Goedemorgenquote:Op maandag 5 april 2004 08:49 schreef Geartsjuh het volgende:
En weer een stralende goedemorgen toegewenst!![]()
RC!quote:Op maandag 5 april 2004 08:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hier straalt het nog idd, dacht dat het in de rest van het land heel hard zou gaan regenen.
Heej, dat is idd jammerquote:Op maandag 5 april 2004 09:05 schreef Geartsjuh het volgende:
RC!
Ik heb je gister gemistIk moest nog van alles doen en toen was ik net te laat online om met je te chatten
Tuurlijk was het nog gezellig!quote:Op maandag 5 april 2004 09:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heej, dat is idd jammer.
Klopt, ik was al vroeg weer vertrokken. Was 't nog een beetje gezellig?
Ik dwing mezelf op verschrikkelijke wijze vroeg naar bed te gaan te laatste tijd
hebben we trouwens nog astraal gereisd vannacht?? vlak nadat we van IRC af gingen??quote:Op maandag 5 april 2004 09:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk was het nog gezellig!![]()
Ik ben trouwens ook niet superlang gebleven hoor. Ik moet van mezelf ook vroeg naar bed*dwang*
woei!quote:Op maandag 5 april 2004 01:37 schreef Barbamama het volgende:
Love to all
Zzzzweet DreamzzzZ
Nú alweer wakker is...quote:Op maandag 5 april 2004 13:10 schreef qu63 het volgende:
woei!
wat ga jij vroeg naar bed joh..
ben je nu al weer wakker??
alloquote:Op maandag 5 april 2004 13:57 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Nú alweer wakker is...
Goededag allemaal!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 13:58 schreef qu63 het volgende:
allo
en ik ga weer.. "lekker" naar school...
Hey LE!!!quote:Op maandag 5 april 2004 14:10 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij liggen jullie elkaar wel Q en B![]()
anders slijten de "i" en de "j"quote:Op maandag 5 april 2004 14:22 schreef livEliveD het volgende:
|s inderdaad leuk om elkaar hier te zien. Weer eens wat anders als IRC. Het begint hier wel op snel-chat te lijken.
Q is zeker ok. (Jij ook hoor)
Ga je nog leuke dingen doen vandaag? Ik moet gewoon werkenen dan Fok radio luisteren
Ff een vraagje trouwens. Waarom typ jij vaak de "y" i.p.v. de "ij"?
quote:Op maandag 5 april 2004 14:22 schreef livEliveD het volgende:
|s inderdaad leuk om elkaar hier te zien. Weer eens wat anders als IRC. Het begint hier wel op snel-chat te lijken.
Mjah, ik ga er wel iets van maken denk ik, voel me al een stuk beter als gister, gister werd ik ineens "wakker" zeg maar.... Toen kon ik niet meer in slaap komenquote:Ga je nog leuke dingen doen vandaag? Ik moet gewoon werkenen dan Fok radio luisteren
Een letter minder typen!!! * Barbamama is luiquote:Ff een vraagje trouwens. Waarom typ jij vaak de "y" i.p.v. de "ij"?
Myn dag is weer goed!!!quote:Op maandag 5 april 2004 14:25 schreef qu63 het volgende:
anders slijten de "i" en de "j"![]()
![]()
B
A
R
B
A
M
A
M
A
![]()
![]()
![]()
woei!quote:Op maandag 5 april 2004 14:32 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Myn dag is weer goed!!!![]()
![]()
heb ik dr gezegd..quote:Op maandag 5 april 2004 14:37 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga ook proberen minder letters typen![]()
Huh die naam heb ik ooit gekregen (Jaartje of 10 terug op school) en ik vond hem wel ok. (Normaal moet er eigenlijk een spatie tussen de twee woorden). Je bent trouwens een van de weinige die hem uit zichzelf omdraait en *snapt*. Dus hulde
moet ik t nog uitleggen?quote:Waar komen jullie namen + iconen allemaal vandaan?
Veel plezier daaroquote:Op maandag 5 april 2004 14:34 schreef qu63 het volgende:
woei!![]()
![]()
en nu naar school![]()
ik zal vanaaf nog wel uitleggen hoe we op fok!radio kunen komen, of kijk t fok!radio topiv in truth even door
quote:moet ik t nog uitleggen?
quote:Op maandag 5 april 2004 14:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Naam: herscheppend (en ook een beetje vermakelijk/ontspannendquote:Op maandag 5 april 2004 14:37 schreef livEliveD het volgende:
Waar komen jullie namen + iconen allemaal vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |