Jaaa!! Die zijn goddelijk! *gaat nu een zak halen*quote:Op donderdag 1 april 2004 22:06 schreef Drakul het volgende:
Heartbreakers!
Jij bedoelt zeker de Lay's Tzatziki ofzo. Komkommer/Yoghurt. Griekse elende... vond ik minderquote:Op donderdag 1 april 2004 15:26 schreef Karrakas het volgende:
Die chips van Lays (euhmm met komkommer). Maar hier verkopen die josties ze niet meer
. Ergens anders nog wel? Je had ook met feta en nog een aantal soorten.
300 gram zakkenquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:08 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Croky bolognese bijna vergeten
Die zijn echt lekker! Bij onze AH hebben ze die nu uit de schappen gehaald, restanten verkocht met 35% kortingquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:19 schreef dazzle123 het volgende:
Ik zal wel oud worden of zo. Maar die chips die jullie allemaal noemen zeggen me helemaal niks.
De beste chips was toch wel die roze van croky. Croky Bacon. Maar die hebben ze niet meer![]()
Heb ik ook altijd (Edah ¤ 0,25)quote:Op donderdag 1 april 2004 15:35 schreef DeWaasheid het volgende:
naturel, liefst goedkope (euroshopper, aldi, etc)
en dan met yoghurt dippen
C1000 huismerk bolognese, precies hetzelfde als de oude croky chipsquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:29 schreef Undergod het volgende:
de OUDE bolognese van croky was heeerlijk![]()
, de nieuwe is geen verbetering
![]()
IK WIL DE OUDE CHIPPIES TERUG
Precies! Was ik bijna vergetenquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:36 schreef Melv het volgende:
[..]
C1000 huismerk bolognese, precies hetzelfde als de oude croky chips![]()
"Croky magie".quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Precies! Was ik bijna vergetenDie dingen zijn echt goed te eten... alleen de "Croky magie" hangt er niet omheen...
Ja ik weet het, het is toch niet hetzelfde zonder die papegaaiquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Precies! Was ik bijna vergetenDie dingen zijn echt goed te eten... alleen de "Croky magie" hangt er niet omheen...
WHAAAAquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:55 schreef Melv het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is toch niet hetzelfde zonder die papegaaiIk herinner me nog goed dat er vaak kleine zakjes croky getrakteerd werden op de basisschool en dat het iedere keer weer een gevecht werd wie er de bolognese mocht hebben
Wat een nostalgie
![]()
ja dat komt omdat ze hem "verbeterd" hebbenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:14 schreef Georges het volgende:
Ik heb ook het idee dat Croky in de Papegaaien tijd lekkerder was.
Toch niet die bagger cream & chives?!quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:25 schreef martinensonja het volgende:
cream cheaves ( geen idee of ik het goed schrijf) van lays
Ik vind die echt goor smaken. Kun je net zo goed papier gaan etenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:25 schreef martinensonja het volgende:
cream cheaves ( geen idee of ik het goed schrijf) van lays
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |