Onderaan de plasser. In het midden van de penis. En ik weet niet hoe het is gebeurd. Ik had het vanmorgen opeens zag ik.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:23 schreef sabre het volgende:
waar ergens op je penis heb je et zitten dan? en hoe is het gebeurd?
ja dat kan daar zeker door komen, dat bijvoorbeeld het weefsel dat je voorhuid met je eikel verbind lichtelijk inscheurd maar hersteld snel weer hoor... wacht gewoon even 2 dagen en kijk dan verderquote:Op donderdag 1 april 2004 11:22 schreef Dealer het volgende:
Serieus zou het door teveel sex komen en teveel masturberen??
Laatste tijd wel veel gehad en gedaan?? ]![]()
Met mijn vriendin die ik ontmaagd heb. Ik heb ervoor 1 maal sexsueel contact gehad met condoom met een meisje das 3 jaar terug. En verder gemasturbeerd van de week erdoor heen.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:24 schreef Nala het volgende:
bedenk eerst met WIE je allemaal sex hebt gehad? als t alleen met jezelf is, is't vast geen SOA..
quote:Op donderdag 1 april 2004 11:25 schreef T3rr0r het volgende:
Meneer wil even patsen met het feit dat tie veel seks heeft gehad hoor..
Nou, applaus !
Nope.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:26 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Scheer jij je ballen? Misschien dat het daardoor is gekomen,
kan door teveel seks of masturbatie komen, dat bijvoorbeeld het weefsel dat je voorhuid met je eikel verbind lichtelijk inscheurd maar hersteld snel weer hoor... wacht gewoon even 2 dagen en kijk dan verderquote:Op donderdag 1 april 2004 11:22 schreef Dealer het volgende:
Ja dat ga ik maar doen. Maar verder niemand hier last van gehad?quote:Op donderdag 1 april 2004 11:26 schreef sabre het volgende:
[..]
kan door teveel seks of masturbatie komen, dat bijvoorbeeld het weefsel dat je voorhuid met je eikel verbind lichtelijk inscheurd maar hersteld snel weer hoor... wacht gewoon even 2 dagen en kijk dan verder
nee het is meer een schrale plek. Of soort van schaafwondje. Zo ziet het eruit. En zo voelt het ook. Vel is heel klein beetje los en beetje rood.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:29 schreef Nala het volgende:
is het een zweertje? > dan kan het een vaak voorkomende soa zijn... Als je geen onveilige seks hebt gehad, is t dus waarschijnlijk gewoon door te veel masturberen..
Ja maar ik vond het vorige keer al hele stap om voor mijn liezen die geirriteerd waren naar de dokter te gaan. Dit is nog ietsjes grotere stap. Ik kijk het eventjes aan....... Als het erger word zal ik wel me ertoe moeten verzetten weer....quote:Op donderdag 1 april 2004 11:31 schreef Nala het volgende:
Hej, komt wel goed... gewoon ff langs de dokter, die kijkt ernaar> vast niks ernstigs
quote:Op donderdag 1 april 2004 11:32 schreef _oxygen_ het volgende:
Ik denk dat hij er afgehaald moet worden..
I know. Maar toch beetje kut om je zaakje te laten zien. En dadelijk is het iets ernstigs. Ik wacht nog even af of het vanzelf weg gaat van het weekend. Anders maar naar de dokter maandag.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:35 schreef _oxygen_ het volgende:
De dokter krijgt wel meer mensen langs met dat soort problemen.. Hij is het gewend en kijkt nergens meer van op...
ja, het is idd eng om naar de dokter te gaan > maar als je zekerheid wilt is dat toch de enige oplossing > en een behoorlijke opluchting als je hoort dat t niets ernstigs is, je moet er vooral niet te lang mee blijven lopen! Als het wel iets is in de vorm van een SOA, dan kun je er beter snel bij zijn!quote:Op donderdag 1 april 2004 11:33 schreef Dealer het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het vorige keer al hele stap om voor mijn liezen die geirriteerd waren naar de dokter te gaan. Dit is nog ietsjes grotere stap. Ik kijk het eventjes aan....... Als het erger word zal ik wel me ertoe moeten verzetten weer....
Ja das waar als het van het weekend niet weg is of zelfs erger geworden ga ik maandag bellen of ik langs kan komen. Maar is gewoon kut moet ik me moeder weer vertellen waarom ik naar de dokter ga enzo. Die vraagt dan ook vriendelijk je bent vorige maand nog geweest......quote:Op donderdag 1 april 2004 11:36 schreef Nala het volgende:
[..]
ja, het is idd eng om naar de dokter te gaan > maar als je zekerheid wilt is dat toch de enige oplossing > en een behoorlijke opluchting als je hoort dat t niets ernstigs is, je moet er vooral niet te lang mee blijven lopen! Als het wel iets is in de vorm van een SOA, dan kun je er beter snel bij zijn!
Ziet er wel beetje geirriteerd uit idd. Ik wacht maar ff af en hoop op het beste dat het snel weer weg gaat.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:37 schreef Georges het volgende:
Waarschijnlijk irritatie, niks bijzonders. Wat minder rukken en het is opgelost.
Nee maar ik vertel het denk ik wel. Mijn moeder is behoorlijk open persoon. Maar dan vind ik het nog wel kut allemaal. Ik zie wel of ik het zeg...... Ga in ieder geval naar de dokter mocht het niet verdwijnen of erger worden.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:39 schreef Nala het volgende:
Om je moeder moet je je niet druk maken, die vind dat denk k juist goed dat je daarmee komt. En als je dat niet tegen je ma wil vertellen, dan hoeft dat niet hoor.. dokter heeft beroepsgeheim ..
Nee ik ga serieus 1 keer in de 10 jaar naar de dokter. Daarom moet ik het maar ff vermelden waarom ik ga. Ik ga serieus nooit. Toevallig vorige maand geweest. Ik had die dokter nog nooit gezien zover ik me kon herinneren.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:40 schreef _oxygen_ het volgende:
Heb je geen medicijn nodig ofzo? dan vertel je dat je voor een herhalingsreceptje bent geweest...
dat ding in het midden heet het toompje en je hebt schijnbaar gewoon teveel bewogen met dat ding, bij welke handelingen dan ookquote:Op donderdag 1 april 2004 11:30 schreef Dealer het volgende:
[..]
nee het is meer een schrale plek. Of soort van schaafwondje. Zo ziet het eruit. En zo voelt het ook. Vel is heel klein beetje los en beetje rood.
ja ik zelf zelfsquote:Op donderdag 1 april 2004 11:27 schreef Dealer het volgende:
[..]
Ja dat ga ik maar doen. Maar verder niemand hier last van gehad?
En ging het vanzelf weg??quote:Op donderdag 1 april 2004 11:47 schreef sabre het volgende:
[..]
ja ik zelf zelfs![]()
Yes sir.quote:Op donderdag 1 april 2004 12:13 schreef sabre het volgende:
ja ging vanzelf weg na 2 dagen ofzo... gewoon niet aankomen en rustig aan doen een paar dagen. als het dan nog steeds is. dan zou ik overwegen om naar de dokter te stappen voor zekerheid...
suc6
lol ...ja dat komt daardoor ... meestal door teveel aan je leuter te sjorren ... geeft verder niks ... gaat vanzelf over ...soms wil babyzalf voor de billetje wel wat verzachting brengen ... en een week van je leuter afblijvenquote:Op donderdag 1 april 2004 11:22 schreef Dealer het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:25 schreef Dealer het volgende:
Wil toch ff laten kijken voor het weekend.
ik geloofk ...quote:Op donderdag 1 april 2004 11:27 schreef Dealer het volgende:
[..]
Ja dat ga ik maar doen. Maar verder niemand hier last van gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |