Ik ben onlangs weer eens verder gegaan met mijn Feyenoord spel, nadat een uitstapje naar Tottenham op een mislukking is uitgelopen. Met Feyenoord daarentegen gaat het erg goed. De afgelopen 4 seizoenen kampioen, en 2 keer op rij de Champions League gewonnen. Toch menen de kenners in het spel dat Feyenoord dit jaar niet de CL zal winnen, omdat het team nog moet groeien... en dat terwijl 10 van de 11 spelers ook vorig jaar al met elkaar in hetzelfde team speelden.
De selectie is afgelopen seizoen aardig uitgedund trouwens, bijna het gehele tweede elftal had een aflopend contract, en niemand wilde meer verlengen omdat ze te weinig aan spelen toekwamen. Het eerste elftal is overigens in tact gebleven. Wel heb ik een aantal spelers aangetrokken. Van het transferbudget van ¤ 24 miljoen, heb ik echter slechts ¤ 2 miljoen uitgegeven.
Ook dit seizoen lijkt het mijn team weer voor de wind te gaan. Slechts 6 competitiewedstrijden gespeeld, en de voorsprong op nummer 2 Telstar (!) bedraagt al 4 punten, voorsprong op Ajax 9 punten, en op PSV 10...
Naast Feyenoord ben ik trouwens ook nog bondscoach van het Nederlands elftal. Afgelopen zomer hebben we zeer overtuigend de Europacup gewonnen. Nu op voor kwalificatie voor het WK 2010