quote:Op donderdag 1 april 2004 13:28 schreef sourcy het volgende:
neuh hoor ik bedoel het puur fokmatigquote:Op donderdag 1 april 2004 13:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Probeer je soms het gras onder m'n voeten weg te maaien.![]()
Dan is het goedquote:Op donderdag 1 april 2004 13:32 schreef Bosbeetle het volgende:
neuh hoor ik bedoel het puur fokmatig
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:33 schreef sourcy het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:28 schreef sourcy het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:33 schreef sourcy het volgende:![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:36 schreef Tokay het volgende:
Zeg, als dit een flauwe grap is, ga ik voor straf weer heel veel lieve plaatjes posten hoor!
Maar ontopic: Tokay is okay.
Zelfverheerlijking, oeh, zaaaaalig...![]()
Okidokayquote:Op donderdag 1 april 2004 13:38 schreef Megumi het volgende:
Tokay is okidoki. [afbeelding]
Daarom is ze nog wel okayquote:Op donderdag 1 april 2004 13:41 schreef sourcy het volgende:
Stelletje slijmerds!!! Ze heeft nog eens geen foto's in haar fotoboek ... misschien is het wel een oerlelijk kreng waar je zelfs in je stoutste dromen nog eens niet over zou durven te fantaseren
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:41 schreef sourcy het volgende:
**** edit**** met dank aan Jogy is dit dus ook een nutteloze reply
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:Tokay
is
okay
.
ook okayquote:Op donderdag 1 april 2004 13:43 schreef jogy het volgende:
Sourcy is er niet.
nee iemand met een homo in zn icoon neem ik serieusquote:Op donderdag 1 april 2004 13:44 schreef sourcy het volgende:
Iemand met een cavia in haar profiel neem je toch niet serieus?
Met de cavia kroelen zou ze nog prefereren boven hard genomen worden
My thoughts excactlyquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef jogy het volgende:
Ookal blijkt Tokay een 50 jarige vent te zijn met chronische zweetvlekken, boeit niet.
Tokay is okay!
Homoquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef sourcy het volgende:
Dat ben ik zelf en ik ben geen homo maar een bi!
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef jogy het volgende:
Ookal blijkt Tokay een 50 jarige vent te zijn met chronische zweetvlekken, boeit niet.
Tokay is okay!
jogy...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:43 schreef jogy het volgende:
Sourcy is er niet.
dat zeggen ze allemaal, voor hetzelfde geld ben je zo lelijk dat je daar zelf in ergste droom nog niet over wil fantaserenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef sourcy het volgende:
Dat ben ik zelf en ik ben geen homo maar een bi!
Totdat ie op een meeting handtastelijk wordtquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef jogy het volgende:
Dank je jogy, dat doet me deugd.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef jogy het volgende:
Tokay is okay!
Scherp m'n waarde Boskever!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
dat zeggen ze allemaal, voor hetzelfde geld ben je zo lelijk dat je daar zelf in ergste droom nog niet over wil fantaseren
de waarheid als een }:O JKquote:Op donderdag 1 april 2004 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klopt en is alsmede ook tevens waar Bb.
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:29 schreef Croupouque het volgende:
Tokay is méér dan okay.
En ik kan het weten, want ze heeft jarenlang voor me gewerkt als huishoudster. Mijn toilet heeft nooit meer zó fris geroken als in de tijd dat Tokay mijn wc-bril schrobde. Tot die rampzalige dag in 1938, toen onze wegen op dramatische wijze scheidden.
Ik mis je, Tokay.
Waar ben je?
Hoi Bosbeetle,quote:Op donderdag 1 april 2004 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haar huid is zo zacht als een perzik op een door ochtendmist besluierde maandag,quote:Op donderdag 1 april 2004 16:39 schreef -Clowntje- het volgende:
Wat is er zo okay aan tokay?
er staat niet eens een foto in je fotoboek..quote:Op donderdag 1 april 2004 16:42 schreef Tokay het volgende:
Alles eigenlijk.![]()
Ken je me niet?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:52 schreef Tokay het volgende:
Ken jij mij soms ergens van, Croupouque?
Ik bedoel, je vindt me wel heel erg okay.![]()
Whahahaquote:Op donderdag 1 april 2004 16:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ken je me niet?
Ik ben die man, die éne, jeweetwel... die met die lange zwarte jas en die zonnebril.
Die man die iedere ochtend voor je huis staat te posten, weet je wel?
Die man die van de rechter meer dan 10 meter bij jou uit de buurt moet blijven?
Vorige zomer, weet je nog?
Hoi ! Ik zit nu ook op FOK !
En het mooie van internet is, ik kan zo dicht bij je in de buurt zijn als ik zélf wil!
Geen rechter die me kan tegenhouden.
Groetjes, Bob.
Er zit iets op je lip!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:44 schreef sourcy het volgende:
Iemand met een cavia in haar profiel neem je toch niet serieus?
Met de cavia kroelen zou ze nog prefereren boven hard genomen worden
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:00 schreef martinuhhh het volgende:
Tokay is okay
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:01 schreef martinuhhh het volgende:
Tokay = okay
iddquote:Op donderdag 1 april 2004 17:01 schreef martinuhhh het volgende:
dubbel
matig = tof is trouwens mijn credoquote:Op donderdag 1 april 2004 17:06 schreef DubbelFrisss het volgende:
Tokay is gematigd okay!
pssst, je bent op de laatste regel 1 sterretje vergeten..quote:Op donderdag 1 april 2004 17:10 schreef CybErik het volgende:
[afbeelding]
proestquote:Op donderdag 1 april 2004 17:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er zit iets op je lip!
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef Tokay het volgende:
Bosbeetle, Conflict, paarse_paashaas, UIO_AMS, cerror, bigshadow, jogy, megumi, JohnnyKnoxville, DikkeSmikkel, Adelante, Croupouque, martinuhhh, Biancavia, CybErik en DubbelFrisss... Jullie zijn ookokay!
godard_k, sourcy, Flamma_varga, -Clowntje-
jullie vinden mij niet okay.
Dat is okay.
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef Tokay het volgende:
Bosbeetle, Conflict, paarse_paashaas, UIO_AMS, cerror, bigshadow, jogy, Megumi, JohnnyKnoxville, DikkeSmikkel, Adelante, Croupouque, martinuhhh, Biancavia, CybErik en DubbelFrisss...
Jullie zijn ookokay!
godard_k, sourcy, Flamma_varga, -Clowntje-
jullie vinden mij niet okay.
Dat is okay.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |