abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18112407
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Hirsi Ali doet dat juist bij andere mensen. Door doodleuk met een busje pepperspray te spuiten .

Echt VVD .
inderdaad wat een domwicht, ze zou gewoon een damespistooltje moeten hebben, maarja ik denk dat zij niet echt van het leven houdt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_18112424
Natuurlijk zullen de PvdA rechters elk objectief onderzoek dwarsbomen en is deze vrouw eigenlijk een AIVD medewerker, want dat is tegenwoordig ook een links krakersnest.

Zullen we even afwachten wat het onderzoek oplevert voordat sommigen wens en werkelijkheid doorelkaar gaan halen ?
pi_18112438
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef Goodluck het volgende:

Ik vind het overigens zeer ernstig dat veel mensen hier niet beseffen dat het ook anders had kunnen aflopen met als gevolg een politiek leider minder.
Ik vind het ernstiger dat mensen meteen gaan roepen dat het bewuste aanslagen van "links" zijn en/of al hele complottheorien voor hun ogen zien verschijnen al voordat ze de preciese omstandigheden weten.

Ik maak me meer zorgen om de mensen die nu in paniek schieten en het ergste denken dan over die vrouw (als het 'alleen maar' een verwarde vrouw was)
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 17:44:27 #204
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18112439
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Volkert was ook in de war toen hij Pim Fortuyn doodschoot.

Ik vind het overigens zeer ernstig dat veel mensen hier niet beseffen dat het ook anders had kunnen aflopen met als gevolg een politiek leider minder.
Dat bedoel ik, Verhagen reageert wellicht wat overtrokken, maar het is wel menselijk en logisch verklaarbaar. Bovendien weten ze meer dan de gemiddelde boerenlul. Niet voor niks wordt er een alarmsysteem opgericht. Als Van Aartsen gedood was, dan zou dit land in een politieke crisis zijn gekomen en dat was de toch al gespannen sfeer tussen 'links' en 'rechts' niet ten goede gekomen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 1 april 2004 @ 17:44:28 #205
16715 Mylene
*schatje*
pi_18112440
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:43 schreef Steijn het volgende:

[..]

Maar dat maakt niet uit, aanslag is aanslag. En dat moet hard worden aangepakt.
Je maakt een ernstige denkfout. Het is nog lang niet zeker of het een aanslag is.
pi_18112451
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:43 schreef gelly het volgende:
Natuurlijk zullen de PvdA rechters elk objectief onderzoek dwarsbomen en is deze vrouw eigenlijk een AIVD medewerker, want dat is tegenwoordig ook een links krakersnest.

Zullen we even afwachten wat het onderzoek oplevert voordat sommigen wens en werkelijkheid doorelkaar gaan halen ?
even offtopic, als er nog onroerendgoed mensen zijn die last hebben van krakers, stuur mij even een pm`tje, ik kan krakers legaal uit uw pand verdrijven.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_18112466
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:43 schreef Steijn het volgende:

Maar dat maakt niet uit, aanslag is aanslag. En dat moet hard worden aangepakt.
Zullen we eerst een even wachten of het een aanslag was of een verwarde vrouw die ze niet allemaal op een rijtje had?
pi_18112471
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

even offtopic, als er nog onroerendgoed mensen zijn die last hebben van krakers, stuur mij even een pm`tje, ik kan krakers legaal uit uw pand verdrijven.
Heb je gezopen ofzo
  donderdag 1 april 2004 @ 17:46:09 #209
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_18112483
quote:
Op donderdag 1 april 2004 14:35 schreef RealLife het volgende:

[..]

Als dat zo is gaan we dat misselijke mannetje ook maar eens stenigen. Vieze moraalridder. Links lullen, rechts leven
.

Ik overweeg om toch maar gewoon links te worden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_18112489
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Heb je gezopen ofzo
nee maar ik heb gewoon een geniale theorie om krakers uit panden te verdrijven, het lijkt met ten eerste gewoon leuk werk en ten 2de gaat er superveel geld om in die wereld, misschien valt er nog dik geld aan te verdienen.
pi_18112491
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:44 schreef schatje het volgende:

[..]

Je maakt een ernstige denkfout. Het is nog lang niet zeker of het een aanslag is.
Het is tevens nog lang niet zeker dat het een ongeluk is en dat terwijl de omstandigheden op een aanslag duiden. Wat weet jij wat ik niet weet waardoor het een ongeluk zou kunnen zijn?
pi_18112514
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:45 schreef calvobbes het volgende:
Zullen we eerst een even wachten of het een aanslag was of een verwarde vrouw die ze niet allemaal op een rijtje had?
Mag ik niet meer speculeren?
pi_18112527
wat ik er van begrijp was mevrouw psychotisch en behoorlijk onder de invloed van d`r waandenkbeelden, dus of het een linkse activiste is waag ik te betwijfelen, maar...

Mensen met een psychose krijgen wel vaak waandenkbeelden die aansluiten bij wat hen bezighoudt, en ik vermoed dat ze haar waandenkebeelden ingericht heeft naar wat ze op tv gezien en gehoord heeft. Schizofrenen hebben er soms nog wel eens een handje van om actualiteiten en wanen door elkaar te houden. Ik heb gewerkt in een psych. ziekenhuis, toen bosnie en srebrenica etc aan de orde waren, en van dichtbij meegemaakt hoe de gebeurtenissen daar naadloos ingepast werden in de beleving van een aantal schizofrene patienten. Het is hun verwrongen manier van proberen om te gaan met de informatie die op hen af komt. Ze kan dus, ondanks dat ze waarschijnlijk niet to een of andere extreem linkse groepering hoort wel degelijk beinvloedt worden door de media. Het wordt dus hoog tijd dat de media een keer zich gaat beperken tot neutrale berichtgeving en niet hun mediaplatform gaan misbruiken om hun politieke ideeen te verspreiden. Iets wat nu de norm lijkt geworden. Terug naar objectieve en vooral poltiek neutrale berichtgeving en onderzoeksjournalistiek. Journalisten horen niet de spreekbuis te zijn van een politieke parij, of die nou links of rechts is. Journalisten moeten gewoon weer ouderwets met de blocnote eropuit om het nieuws te verslaan, de feiten objectief weer te geven en zonder oordeel te vellen, ipv lui onderuitgezakt de meest grote onzin klakkeloos van internet te plukken om snel de krant te vullen en de rest van de tijd te misrbuiken voor poltiekje spelen. als je als journlist politiek actief wilt zijn, dan zeg je je baan maar op en ga je full time in den haag mee praten.
pi_18112536
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:46 schreef Steijn het volgende:

Het is tevens nog lang niet zeker dat het een ongeluk is en dat terwijl de omstandigheden op een aanslag duiden.
De omstandigheden duiden OOK op een verwarde vrouw die ze niet allemaal op een rijtje heeft. Dat is wel wat anders dan een aanslag.
pi_18112557
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:47 schreef Steijn het volgende:

Mag ik niet meer speculeren?
Ow was je nog aan het speculeren dan? Ik had het idee dat het voor jou al vast staat wat er precies is gebeurd.
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 17:49:23 #216
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18112560
Dus als je verward bent, dan mag je in je auto stappen en een politicus overhoop rijden? Dan heet het geen aanslag.
pi_18112567
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:48 schreef rancunus het volgende:
Terug naar objectieve en vooral poltiek neutrale berichtgeving en onderzoeksjournalistiek. Journalisten horen niet de spreekbuis te zijn van een politieke parij, of die nou links of rechts is. Journalisten moeten gewoon weer ouderwets met de blocnote eropuit om het nieuws te verslaan, de feiten objectief weer te geven en zonder oordeel te vellen, ipv lui onderuitgezakt de meest grote onzin klakkeloos van internet te plukken om snel de krant te vullen en de rest van de tijd te misrbuiken voor poltiekje spelen. als je als journlist politiek actief wilt zijn, dan zeg je je baan maar op en ga je full time in den haag mee praten.
Dat ben ik helemaal met je eens. Anders stel ik voor voortaan ook verkiezingen te houden voor journalisten.
  donderdag 1 april 2004 @ 17:51:16 #218
16715 Mylene
*schatje*
pi_18112593
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus als je verward bent, dan mag je in je auto stappen en een politicus overhoop rijden? Dan heet het geen aanslag.
Misschien wist dat mens wel helemaal niet dat het om een politicus ging. Ze was immers in de war.
pi_18112617
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow was je nog aan het speculeren dan? Ik had het idee dat het voor jou al vast staat wat er precies is gebeurd.
Als ik logisch naar gebeurtenissen kijk en even na ga hoe klein de kans dat dit toeval is (minstens 1 op 8000000, dus zeer klein) dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het een ongeluk is.
pi_18112621
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:37 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Je kunt er lollig over doen maar het is zeer ernstig dat de democratie op deze manier wordt aangetast. Pim Fortuyn, Paul Cliteur, Ayaan Hirsi Ali, Geert Wilders en nu ook Van Aartsen.
Hans Laroes
Roel Pieper
De breedbeeldtelevisie van Philips

En als we het ook over 'alleen' bedreigingen hebben:
Paul Rosenmöller
Ad Melkert
Jan Marijnissen
Femke Halsema
pi_18112623
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:48 schreef calvobbes het volgende De omstandigheden duiden OOK op een verwarde vrouw die ze niet allemaal op een rijtje heeft. Dat is wel wat anders dan een aanslag.
Een verwarde vrouw kan toch ook een aanslag plegen? Hooguit is het motief dan irrationeel danwel onsamenhangend. Maar ze wilde één van beide minimaal raken:
quote:
Van Aartsen bewust aangereden 01-04-2004

De automobiliste die VVD-fractievoorzitter Jozias van Aartsen en een voorlichter donderdag kort voor de middag schepte, heeft dat bewust gedaan. De wagen reed over het grasveld voor hotel Des Indes op het Lange Voorhout om vervolgens tegen Van Aartsen aan te rijden.

De technische recherche is bezig met een onderzoek op het terrein voor het hotel. Daar was Van Aartsen samen met de voorlichter een fotosessie aan het houden voor een artikel. De auto is overgebracht naar het politiebureau, maar over het verblijf van de aanrijder of aanrijdster is nog onduidelijkheid.

Van Aartsen is ongedeerd en heeft inmiddels aangifte gedaan. Zijn voorlichter is met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gegaan.

www.nieuws.nl
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 17:52:43 #222
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18112640
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Misschien wist dat mens wel helemaal niet dat het om een politicus ging. Ze was immers in de war.
Ze mag blij zijn dat er nog geen zware lijfwachten bij waren, dan had ze het niet meer kunnen navertellen. Laat dat ook de beste oplossing voor dit soort lieden zijn. De maatschappij heeft er toch niets aan.
pi_18112653
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:51 schreef schatje het volgende:
Lees het verhaal van rancunus eens.
  donderdag 1 april 2004 @ 17:53:49 #224
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_18112662
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
In linkse termen niet. Dan ben je een "slachtoffer" van de gemene rechtse wereld die momenteel "woest"om zich heenslaat. De suggestie dat Marcel Van Dam een bepaald "klimaat" schept is natuurlijk helemaal niet aan de orde. Immers het debat mag toch op elk mogelijke toon gevoerd worden van Links. Toch ?
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 17:53:54 #225
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18112664
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:52 schreef Kozzmic het volgende:
En als we het ook over 'alleen' bedreigingen hebben:
Paul Rosenmöller
Ad Melkert
Jan Marijnissen
Femke Halsema
Ach, huillie, iedereen heeft wel eens een bedreiging gehad in de TK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')