Jaja... je moet er wel wat voor over hebben hèquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef qu63 het volgende:
[Australië]das wel erg ver rijden!
Nou als jy al fokkend kan leren, vind ik dat knap van je!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:47 schreef qu63 het volgende:
niet bepaald..
ik heb meerder vensters geopend. op 1 daarvan draait een toets waar ik 3 kwartier voor heb, maar in 10 min te doen is!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:50 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Jaja... je moet er wel wat voor over hebben hè
[..]
Nou als jy al fokkend kan leren, vind ik dat knap van je!
Ja, ga alsjeblieft door want het komt nu nog teveel overeen met mijquote:Op donderdag 1 april 2004 13:48 schreef Barbamama het volgende:
LOL.... Ja, hy moet zichzelf in ieder geval niet te serieus nemen, relaxed zyn, maar ook ambitieus... Sterk maar ook gevoelig... Lief, maar ook machtig... Aantrekkelyk, maar ook nonchalant.... Intelligent, maar ook blondDoorgaan?
Sjee.. twee huwelyken gecanceld in een week tyd...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:50 schreef qu63 het volgende:
ik val alweer af![]()
![]()
![]()
![]()
als je je eisen bijsteltquote:Op donderdag 1 april 2004 13:52 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Sjee.. twee huwelyken gecanceld in een week tyd...Reboundrelatie? Iemand???
Dat bedoelde ik natuurlyk, gekkie!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:53 schreef qu63 het volgende:
als je je eisen bijstelt
als je dat blond vervangt door: "niet altijd even snugger" kan t wel!
ja! t lijkt steeds meer op mij!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:48 schreef Barbamama het volgende:
[..]
LOL.... Ja, hy moet zichzelf in ieder geval niet te serieus nemen, relaxed zyn, maar ook ambitieus... Sterk maar ook gevoelig... Lief, maar ook machtig... Aantrekkelyk, maar ook nonchalant.... Intelligent, maar ook blondDoorgaan?
FB?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:57 schreef BFQRS68 het volgende:
ja! t lijkt steeds meer op mij!!!
klink liev!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:57 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik natuurlyk, gekkie!(Ahum...
)
quote:En how about avontuurlyk, ondernemend, kookfreak en ryk?
Ah, ok, nu val ik helemaal af. Begon me al zorgen te makenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:57 schreef Barbamama het volgende:
En how about avontuurlyk, ondernemend, kookfreak en ryk?
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:59 schreef qu63 het volgende:
klink liev!![]()
Hehehequote:,
,
, rijk genoeg om een porsche te kopen!
toets uitslag zie ik meteen. het is een onderdeel van een toets.. telt voor 1/5 meequote:Op donderdag 1 april 2004 14:02 schreef Barbamama het volgende:
[..]
[..]
Hehehe
Hoe gaat het met je toets? Wanneer kryg je de uitslag binnen?
Nu begin juist ík me zorgen te maken :squote:Op donderdag 1 april 2004 13:59 schreef ReCreative het volgende:
Ah, ok, nu val ik helemaal af. Begon me al zorgen te maken.
Nou, dan zal ik je niet langer ophouden, ga ik ook maar 's wat doen hiero...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:04 schreef qu63 het volgende:
toets uitslag zie ik meteen. het is een onderdeel van een toets.. telt voor 1/5 mee
toets heb ik pas om 4 uur vanmiddag trouwens.. ben nu aan t oefenen
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:08 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je niet langer ophouden, ga ik ook maar 's wat doen hiero...![]()
![]()
![]()
Goed dan, omdat ik je graag bly ziequote:Op donderdag 1 april 2004 14:09 schreef qu63 het volgende:
in honderdvoud
*wel vrolijk word van![]()
![]()
Hmja. Ik ben wel avontuurlijk, ondernemend en erg rijk. Maar geen kookfreak. That's itquote:Op donderdag 1 april 2004 14:05 schreef Barbamama het volgende:
Nu begin juist ík me zorgen te maken :s
Heftige tekst zegquote:Tori Amos - Real Men
*blij is*quote:Op donderdag 1 april 2004 14:11 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Goed dan, omdat ik je graag bly zie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm... Kokende mannen die goed zyn en daar plezier in hebben zyn opwindend!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:12 schreef ReCreative het volgende:
Hmja. Ik ben wel avontuurlijk, ondernemend en erg rijk. Maar geen kookfreak. That's it.
Ah joh! Hoe gaat het trouwens met je Warsteiner?quote:Heftige tekst zeg. Beetje ongenuanceerd ook.
zl wl wr n nw mtn hlnquote:Op donderdag 1 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ah joh! Hoe gaat het trouwens met je Warsteiner?
Kop op, Svenquote:Op donderdag 1 april 2004 14:14 schreef qu63 het volgende:
*blij is*
maar weer moet gaan leren.daardoor weer niet blij is ..
beetje jammer van dequote:Op donderdag 1 april 2004 14:17 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Kop op, SvenYou can do it
Ik geloof in je
![]()
PS, ik ga nu echt de boel hiero uitzetten
Wat is daar nou weer opwindend aanquote:Op donderdag 1 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
Kokende mannen die goed zyn en daar plezier in hebben zyn opwindend!
Ik ga direct weg, trekt hier wel dicht nu. Dat wordt een Warsteiner op mn balkonnetjequote:Ah joh! Hoe gaat het trouwens met je Warsteiner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |