liev zijn??quote:Op donderdag 1 april 2004 18:53 schreef Barbamama het volgende:
[..]... Wat gaan we eraan doen?
Dat is standaard!quote:Op donderdag 1 april 2004 18:55 schreef qu63 het volgende:
liev zijn??
Hmmm ja, zoiets bedoelde ik. Mss nu al beginnen...? Aargh, die jeugd van tegenwoordig ook...quote:of leren natuurlijk... maar dat komt over 2 weken wel weer..
nu al beginnen??? dan ben ik het over 2 weken al weer vergeten!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:00 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Dat is standaard!
[..]
Hmmm ja, zoiets bedoelde ik. Mss nu al beginnen...? Aargh, die jeugd van tegenwoordig ook...
quote:Op donderdag 1 april 2004 19:01 schreef qu63 het volgende:
vind je witlof trouwens wel lekker of ook niet??
Dan leer je niet goed. Als je nu al begint en doorgaat tot over twee weken, zit het er voor de rest van je leven in...quote:Op donderdag 1 april 2004 19:03 schreef qu63 het volgende:
nu al beginnen??? dan ben ik het over 2 weken al weer vergeten!!!
ik ga wel patat bakken..quote:Op donderdag 1 april 2004 19:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]Ik ben een ramp voor elke kok(kin)... Ik lust: Noodles, bami, ryst soms, mais, paprika, ui, champignons (mits goed doorbakken), courgette, aubergine, olyven, heel soms tomaten (hangt af van samenstelling menu)...
Ik lust absoluut niet: Bloemkool, zuurkool, witlof, aardappels (tenzy friet) en andere giftige zaken
Euhmmm... Mocht ik weten waarom je dat ook alweer vroeg?quote:Op donderdag 1 april 2004 19:13 schreef qu63 het volgende:
ik ga wel patat bakken..
Ik ben nog bezig, af en toe als het me teveel wordt doe ik weer f5quote:mss nu alvast op irc?
Neequote:Op donderdag 1 april 2004 19:21 schreef Barbamama het volgende:
Euhmmm... Mocht ik weten waarom je dat ook alweer vroeg?
Maggiblokdingen zyn niet nodig! Ik heb een heel verfijnde smaakquote:Op donderdag 1 april 2004 19:23 schreef qu63 het volgende:
Nee
dit vind je wel lekker?????
deze zeker niet? marjoraanquote:Op donderdag 1 april 2004 19:29 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Maggiblokdingen zyn niet nodig! Ik heb een heel verfijnde smaak
Eehh... is er een site waarop groenten staan afgebeeld met plaatjes erby? Ik kan namelyk niet alle genoemde artikelen plaatsen...
PS, zout en dergelyke smaakverpesters zyn ook niet nodig...
Ow, marjolein is een kruid, dat is lekker.. Madeira kon ik ook niet plaatsen... Maar als jy zegt dat het lekker is dan vertrouw ik daaropquote:Op donderdag 1 april 2004 19:34 schreef qu63 het volgende:
deze zeker niet? marjoraan
die kan ik ook niet echt plaatsen..
-edit- t is hetzelfde als marjolein...
madeira is drank! vandaar diequote:Op donderdag 1 april 2004 19:37 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ow, marjolein is een kruid, dat is lekker.. Madeira kon ik ook niet plaatsen... Maar als jy zegt dat het lekker is dan vertrouw ik daarop
Lol... Jy ... onverbeterlyke ... alco!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:38 schreef qu63 het volgende:
madeira is drank! vandaar die![]()
en of t lekker is weet ik nog niet
nou zeg!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:40 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Lol... Jy ... onverbeterlyke ... alco!
Ossenstaartsoep ....quote:Op donderdag 1 april 2004 19:41 schreef qu63 het volgende:
nou zeg!
madeira met ossenstaartsoep is helemaal, maar dat wil jij weer niet he..
ben ff bezig een menutje in elkaar aan t draain.. pudding is ook ok?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:00 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ossenstaartsoep ....
....
Heel heel vroeger... in een ver ver ver-leden.... heb ik graag ossenstaartsoep gegeten.... Als ik jou daar nu een plezier mee zou doen.... Hmmm... ja... dan kan ik wel een uitzondering maken....![]()
neequote:Ik had gewoon in Japan moeten blyven![]()
Als ik morgen nou wat eerder kom kan ik nog langer helpenquote:Grrrr... stomme ikeaspullen... Handleiding is weer 's onbegrypelyk, volgens my kan ik de hele zooi weer uit elkaar gaan halen... Myn poezelige handjes!
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:03 schreef qu63 het volgende:
Ben ff bezig een menutje in elkaar aan t draain.. pudding is ook ok?
Hmm'kaay...quote:nee
Ik geef je morgen wel een update van hoever ik ben gekomen... * Barbamama is namelyk een beetje eigenwys ...quote:Als ik morgen nou wat eerder kom kan ik nog langer helpen
tis niet helemaal een pudding, maar tis wel hardstikke gezond hoor! zit veel vruchten enzo in!quote:Op donderdag 1 april 2004 20:12 schreef Barbamama het volgende:
[..]Denk aan myn lyn!
Waar kom ik vandaan??? En waar ben ik terecht gekomen???
Nee sorry, vla-soortigen heb ik nooit weten te waarderen. We gaan wel een keer naar Mariola (een heerlyke ystent hiero) Vraag maar aan syl, die weet het vast ook wel...
[..]
Hmm'kaay...
[..]
Ik geef je morgen wel een update van hoever ik ben gekomen... * barbamamamamamamamama is namelyk een beetje eigenwys ...![]()
doe gezellig mee dan!quote:Op donderdag 1 april 2004 20:18 schreef BFQRS68 het volgende:
jullie praten wel mn hele topic vol!
Hey! Waar verdwyn je naartoe???quote:Op donderdag 1 april 2004 20:38 schreef qu63 het volgende:
ik ben ff een uurtje weg, ben dr daarna wel wer!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |