?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kewl!
Ik zal niet zeggen dat ik je in m'n slaapkamer wil hebben, maar 't heeft wel wat!
Ik doe niet echt rare dingen in m'n slaap voor zover ik weet. Er is me nooit iets verteld in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:58 schreef Doffy het volgende:
Hi Beav!![]()
Wat voor rare dingen doe jij in je slaap?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:02 schreef Sunjammer het volgende:
Wie zegt dat ik in jouw slaapkamer wil zijn.....
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:06 schreef beaverhausen het volgende:
Ik doe niet echt rare dingen in m'n slaap voor zover ik weet. Er is me nooit iets verteld in ieder geval
Ja? Wat?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niiiiiiiks...quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Sunjammer het volgende:
Ja? Wat?
Ooohhooooooohhhw....quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niiiiiiiks...
Gebod #11: Gij zult een getrouwd man niet verleiden
Ik hou nog steeds van je hoor... that will never changequote:Op vrijdag 2 april 2004 11:14 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:15 schreef Sunjammer het volgende:
Ik hou nog steeds van je hoor... that will never change
Wappernicht!quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:46 schreef Doffy het volgende:* Vrijdag! Woeiiiiii! *
Wat Whitney Houston van je, SJunnyquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:15 schreef Sunjammer het volgende:
Hee Sunnie.... raad eens van wie ik foto's gevonden heb.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Toen ik nog knap was?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:28 schreef fulco- het volgende:
[..]
Hee Sunnie.... raad eens van wie ik foto's gevonden heb.
Van een sunjammer in 1998. Toen je nog jong was enzo![]()
Als je het proces van ouder worden wilt omschrijven als minder knap worden.... ja!.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Toen ik nog knap was?
Ik vind het best... topic is toch bijna volquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:31 schreef fulco- het volgende:
[..]
Als je het proces van ouder worden wilt omschrijven als minder knap worden.... ja!.
Het zijn foto's van een oude webpagina ofzoZal ik ze plaatsen?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:31 schreef fulco- het volgende:
Zal ik ze plaatsen?
Binnenkort maar ff... ik zit met een complexe verbinding in Engeland. Om daar overheen nog eens foto's te sturen, wordt wat te lastig.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |