abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18107567
Dit is alweer deel 17 hier de link van et vorige deel:

CM Fanaten [Deeltje 16]
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_18107611
game on.............
pi_18107627
gaat goed zeg
pi_18107710
CM?
Culineaire Momenten?
Colin McRea
Categorische Maatregelen?
pi_18107792
sterker nog: Championship Manager 03/04!
pi_18107814
ahhh... niet voetbal op de PC

loopt rustig weg...
pi_18107824
Is het nuttig om een goede staff te verzamelen? Zorgen jullie ervoor dat je allerlei coaches hebt met waarde 20 voor outfield choaching?
pi_18108369
Ja, af en toe is dit spel echt niet te volgen...

Ik zit nu met Sparta op de helft van het derde seizoen. Ik ben kampioen van de eerste divisie, eredivisie, lig nu ruim op kampioenskoers, ik heb (met mazzel) de Uefa-cup gewonnen en ik heb de eerste ronde van de championsleage overleefd (eerste in de poul). Ik denk niet dat ik nog meer uit Sparta kan persen. Dus ik denk, ik solliciteer op een baan bij Feyenoord (voor de tweede keer in een half jaar). Feyenoord heeft in die drie jaar niets gewonnen, geen championsleage gespeeld en staat in de winterstop 15e. Ze hebben na van Markwijk en Aron Winter nu Dennis Bergkamp aangesteld als manager!! Tsss............
Mark Rutte for President!
pi_18108510
Idd, ik speel met Brentford. Het bestuur wil dat ik de club buiten de degradatiezone houd. De afgelopen seizoenen bij ik steeds bij de eerst 8 geëindigd. Maar sollicitaties bij ondermaats presterende clubs in de First Division loopt steeds op niets uit.
  donderdag 1 april 2004 @ 16:06:48 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_18110125
Ik speel nog CM 01/02
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_18110332
ook leuk!
pi_18111951
Ik ben ook weer verder gegaan met PSV. In mijn 5e seizoen begon ik met een 4-1-2-1-2 tactiek (dus VCM en ACM). Na een goede voorbereiding aan de Turkse Riviera stond de supercup op het programma. AZ was de tegenstander. Pas na verlengingen werden ze opzij geschoven, dankzij een golden goal van Todorov. Onze vriend is echter minder op dreef dan de afgelopen 1,5 jaar. Mijn hele team speelt trouwens minder. Ik heb nog niet verloren na 10 wedstrijden (ben nu al 60 wedstrijden in de Nederlandse competitie ongeslagen), maar sta slechts 2e. Zwolle staat aan kop, met een puntje meer dan ik. Volgende wedstrijd is Zwolle thuis. In de CL heb ik mijn hoop weer opgegeven. Na nederlagen tegen Dinamo Zagreb en Lazio en een gelijkspel tegen Man. Utd zit ook dit jaar er geen CL-overwinning in. Ik denk dat ik maar eens naar een ander team moet gaan, of mijn selectie moet omgooien, want de kern speelt al 5 jaar samen.
pi_18112437
Ben met Emmen bezig, nog een leuke penalty nemer Björn Zwikkers 13 jaar . (speelt in het 2e .
pi_18112449
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:22 schreef tukkeronline het volgende:
Ik ben ook weer verder gegaan met PSV. In mijn 5e seizoen begon ik met een 4-1-2-1-2 tactiek (dus VCM en ACM). Na een goede voorbereiding aan de Turkse Riviera stond de supercup op het programma. AZ was de tegenstander. Pas na verlengingen werden ze opzij geschoven, dankzij een golden goal van Todorov. Onze vriend is echter minder op dreef dan de afgelopen 1,5 jaar. Mijn hele team speelt trouwens minder. Ik heb nog niet verloren na 10 wedstrijden (ben nu al 60 wedstrijden in de Nederlandse competitie ongeslagen), maar sta slechts 2e. Zwolle staat aan kop, met een puntje meer dan ik. Volgende wedstrijd is Zwolle thuis. In de CL heb ik mijn hoop weer opgegeven. Na nederlagen tegen Dinamo Zagreb en Lazio en een gelijkspel tegen Man. Utd zit ook dit jaar er geen CL-overwinning in. Ik denk dat ik maar eens naar een ander team moet gaan, of mijn selectie moet omgooien, want de kern speelt al 5 jaar samen.
Geen interesse om naar een andere club te gaan coachen?
pi_18118924
Mijn 3e serie A seizoen is niet al te best begonnen.

Na o.a. een thuisnederlaag tegen Como stond ik na 3 wedstrijden 1 na laatste, win dan ineens in het eerste CL duel van de club ooit, thuis tegen Deportivo met 4-1, daarna in de competitie 1 x winst en 1 x verlies, waarna ik uit bij Austria Wien voor de CL ineens weer met 1-6 win.

Sta nu na 8 wedstrijden op een 14e plek in de competitie, en na een 1-0 nederlaag bij Chelsea ben ik na 3 groepswedstrijden wel 1e in de poule van de CL.

Hopen op betere tijden in Italië in ieder geval, aangezien het bestuur dit seizoen een titel-poging eist...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_18132092
Hoi,

Mijn budget is ongeveer 4 miljoen Euro en heb nog minstens 2 sterke centrale verdedigers nodig.Ga nu aan mijn derde seizoen heusden beginnen.Heb Kristjansson eerste seizoen kunnen verkopen voor 2 miljoen euro.Tsigalko gehaald,perez van necaxa,oskarsson,guevara,chelidze en nog wat goede spelers.Maar nu heb ik dus 2 sterke centrale verdedigers nodig omdat dat toch wel het zwakke punt is in mijn ploeg.Iemand suggesties?

Groeten
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:05:54 #17
83628 BZ
aka Baza
pi_18132165
Talenten worden beter doordat ze regelmatig spelen toch? Wat nu als je talenten heb in competitiies die je niet geinstaleerd heb, worden deze talenten dan wel beter aangezien ze weinig tot geen wedstrijden spelen?
pi_18139870
Zo, ik heb CM ook weer eens uit de kast getrokken. Ik ben nu een paar maanden manager bij FK Elan Srbobran in de Tweede Divisie Noord in Servie-Montenegro. We zijn nu nog semi-professioneel, maar over 10 jaar winnen we de CL.

En dan nog dit: Bizarre shootout.

[ Bericht 5% gewijzigd door Butra op 03-04-2004 16:44:17 ]
  Moderator zondag 4 april 2004 @ 10:54:04 #19
42184 crew  DaMart
pi_18167618
Ik ben onlangs weer eens verder gegaan met mijn Feyenoord spel, nadat een uitstapje naar Tottenham op een mislukking is uitgelopen. Met Feyenoord daarentegen gaat het erg goed. De afgelopen 4 seizoenen kampioen, en 2 keer op rij de Champions League gewonnen. Toch menen de kenners in het spel dat Feyenoord dit jaar niet de CL zal winnen, omdat het team nog moet groeien... en dat terwijl 10 van de 11 spelers ook vorig jaar al met elkaar in hetzelfde team speelden.

De selectie is afgelopen seizoen aardig uitgedund trouwens, bijna het gehele tweede elftal had een aflopend contract, en niemand wilde meer verlengen omdat ze te weinig aan spelen toekwamen. Het eerste elftal is overigens in tact gebleven. Wel heb ik een aantal spelers aangetrokken. Van het transferbudget van ¤ 24 miljoen, heb ik echter slechts ¤ 2 miljoen uitgegeven.

Ook dit seizoen lijkt het mijn team weer voor de wind te gaan. Slechts 6 competitiewedstrijden gespeeld, en de voorsprong op nummer 2 Telstar (!) bedraagt al 4 punten, voorsprong op Ajax 9 punten, en op PSV 10...

Naast Feyenoord ben ik trouwens ook nog bondscoach van het Nederlands elftal. Afgelopen zomer hebben we zeer overtuigend de Europacup gewonnen. Nu op voor kwalificatie voor het WK 2010
  zondag 4 april 2004 @ 11:19:30 #20
74330 MrLazy
Lazyness
pi_18167837
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 21:18 schreef Butra het volgende:
Zo, ik heb CM ook weer eens uit de kast getrokken. Ik ben nu een paar maanden manager bij FK Elan Srbobran in de Tweede Divisie Noord in Servie-Montenegro. We zijn nu nog semi-professioneel, maar over 10 jaar winnen we de CL.

En dan nog dit: Bizarre shootout.

En jij weer een uur kwijt
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_18167862
Ik ben net aan het einde van seizoen 3 kampioen geworden met Sparta. In de nationale beker ben ik uitgeschakeld door psv in de halve finale. En in de Championsleage sta ik in de halve finale tegen Juventus, waarvan ik de eerste wedstrijd 0-0 heb gespeeld. Nu heb is er een speler, César, die er uit gestuurd wordt met twee keer geel voor commentaar op de leiding. Zijn cijfer was een 4 en ik heb hem al eerder in het seizoen gewaarschuwd voor zijn slechte prestaties. Hij is de enige speler die soms kritiek heeft gehad. En nu ontslaan ze me omdat ik een slechte relatie zou hebben met mijn spelers!

Maar goed, ik zit nu bij Manchester City. Ze hebben een leuke selectie en met een paar gerichte aankopen moet ik wel een kans kunnen maken op de titel in Engeland.
  zondag 4 april 2004 @ 20:33:05 #22
31563 Freddie_fish
PSV kampioenen
pi_18178250
Ik ben nu met Fiorentina in mijn 1e seizoen.

Sta na 18 wedstrijden 1e met 3 punten voor op nummer 2 Atalanta. Cerci en Braathen lopen lekker(20 en 17 doelpunten, 1 en 3 op topscorers lijst, Cerci heeft 8 assists en staat daarmee 2e op assistlijst, achter Braathen met 10) alleen wil Braathen weg omdat hij niet kan wennen aan Italiaanse levensstijl. Hopen dat dat beter wordt.
pi_18179697
Misschien een idee om een landgenoot van die Braathen te halen. Werkte bij mij met voorgaande edities vaak wel goed. In de 01-02 versie had ik met PSV een Italiaans talentje gehaald, maar die kon ook niet wennen. Ik had besloten om hem uit te lenen, en het volgende seizoen twee jonge landgenoten aan te trekken. Dit werkte zeker wel goed.
pi_18181989
De aanvallende 4-1-2-3 opstelling werkt super goed! Samen met de aanpassingen voor de trainingsschema's ben ik met Brentford met een straatlengte voorsprong kampioen geworden in de Second Division. Ben benieuwd hoe ik het het komende seizoen in de First Division ga doen. Iemand nog suggesties voor aanpassingen?
pi_18183095
Ik heb die tactieken ook geprobeert maar ik ging toen ineens verliezen

Dus ik speel weer standaard 4-4-2, met pijlen naar voren voor 3 van de 4 middenvelders en de instructies: Tackle hard, defensive, zonal marking en counter attack.
Nu win ik weer en wordt er weer fantsoenlijk gescoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')