abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18112186
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:29 schreef gelly het volgende:
Laatste nieuws : er is een casettebandje met geluidsopnamen van Marcel van Dam en Tijs Woltgens gevonden in de auto, die nog aanstond op het moment van de aanrijding. De vrouw lijkt gehersenspoeld door de linkse kerk.
Ga er nu niet de spot mee drijven want het is een serieuze zaak.
  donderdag 1 april 2004 @ 17:34:16 #177
16715 Mylene
*schatje*
pi_18112193
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:30 schreef Steijn het volgende:

[..]

Laat ik dat ook eens doen. Het Lange Voorhout is een brede laan met aan de ene kant een weg en aan de ander kant een weg. Daar tussendoor loopt een brede groenstrook (zeg maar 100 meter). Mevrouw is daar doorheen gereden, er staan zelfs hekjes omheen, en pas helemaal aan de andere kant stonden van Aartsen en de voorlichter. Kortom je hebt zeeen van tijd om de snelheid te minderen en om van koers te veranderen. Het is mogelijk dat het een ongeluk is maar dat is zeer onwaarschijnlijk.
Er zijn wel vaker mensen in de war hoor, spookrijden enzo .
pi_18112197
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:32 schreef Goodluck het volgende:
Maar goed, hoelang zou het nog duren voor de volgende rechtse politicus om het leven wordt gebracht ?
ja we gaan een nieuw forum op FOK in het leven roepen, we noemen het het poul-forum.
De eerste poul wordt, welke minister wordt als eerst vermoord, op welke manier en welke datum
De 2de wordt, wat wordt de eerste grote aanslag in nederland, hoeveel doden gaan er vallen en welke datum wordt het
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_18112203
Echt schandalig, heb er geen woorden voor.
eeeh
  donderdag 1 april 2004 @ 17:34:54 #180
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_18112213
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Je kunt zo te horen niet wachten.
Matige grap.
pi_18112233
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:32 schreef Goodluck het volgende:
Maar goed, hoelang zou het nog duren voor de volgende rechtse politicus om het leven wordt gebracht ?
5 dagen en 2 minuten, lees ik net op het Marcel van Dam Volgelingen-forum.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_18112238
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef DaveHarris het volgende:
Echt schandalig, heb er geen woorden voor.
Idd. En de VVD is medeverantwoordelijk door te bezuinigen op opvangplaatsen voor psychisch gestoorden.
pi_18112242
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:31 schreef Goodluck het volgende:
De politie heeft trouwens ook al bevestigt dat er spraker is van opzet. Bron: NOS journaal!
Van de site van de NOS...
quote:
Volgens ooggetuigen verkeerde de vrouw in zeer verwarde toestand. Ze zou geroepen hebben: "Ze willen me dood maken, ze willen me dood maken."

Volgens een politiewoordvoerder zou het goed kunnen dat er opzet in het spel is, daar kan pas definitief uitsluitsel over gegeven worden als de dader is aangehouden. De politie gaat er niet van uit dat de dader een politiek motief had.

bron
pi_18112252
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Matige grap.
Ja, zo kom je over. Sorry.
pi_18112255
weet iemand trouwens het telefoonnummer van marcel van dam?
kunnen we even wat geruchten uit de wereld halen, moeten we natuurlijk niet met ze alle tegelijk gaan bellen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 1 april 2004 @ 17:37:29 #186
74080 Goodluck
pi_18112273
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ja we gaan een nieuw forum op FOK in het leven roepen, we noemen het het poul-forum.
De eerste poul wordt, welke minister wordt als eerst vermoord, op welke manier en welke datum
De 2de wordt, wat wordt de eerste grote aanslag in nederland, hoeveel doden gaan er vallen en welke datum wordt het
Je kunt er lollig over doen maar het is zeer ernstig dat de democratie op deze manier wordt aangetast. Pim Fortuyn, Paul Cliteur, Ayaan Hirsi Ali, Geert Wilders en nu ook Van Aartsen. Allemaal politici die links (vaak met succes) de mond heeft geprobeerd te snoeren. Het wordt tijd voor een verbaal tegenoffensief.
pi_18112275
Het blijkt om een verwarde vrouw te gaan, die echter wel willens en wetens iemand (toevallig van Aartsen) wilde aanrijden. Ze is door een omstander uit de auto gehaald en enige tijd, in afwachting van de politie, vastgehouden. Maar de politie kwam niet en de vrouw bedreigde ook de aanhouder.
Dus vrijgelaten, anders wordt de oplettende burger misschien wederrechtelijke vrijheidsberoving in de schoenen geschoven.
Mijn vraag, als het nu eens werkelijk terroristen zouden zijn geweest ?
Het wordt ze allemaal wel zeer eenvoudig gemaakt.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_18112283
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:29 schreef gelly het volgende:
Laatste nieuws : er is een casettebandje met geluidsopnamen van Marcel van Dam en Tijs Woltgens gevonden in de auto, die nog aanstond op het moment van de aanrijding. De vrouw lijkt gehersenspoeld door de linkse kerk.
Haha, zelfs tante Gretta schijnt in het complot te zitten over de harde opstelling van Nederland inzake het palestina-Israel dilemma..
Yeah baby Yeah!
  Moderator donderdag 1 april 2004 @ 17:38:01 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18112287
1-1-2 daar vragen naar marcel van dam en dat je hem corrigerend wil meppen en onderspugen en dat dat moet kunnen en dan moet je je adres (nee niet 'de straat') opgeven en staat hij zo voor de deur.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_18112298
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef schatje het volgende:
Natuurlijk dat is mogelijk, maar het is bijzonder toevallig dat het allemaal op zijn plaats valt. Ik zou maar uit gaan van een aanslag. Je loopt eerder op de zaken vooruit als je uitgaat van een ongeluk.
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 17:38:28 #191
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18112300
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef schatje het volgende:

[..]

Wrong place, wrong time.
Ik denk dat alle criminelen en terroristen in de war zijn.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 1 april 2004 @ 17:38:31 #192
74080 Goodluck
pi_18112304
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:36 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Van de site van de NOS...
[..]
Is alweer achterhaald. Zet even het Journaal aan en je hoort het de politiewoordvoerder bevestigen.
pi_18112313
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:37 schreef Oud_student het volgende:
Mijn vraag, als het nu eens werkelijk terroristen zouden zijn geweest ?
Het wordt ze allemaal wel zeer eenvoudig gemaakt.
Ja, we kunnen beter alle binnensteden afsluiten voor het verkeer, of nog beter, gewoon met z'n allen de hele dag in bed blijven liggen met de dekens strak over het hoofd getrokken.
pi_18112343
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:37 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Je kunt er lollig over doen maar het is zeer ernstig dat de democratie op deze manier wordt aangetast. Pim Fortuyn, Paul Cliteur, Ayaan Hirsi Ali, Geert Wilders en nu ook Van Aartsen. Allemaal politici die links (vaak met succes) de mond heeft geprobeerd te snoeren. Het wordt tijd voor een verbaal tegenoffensief.
Ajoh moeten ze mij maar in de politiek zetten, ik regel de beste advocaat, ik vertel hem mijn plan om mijn belagers gewoon dood te schieten en dan bereid ik me rechtzaak al vast van te voren voor.
Ik ben niet bang voor dat gespuis, moeten we in debat, dan gaan we in debat, moet ik trickerhappy worden, dan word ik trickerhappy, no problemo.

Als je je 'eige' niet kan beveiligen, dan moet je gewoon niet je grote bek in de politiek opentrekken.
pi_18112362
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef gelly het volgende:
Ja, we kunnen beter alle binnensteden afsluiten voor het verkeer, of nog beter, gewoon met z'n allen de hele dag in bed blijven liggen met de dekens strak over het hoofd getrokken.
Blijf er maar omheen draaien, de kern.
  donderdag 1 april 2004 @ 17:41:24 #196
74080 Goodluck
pi_18112371
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wrong place, wrong time.
Ik denk dat alle criminelen en terroristen in de war zijn.
Volkert was ook in de war toen hij Pim Fortuyn doodschoot.

Ik vind het overigens zeer ernstig dat veel mensen hier niet beseffen dat het ook anders had kunnen aflopen met als gevolg een politiek leider minder.
  donderdag 1 april 2004 @ 17:41:46 #197
16715 Mylene
*schatje*
pi_18112376
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:37 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Hirsi Ali doet dat juist bij andere mensen. Door doodleuk met een busje pepperspray te spuiten .

Echt VVD .
pi_18112383
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef Steijn het volgende:

Ik zou maar uit gaan van een aanslag.
Wat een beroerde aanslag dan.

Van Aartsen missen en ook die woordvoerder niet ernstig verwonden.

Lijkt wel of die aanslag is gepleegd door Kabouter Plop ofzo.
pi_18112390
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Hirsi Ali doet dat juist bij andere mensen. Door doodleuk met een busje pepperspray te spuiten .

Echt VVD .
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef Goodluck het volgende:
Ik vind het overigens zeer ernstig dat veel mensen hier niet beseffen dat het ook anders had kunnen aflopen met als gevolg een politiek leider minder.
pi_18112405
quote:
Op donderdag 1 april 2004 17:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat een beroerde aanslag dan.

Van Aartsen missen en ook die woordvoerder niet ernstig verwonden.

Lijkt wel of die aanslag is gepleegd door Kabouter Plop ofzo.
Maar dat maakt niet uit, aanslag is aanslag. En dat moet hard worden aangepakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')