quote:Op donderdag 1 april 2004 19:42 schreef PBtje het volgende:
Gelukt
Dit is alleen niet de mijne (jaja sorry, dat krijg ik al helemaal niet voor elkaar :$)
1988 met 200.000km kleur wit.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:48 schreef PBtje het volgende:
Ik had al gezegd dat er over de prijs te praten valt, maar een bod van 500,- kan ik helaas niet serieus nemen...
je koopt em toch niet, biedt dan nietquote:Op woensdag 7 april 2004 14:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
1988 met 200.000km kleur wit.600 euro dan
On-topic vind ik dit een leuke auto die zijn km,bouwjaar en kleur niet meeheeft.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Mooi, dan kan het nu zeker weer ontopic
Waar zie jij hem dan virtueel? Ik zie alleen maar een plaatje van een volvo 480 die er volgens de TS op lijktquote:Op donderdag 8 april 2004 03:19 schreef schvvmert het volgende:
Ik bied nu op een auto die ik alleen virtueel zie.
De auto wordt anders nu al beschouwd als klassieker. Maar hoe zit het met de ruimte?, kan je er goed in zitten ook als je lang bent (zoiets als 2,05Mquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:14 schreef PBtje het volgende:
Dank je wel
Het is ook zekers een leuke auto, maar schijnbaar niet zo populair meer.
jammer, maar met dit weer is dakje open niet altijd even leuk:Pquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:28 schreef PBtje het volgende:
Het is inderdaad een klassieker ja!
Ik ben ong 1.80 en kan er goed in zitten.
Stoel en stuur zijn aardig te verstellen!
Denk alleen dat als je 2,05 bent dat je toch echt het dakje moet openen!!
Wit is niet echt een leuk kleurtje voor een auto, en bovendien valt hij beetje buiten de boot vanwege zijn aparte vorm (Citroen BX is ook een goed voorbeeld). En mocht de auto sportief zijn, dan heeft hij zijn merk niet echt mee (lees: Volvo = vaak ouwelullenbak).quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:42 schreef PBtje het volgende:
even een kickje
en ik vraag me af waarom er weinig serieuze interesse in deze auto is!
het is echt een heel leuk ding.
als het de prijs is, dan vermeldt ik bij deze nog ff, dat het een vraagprijs is van 1000,- euro
en zelfs hier valt heus nog wel over te praten.
Ik heb een paar weken geleden in zo'n 480 gereden en dat is ECHT geen ouwelullen bak. Ding trekt de stenen uit de straat, zelfs zonder turbo...quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:33 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Wit is niet echt een leuk kleurtje voor een auto, en bovendien valt hij beetje buiten de boot vanwege zijn aparte vorm (Citroen BX is ook een goed voorbeeld). En mocht de auto sportief zijn, dan heeft hij zijn merk niet echt mee (lees: Volvo = vaak ouwelullenbak).
Ik heb over de merk, niet over de type auto.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden in zo'n 480 gereden en dat is ECHT geen ouwelullen bak. Ding trekt de stenen uit de straat, zelfs zonder turbo...
ok, wacht ik dat ff af iigquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:03 schreef PBtje het volgende:
deze heeft geen Airco, alleen maar ARKO
en binnenkort kan ik eindelijk een digitale camera lenen,
zodat ik foto's van de mijne kan laten zien!!
Marktplaats loopt vaak wel aardig hard. Heb er vandaag ook mn motor verkocht voor een niet onaardig bedrag. Stond er pas een week op de advertentie. Dus ik zou het daar maar ff proberen als ik jou was. Succes ermee!quote:Op zondag 11 juli 2004 15:07 schreef PBtje het volgende:
Ja ik snap het ook niet! Vind dat ik er ook niet al teveel geld voor vraag.
Marktplaats ga ik denk ik ook maar is proberen dan.
Heb op het moment een bmw 318i. Deze is binnenkort ook te koop want ik kan een leuke grijs kenteken diesel kopen en dan is een 3e ook teveel voor mij
Zie pag 1 van dit topicquote:Op maandag 12 juli 2004 19:43 schreef PBtje het volgende:
Ik zal er op letten A-W-E-S-O-M-O, bedankt!
En Lord_Vetinari, waarom wil/kan jij er niet aan als ik dat mag vragen?
Ja ik woon ook in Arnhem. Ik rijd zelf in een Ford Capri III uit 1984. Voor woonwerkverkeer heb ik een Opel Corsa uit 1992. Toch pak ik vaak de Capriquote:Op maandag 12 juli 2004 18:56 schreef PBtje het volgende:
Werkt best goed!
Heb al een bod gekregen van 450,- vind ik nog net wat te laag...
Iemand hier die er nog wat bovenop wil doen??
En Mach1, ook een Arnhemmer zie ik?
Wat rij je zelf??
Klopt helemaal. Ik wil niet alle anwb-mannen over één kam scheren, maar toen ik langs de kant van de weg stond met mijn 440 (ja is geen 480) moest ik hem uitleggen dat er een renault 19 motor in lag. Toen kwam hij met de geniale oplossing: carburateur vervangen. Ja hoor. Was gewoon de verdeelkap en de rotor. Het verschil in reparatie was 700 euro.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:22 schreef PBtje het volgende:
Ik geloof je gelijk, maar vergeet niet, de ANWB is ook niet alles.
Ken helaas wel verhalen van anderen waar je niet vrolijk van wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |