word een beetje vaag gequote hiero.. barb deed t als eerste fout en daardoor snapte ik jouw post weer nietquote:Op donderdag 1 april 2004 14:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer opwindend aan
[..]
Ik ga direct weg, trekt hier wel dicht nu. Dat wordt een Warsteiner op mn balkonnetje.
En nu snap ik jou niet meerquote:Op donderdag 1 april 2004 14:25 schreef qu63 het volgende:
word een beetje vaag gequote hiero.. barb deed t als eerste fout en daardoor snapte ik jouw post weer niet
tis geen slowchat meer zo!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:33 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En nu snap ik jou niet meer. Twee pagina's??? We zijn echt goed
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:35 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Leuk topic welquote:Op donderdag 1 april 2004 14:38 schreef qu63 het volgende:
bewerk hier je smilies.
en dan de allerlaatste post
Net was 't toch 4 uur of zo?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:59 schreef qu63 het volgende:
tis stihil!!
en ik weet niet hoelaat ik mn toets heb..![]()
een Warriequote:Op donderdag 1 april 2004 15:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Net was 't toch 4 uur of zo?
Ja, tis stil maar ik ben aan het werk en zo en ik "moet" wel een beetje productie draaien en anders kan ik de hele dag wel op het Waagplein gaan zitten en dat is op zich wel aardig maar om daar te zitten heb je wel eige financiėle reserve nodig om te spenderen aldaar, vandaar dat ik besloten heb hier enige inspanning te verrichten zodat ik in staat gesteld word op andere momenten daadwerkelijk op een terrasje een Warrie te drinken.
Als een man geniet van zichzelf... Kunst maakt met zyn handen... Lekker bezig is... Ja dat is é-nórm opwindend...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:23 schreef ReCreative het volgende:
Wat is daar nou weer opwindend aan
barbquote:Op donderdag 1 april 2004 15:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Als een man geniet van zichzelf... Kunst maakt met zyn handen... Lekker bezig is... Ja dat is é-nórm opwindend...
Ik keek graag naar programma's als Born 2 CookDie jongens stralen zoveel zelfverzekerdheid uit... hmmm.... ik ga nu maar weer even ophouden..
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:11 schreef qu63 het volgende:
barb![]()
![]()
![]()
Hmmm... dat lekker van jou dat durf ik te betwisten... zuurkool...quote:ik ga vanaaf ook weer lekker kokenweet alleen nog niet wat...
dat was vorige week. t wordt nu kip met chocolade saus en rijst.. je hoort wel hoe t was !quote:Op donderdag 1 april 2004 15:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Hmmm... dat lekker van jou dat durf ik te betwisten... zuurkool...![]()
![]()
Ow ok. Nou, weer wat geleerdquote:Op donderdag 1 april 2004 15:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Als een man geniet van zichzelf... Kunst maakt met zyn handen... Lekker bezig is... Ja dat is é-nórm opwindend...
Ik keek graag naar programma's als Born 2 CookDie jongens stralen zoveel zelfverzekerdheid uit... hmmm.... ik ga nu maar weer even ophouden..
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:16 schreef qu63 het volgende:
dat was vorige week. t wordt nu kip met chocolade saus en rijst.. je hoort wel hoe t was !
moet ik wat bewaren voor morgen?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:18 schreef Barbamama het volgende:
[..]Sounds goooood
![]()
* Barbamama is vegetarian....quote:Op donderdag 1 april 2004 15:18 schreef qu63 het volgende:
moet ik wat bewaren voor morgen?
gear!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Mag ik mee slowchatten?
*haar schoolboeken even 5 minuten verlaten heeft*
Kijk daar ben ik het nou 100% mee eensquote:Op donderdag 1 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hmmm... Kokende mannen die goed zyn en daar plezier in hebben zyn opwindend!
[..]
je moet ook nog deel 1 doornemen..quote:Op donderdag 1 april 2004 15:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Kijk daar ben ik het nou 100% mee eens![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb het gezien! Ik reageer morgen even ok? Ik nu weinig tijdquote:Op donderdag 1 april 2004 15:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
gear!!!![]()
fb bekeken??
oke.. zal wel wat anders verzinnen dan..quote:Op donderdag 1 april 2004 15:20 schreef Barbamama het volgende:
[..]
* barbamama is vegetarian....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |