En we hebben het nog wel rustig aan gedaan! (Ik in ieder geval dan..)quote:Op donderdag 1 april 2004 20:41 schreef ReCreative het volgende:
Wow heej! Kom je net terug uit de stad, zitten we al bijna aan pagina 4!
Dizz geen slowchat meer
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:42 schreef Barbamama het volgende:
[..]
En we hebben het nog wel rustig aan gedaan! (Ik in ieder geval dan..)
Was het leuk in de stad?
Page 4 opener!!![afbeelding]
Heb je nou ook zo'n subwoofergebeurtenis achterin? Of is dat niet jouw styl?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:46 schreef ReCreative het volgende:
Ja hoor, ff speakertjes gekocht verder niet ergens gezeten of zo.
Nee, ik wil even afwachten wat het bassgeluid is van deze speakers. Als dat niet voldoende is doe ik mss wel een woofer achterin.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:48 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Heb je nou ook zo'n subwoofergebeurtenis achterin? Of is dat niet jouw styl?
Hmmmmm.... Tzt kryg je wel een ceedee met góéde muziek van mequote:Op donderdag 1 april 2004 20:50 schreef ReCreative het volgende:
Tjah, muziek à la Rank 1, Futureshock en G-Spott gaat niet, hè, zonder bass
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:52 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hmmmmm.... Tzt kryg je wel een ceedee met góéde muziek van me
Heb je al een gitaar gekocht trouwens??quote:Op donderdag 1 april 2004 20:52 schreef Barbamama het volgende:
Hmmmmm.... Tzt kryg je wel een ceedee met góéde muziek van me
Nee, ik wacht daar nog maar mee... Ik wil namelyk in een keer een mooie hebben, niet zo'n sloom instapgeval... Eerst maar 's dat belastingformulier invullen, dan kan ik weer verder kyken... Eerst een camera kopen, maar is geloof ik niet op voorraad waar ik hem vandaan wil halen (heb vandaag namelyk de knoop doorgehakt welke het gaat worden)... Nog even wachten dusquote:Op donderdag 1 april 2004 21:03 schreef ReCreative het volgende:
Heb je al een gitaar gekocht trouwens??
Ow, ok. Ik hoor wel als je een gitaar hebt, hè? en welke camera ga je kopen?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:29 schreef Barbamama het volgende:
Nee, ik wacht daar nog maar mee... Ik wil namelyk in een keer een mooie hebben, niet zo'n sloom instapgeval... Eerst maar 's dat belastingformulier invullen, dan kan ik weer verder kyken... Eerst een camera kopen, maar is geloof ik niet op voorraad waar ik hem vandaan wil halen (heb vandaag namelyk de knoop doorgehakt welke het gaat worden)... Nog even wachten dus
Moest gewoon werken. Des te harder fantaseer ik over terrasjes, als ik vrij ben fantaseer ik er niet over maar zit ik erquote:Maarre, ik had het idee dat je vandaag vry was. Dat had ik verkeerd begrepen?
moet je nog slapen?? of ben je gewoon abnormaal vroeg wakker..quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:06 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Q!!!![]()
![]()
*abnormaal vroeg wakker is* *hoofdpyn heeft*quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef qu63 het volgende:
moet je nog slapen?? of ben je gewoon abnormaal vroeg wakker..![]()
![]()
![]()
*quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Barbamama het volgende:
[..]
*abnormaal vroeg wakker is* *hoofdpyn heeft*
Zie je, ik wist wel dat ik moest opstaan, alleen hiervoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:12 schreef qu63 het volgende:
*geeft
*
woei!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:14 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Zie je, ik wist wel dat ik moest opstaan, alleen hiervoor![]()
![]()
*grinnik*quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:15 schreef qu63 het volgende:
woei!![]()
leuk he zo'n edit knopjequote:Op vrijdag 2 april 2004 11:16 schreef Barbamama het volgende:
[..]
*grinnik*
komt goed uit, ik nlk ook
Hehehequote:Op vrijdag 2 april 2004 11:17 schreef qu63 het volgende:
leuk he zo'n edit knopje![]()
echt?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:18 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hehehe'tIs al goed met je
ik ga me lekker douchen, dan naar de vuilstortplaats en dan ben ik rond 3 uur weer terug! dan met de trein.. en dan moet je niet te laat zijn he!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:25 schreef Barbamama het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:29 schreef qu63 het volgende:
ik ga me lekker douchen, dan naar de vuilstartplaats...
Ojee...quote:...en dan ben ik rond 3 uurweer terug! dan met de trein.. en dan moet je niet te laat zijn he!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:31 schreef Barbamama het volgende:
[..]
[..]
Ojee...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:32 schreef qu63 het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |