niet dusquote:Op donderdag 1 april 2004 09:20 schreef blieblie het volgende:
Ooooh, jaaaah, 1 april, hihi.
Wat grappig.
No way, dat was echt geen goed ideequote:Op donderdag 1 april 2004 10:19 schreef amaranta het volgende:
haha
1 april kikker in je bil\
weet je nog dat ze vorig jaar onzin dichtgooiden
doen ze ook nie meer
Succes in Waalrequote:Op donderdag 1 april 2004 10:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
No way, dat was echt geen goed idee.
1 April!!!!!quote:De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
quote:Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
stiekem wel...*O*quote:Op donderdag 1 april 2004 09:27 schreef bommetje88 het volgende:
[..]
niet dus![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:03 schreef Partygurl het volgende:
yeahhhh stappen strakssssssss
Jippieeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 april 2004 12:04 schreef febster het volgende:
Wij gaan vnv ook op stap
Hehe, dat werdt tijd!!quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Hoezo slecht Engelsquote:I fires 2 warningshots.......
BB en ik zijn automatisch een "wij" als erover een wij gesproken wordt, dat zou je ondertussen toch moeten wetenquote:Op donderdag 1 april 2004 12:07 schreef daNpy het volgende:
Praat jij altijd in meervoud over jezelf?
Ja van wie is die waardeloze kloon nu weerquote:Op donderdag 1 april 2004 12:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoezo slecht Engels
waarschijnlijk ernstige vorm van shizofreniequote:Op donderdag 1 april 2004 12:07 schreef daNpy het volgende:
Praat jij altijd in meervoud over jezelf?
Slecht Nederlandsquote:Op donderdag 1 april 2004 12:09 schreef febster het volgende:
[..]
Ja van wie is die waardeloos kloon nu weer?
We hebben een koppeltjequote:Op donderdag 1 april 2004 12:09 schreef febster het volgende:
[..]
BB en ik zijn automatisch een "wij" als erover een wij gesproken wordt, dat zou je ondertussen toch moeten weten
Allang ge-editquote:Op donderdag 1 april 2004 12:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Slecht Nederlands
Liev hequote:Op donderdag 1 april 2004 12:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
We hebben een koppeltje
1 woord: Millerrquote:Op donderdag 1 april 2004 12:12 schreef gazylady2 het volgende:
waar gaan jullie heen vanavond?
namen..
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:16 schreef febster het volgende:
[..]
1 woord: Millerr
Boston zal ik ook wel even binnenlopen... Mocht er omgeroepen dat er iemand 56 geworden is, dan weet ik van niksquote:Op donderdag 1 april 2004 12:19 schreef FlowDesign het volgende:
Goeiesmorges
Boston, stunt? Zoiets (als ik ga tenminste)
Waar begeeft u zich dan?quote:Op donderdag 1 april 2004 12:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
hahaha, kijk die is wel weer origineel ja!!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:20 schreef febster het volgende:
[..]
Boston zal ik ook wel even binnenlopen... Mocht er omgeroepen dat er iemand 56 geworden is, dan weet ik van niks
as in: 1 Aprilgrap of omdat je pa daar naartoe gaat?quote:Op donderdag 1 april 2004 12:20 schreef febster het volgende:
[..]
Boston zal ik ook wel even binnenlopen... Mocht er omgeroepen dat er iemand 56 geworden is, dan weet ik van niks
tja daar vraag je me wat...we hebben NU nog geen planquote:Op donderdag 1 april 2004 12:21 schreef febster het volgende:
[..]
Waar begeeft u zich dan?
Nou de AH staat meestal rechtsachterin (schijnbaar 4 filialen ofzo) en wat crea collega's hebben op een bekend nr een tekst voor onze baas verzonnen, dus dan vragen we dat aan+die plaat..quote:Op donderdag 1 april 2004 12:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
as in: 1 Aprilgrap of omdat je pa daar naartoe gaat?
Wel grappig in de STunt afgelopen zaterdag:
Jij en Okke lopen binnen, Okke zegt: Jaa, wat doen jullie hier? Dus ik blaat zoiets van: Lekkere wijven hier en di en da... Okke: Nou ik zie ze niet
Loopt er net een klein, lief, onschuldig, knap meisje () tussen ons door...
dus ik pak dat meisje bij d'r schouders vast, draai haar gezicht 90 graden naar Okke toe en zeg: En wat is dit dan?
costaaaaa of de parrotquote:Op donderdag 1 april 2004 12:12 schreef gazylady2 het volgende:
waar gaan jullie heen vanavond?
namen..
leerze! dagdagquote:Op donderdag 1 april 2004 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
tentamen leren enzo
ey, ik kan maar 1 ding tegelijk he.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:15 schreef Blueman het volgende:
Jij rijd naar Waarle en spot auto's?
dude...
mooi weer, kijk naar de vrouwen!
Gefeliciteer haar maar van me!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:16 schreef Blueman het volgende:
Mijn mama is 25 jaar in de zorg...
feestje dus..
en vanavond uit eten
Dan is het Windows Messengerquote:Op donderdag 1 april 2004 13:09 schreef r8ality het volgende:
Voor de mensen die klagen dat MSN het niet doet, versie 4.7 (standaard onder Windows XP) doet het wel..
Zo knap was ze nietquote:Op donderdag 1 april 2004 12:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
as in: 1 Aprilgrap of omdat je pa daar naartoe gaat?
Wel grappig in de STunt afgelopen zaterdag:
Jij en Okke lopen binnen, Okke zegt: Jaa, wat doen jullie hier? Dus ik blaat zoiets van: Lekkere wijven hier en di en da... Okke: Nou ik zie ze niet
Loopt er net een klein, lief, onschuldig, knap meisje () tussen ons door...
dus ik pak dat meisje bij d'r schouders vast, draai haar gezicht 90 graden naar Okke toe en zeg: En wat is dit dan?
Wat deed dat meisje toen?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zo knap was ze niet![]()
Was het lieve leuke meisje met het half lang haar uit de Miller beter.
Staat alleen elke keer zo een grote brede kerel naast.
Zet dan bij Opties die bevestigingsmeuk uit.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:28 schreef blieblie het volgende:
Flow, heb je geen docentreview van die Verhagen?
Enne, ik heb nu wel redelijk genoeg van die semilollige tekstjes na het posten.
huilen, nou goedquote:Op donderdag 1 april 2004 13:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat deed dat meisje toen?
Met mij "dansen"...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat deed dat meisje toen?
wat hij zegtquote:Op donderdag 1 april 2004 13:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zet dan bij Opties die bevestigingsmeuk uit..
Maar niet gescoord/telefoonnummer gekregen?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Met mij "dansen"...![]()
Volgens feb wast geen dansen, volgens mij wel.
Maar goed... ze was cute.
Opties?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
m'n broer heeft z'n auto verkocht en nu gaat ie weer eentje leasen.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:33 schreef r8ality het volgende:
Ik wil wel weer eens in een dikke Audi rijden. Het is al bijna 2 weken geleden..
ey... das handigquote:Op donderdag 1 april 2004 13:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 1 april 2004 13:33 schreef FlowDesign het volgende:
ik ken verhagen niet, maar het lijkt wel een josti op die foto
Volvoquote:Op donderdag 1 april 2004 13:33 schreef r8ality het volgende:
Ik wil wel weer eens in een dikke Audi rijden. Het is al bijna 2 weken geleden..
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
ey... das handig
Bron? Link? Doel?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:34 schreef FlowDesign het volgende:
SAP: Sandlaufer Anschau Program
dan bookmark je toch gewoon naar ONZ in je favorietenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!
Je kunt wel niet als Standaard actie beginnen in ONZ...
Forumindex, active topics, bookmarks enzo wel...
jij weet zeker niet wat SAP isquote:Op donderdag 1 april 2004 13:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bron? Link? Doel?
Mijn papa heeft nu een C70 automaat met alles erop en eraan. (ja anders koop je zo'n bak niet natuurlijkquote:Op donderdag 1 april 2004 13:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Volvo![]()
![]()
een zwarte met sportonderstel en 18 inch velgen met Dolby Surround, zonder Nav systeem? T5?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn papa heeft nu een C70 automaat met alles erop en eraan. (ja anders koop je zo'n bak niet natuurlijk.)
Scherp Floris, scherp. DUH! Anders vraag ik het toch niet! Koekwaus!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jij weet zeker niet wat SAP is
Zilver. Sportonderstel. 18 inch velgen. Met Dolby en Nav.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
een zwarte met sportonderstel en 18 inch velgen met Dolby Surround, zonder Nav systeem?
een administratief automatiserings meuk ofzoiets. Vergelijkbaar met Exact, maar dan voor een andere branche.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Scherp Floris, scherp. DUH! Anders vraag ik het toch niet! Koekwaus!
Scherp maar misschien toch een tip voor de makers..quote:Op donderdag 1 april 2004 13:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dan bookmark je toch gewoon naar ONZ in je favorieten
nep-iteejerquote:Op donderdag 1 april 2004 13:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Scherp Floris, scherp. DUH! Anders vraag ik het toch niet! Koekwaus!
ja zoiets... maar dan Duits, 1000x zo goed en 1000x zo grootquote:Op donderdag 1 april 2004 13:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
een administratief automatiserings meuk ofzoiets. Vergelijkbaar met Exact, maar dan voor een andere branche.
Toch flow?
Jammer van de kleurquote:Op donderdag 1 april 2004 13:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zilver. Sportonderstel. 18 inch velgen. Met Dolby en Nav.
Misschien dat er dan geen Dolby inzit. Geen T5.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jammer van de kleur![]()
Ook T5?
Is dan geen Nav fabrieksdinges.
Want mijn ma kon toendertijd kiezen tussen Dolby of Nav. Omdat dat in hetzelfde gat in het dashbord ging
En voordat je het netjes geimplementeerd hebt in een organisatie waar ze een dergelijk systeem nodig hebben ben je enkele jaren & miljoenen euri's verderquote:Op donderdag 1 april 2004 13:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja zoiets... maar dan Duits, 1000x zo goed en 1000x zo groot
Is die voor de handel?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Misschien dat er dan geen Dolby inzit. Geen T5.
mwah, valt wel meequote:Op donderdag 1 april 2004 13:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
En voordat je het netjes geimplementeerd hebt in een organisatie waar ze een dergelijk systeem nodig hebben ben je enkele jaren & miljoenen euri's verder.
Geen T5???quote:Op donderdag 1 april 2004 13:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Misschien dat er dan geen Dolby inzit. Geen T5.
nieuwe rage ipv vliegtuigenspotten???????quote:Op donderdag 1 april 2004 13:11 schreef blieblie het volgende:
ff op en neer naar Waalre en ik heb gespot:
2 keer Bentley Continental GT (1 Duits, 1 Nederlands)
2 keer Aston Martin DB7
1 Volvo C70 Cabrio verlaagd (d-oh)
1 Audi S6
1 Mercedes SL500
1 Lelijke Lexus
Een hoop cabrio's met het dak dicht![]()
Vrouwen ja, maar die zitten zoals eerder genoemd niet in de bossen van Waalre.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nieuwe rage ipv vliegtuigenspotten???????![]()
tsss
(valt btw toch wel wat mooier te zien met dit weer ipv 'autos'??)![]()
eh, niks gezegdvoordat ik dadelijk weer allemaal reacties krijg....
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:47 schreef FlowDesign het volgende:
oké, wie heeft de kabel van X-FM eruit getrokken?!
nu je het zegt, ik moet m'n schoenen ophalen in de stad, meteen ff terrasje meepikkenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nieuwe rage ipv vliegtuigenspotten???????![]()
tsss
(valt btw toch wel wat mooier te zien met dit weer ipv 'autos'??)![]()
eh, niks gezegdvoordat ik dadelijk weer allemaal reacties krijg....
1) waarom niet?? (honden uitlaten, hardlopen etc...)quote:Op donderdag 1 april 2004 13:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vrouwen ja, maar die zitten zoals eerder genoemd niet in de bossen van Waalre.
En die 8 auto's komen samen toch wel aardig in de buurt van 2 miljoen euro bij elkaar opgeteld.
Verkoopt zo C70 2de hands dan goed?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:50 schreef r8ality het volgende:
Ja die is voor de handel. Well duh. Mijn pa rijdt liever in z'n opgevoerde Katterug
.
grof....quote:Op donderdag 1 april 2004 13:48 schreef blieblie het volgende:
Oh, en net kwam bij mijn ouders thuis de gulfstream van het koninklijk huis over vliegen.
Kortom, oma zit onder de grond en we kenne weer op vakantie.
Als we het dan toch over vliegtuigen hebben.
subtiele hint hoor BBquote:Op donderdag 1 april 2004 13:50 schreef blieblie het volgende:
Hallo Gazylady!!
Zin om een terrasje te pakken?.
1) Schijnbaar hebben ze daar hun oma/opa voor gecharterd, want er liep niets rond van onder de 60quote:Op donderdag 1 april 2004 13:51 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
1) waarom niet?? (honden uitlaten, hardlopen etc...)
2)en wat wou je met die 2 miljoen doen dan??
![]()
helemaal grof......quote:Op donderdag 1 april 2004 13:52 schreef r8ality het volgende:
Ik heb liever een foto van de tieten van Gazylady al dan niet verpakt in een strak zomertruitje..
Kweet eigenlijk niet of ie em al gekocht heeft van de VW dealer. Kan best van niet. Mocht dat wel zou zijn dan kan ie em waarschijnlijk wel kwijt hoor.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Verkoopt zo C70 2de hands dan goed?
Die van mijn ma heeft nadat ze em ingeruild had een jaar bij de dealer gestaan en is onder de inruilwaarde verkocht.
Kzou er zelf iig niet aanbeginnen. C70's
Feiten...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:52 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
grof....
nog zo'n subtiele hendrikquote:Op donderdag 1 april 2004 13:52 schreef r8ality het volgende:
Ik heb liever een foto van de tieten van Gazylady al dan niet verpakt in een strak zomertruitje..
Grof? Grof?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:53 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
helemaal grof......
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:53 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
helemaal grof......
whehehe lolquote:Op donderdag 1 april 2004 13:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nog zo'n subtiele hendrik![]()
goede vraagquote:Op donderdag 1 april 2004 13:55 schreef blieblie het volgende:
Maar GL waarom ben je offline?![]()
je komt em nu pas tegen terwijl je em vorige week al gezien had?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:57 schreef FlowDesign het volgende:
ik ben de voetmassage neukende meester
Turk Fiction
je tas pakken? om op stap te gaan?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:57 schreef gazylady2 het volgende:
nou jongens, ik denk dat ik hem dadelijk maar nok, om mischien nog een terrasje te doen![]()
en anders om mn tas te pakken voor vanavond!!!!![]()
neej, maar hij stond nu pas (weer) op GeenSTijlquote:Op donderdag 1 april 2004 13:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
je komt em nu pas tegen terwijl je em vorige week al gezien had?![]()
Tas pakken voor vanavond?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:57 schreef gazylady2 het volgende:
nou jongens, ik denk dat ik hem dadelijk maar nok, om mischien nog een terrasje te doen![]()
en anders om mn tas te pakken voor vanavond!!!!![]()
Plamuur, zand, cement, spatel, troffel, 1 tank haarlak.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tas pakken voor vanavond?
Wat heb je nodig dan...
whaha, is niet hetzelfde straatje, NIET EENS DEZELFDE STAD!! hahaquote:
* alle kleuren lipstick - checkquote:Op donderdag 1 april 2004 13:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je tas pakken? om op stap te gaan?
*reality fotoboek checkt..........quote:Op donderdag 1 april 2004 13:58 schreef r8ality het volgende:
Ik zeg wat iedereen denkt..
(en als je niet eens je fotoboek invult, ben je een mietje)
*check!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
* alle kleuren lipstick - check
* condooms - check
* Mascara - check
* reserve kleren - check
* kam/borstel - check
etc. etc.![]()
niet schrikken dan hèquote:Op donderdag 1 april 2004 14:01 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
*reality fotoboek checkt..........
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Plamuur, zand, cement, spatel, troffel, 1 tank haarlak..
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
niet schrikken dan hè
en kun je even online op MSN svp?
hahaha, die is bij jou ver te zoeken of nie?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:03 schreef r8ality het volgende:
[..].
Ach. innerlijke schoonheid is veel belangrijker..
heb je nog iets anders in de aanbieding ipv GROF?????????quote:Op donderdag 1 april 2004 14:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Plamuur, zand, cement, spatel, troffel, 1 tank haarlak..
die zijn kwijt geraakt in de nieuwe forumsoftwarequote:Op donderdag 1 april 2004 14:04 schreef FlowDesign het volgende:
ik mis trouwens de directe linkjes naar iemands feauteauboek... of ben ik zo scheel?
je moet alles wat hij zegt niet serieus nemen natuurlijk, dan bega je dezelfde fout als PartyGurl in het begin deed...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:03 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
heb je nog iets anders in de aanbieding ipv GROF?????????
tja, dat snapt ik ja...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je moet alles wat hij zegt niet serieus nemen natuurlijk, dan bega je dezelfde fout als PartyGurl in het begin deed...
dan zou ik maar eens opschietenquote:Op donderdag 1 april 2004 14:05 schreef gazylady2 het volgende:
nee, om te slapen in EINDHOVUH!! losers
heb zon zin,![]()
moet alleen om half 3 de bus halen en tas nog pakken
*haast
Ehm. Hallo? I need some help here.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:03 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
heb je nog iets anders in de aanbieding ipv GROF?????????
ja, dedd ie bij mij laatst ook, dan blijft ie refreshenquote:Op donderdag 1 april 2004 14:06 schreef blieblie het volgende:
fotoboek is overigens ook flink verneukt, als ik naar dat ding ga en ik wil naar een leeg fotoboek zoals de mijne of die van gazylady, slaat mijn browser op hol door fucked up code.
she already got thatquote:Op donderdag 1 april 2004 14:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ehm. Hallo? I need some help here.
Doe ff uitleggen iemand dat dit maar punt 1, het Onzin voor je Leven-forum is, punt 2, ik ben zo en punt 3:
HET IS MAAR INTERNET!
weetje, heb wel een fotoboek, mr zit slotje op, (blijkbaarquote:Op donderdag 1 april 2004 14:06 schreef blieblie het volgende:
fotoboek is overigens ook flink verneukt, als ik naar dat ding ga en ik wil naar een leeg fotoboek zoals de mijne of die van gazylady, slaat mijn browser op hol door fucked up code.
Mijn p2 is niet zo snel.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
she already got that
Ja, zo kan je elke discussie winnen...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ehm. Hallo? I need some help here.
Doe ff uitleggen iemand dat dit maar punt 1, het Onzin voor je Leven-forum is, punt 2, ik ben zo en punt 3:
HET IS MAAR INTERNET!
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5quote:Op donderdag 1 april 2004 14:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn p2 is niet zo snel..
Ben ik volledig mee eens.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:12 schreef r8ality het volgende:
Overigens, het word weer tijd voor meer PINO's in het Eindhoven-topic.
VogelZAAD?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ben ik volledig mee eens.
Maar hoe lok je ze?
Met Iniminiquote:Op donderdag 1 april 2004 14:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ben ik volledig mee eens.
Maar hoe lok je ze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt nog eens bij dat ze "fijn" vertelden dat de groot geschapen medemens niet bij hun hoeft te komen zoeken naar sneakers want maat 46 hadden ze al bijna niks, laat staan de maat 47/48 die ik hebquote:Op donderdag 1 april 2004 16:24 schreef blieblie het volgende:
Jezus... die Footlocker shit mogen ze ook snel afschaffen.
Koop je sneakers.
Wil je hakjes erbij? *nee
Zooltjes misschien? *nee
Sokken dan? *nee
Je sneakers moet je goed schoonhouden, wij hebb... *NEE!
En dit is nog de verkorte versie van hetgene wat het mens heeft uitgekraamt.
Als ik flauwekul wil kopen zap ik wel naar Tell sell jaaaa?.
groot geschapen?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:41 schreef febster het volgende:
[..]
Daar komt nog eens bij dat ze "fijn" vertelden dat de groot geschapen medemens niet bij hun hoeft te komen zoeken naar sneakers want maat 46 hadden ze al bijna niks, laat staan de maat 47/48 die ik heb
Je weet wat ze zeggen he, grote handen+grote voeten= grote .....quote:Op donderdag 1 april 2004 16:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
groot geschapen?
dat ben ik toch?.
moet je maar niet van die grote schuiten hebben knaas.
quote:
ja weet je hoé zwaar!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:55 schreef ArTiC het volgende:
vanonder welke steen kom jij?
wat een heaumeaukikker!quote:Op donderdag 1 april 2004 20:08 schreef amaranta het volgende:
1 april kikker in je bil
vrouwelijke modjesquote:Op donderdag 1 april 2004 20:21 schreef blieblie het volgende:
slot
Elk duits 4wielig vervoermiddel is uitermate ondergeschiktquote:Op donderdag 1 april 2004 20:42 schreef ArTiC het volgende:
eigenlijk is elke volkswagen ondergeschikt in mijn ogen
*kuch* Audi RS4 *kuch*quote:Op donderdag 1 april 2004 20:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Elk duits 4wielig vervoermiddel is uitermate ondergeschikt.
ja ok, maar ik had het eigenlijk meer over golfjesquote:Op donderdag 1 april 2004 21:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*kuch* Audi RS4 *kuch*
*kuch* Porsche *kuch*
Pfff allebei veel mooiere en vooral originelere alternatieven voor.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*kuch* Audi RS4 *kuch*
*kuch* Porsche *kuch*
helaas is ook saab zo duits al kan van binnenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pfff allebei veel mooiere en vooral originelere alternatieven voor.
Een Porsche is hoe duur?
RS4 -> S60R, Saab 95 Aero
Boxter -> TVR (die nieuwe)
911 -> DB7
GT3 -> Ferrari 360 Modena, Lamborghini Gallardo
Kweet de prijzen niet precies, maar ik denk dat het aardig in de buurt komt.
ach, het is toch allemaal [GM]quote:Op donderdag 1 april 2004 21:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
helaas is ook saab zo duits al kan van binnen
Jupz, General Motor, Daimler Chrysler, VAG of Fordquote:Op donderdag 1 april 2004 21:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ach, het is toch allemaal [GM]
FORD!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 21:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jupz, General Motor, Daimler Chrysler, VAG of Ford.
Mark Evans bouwt deze dagen op Discovery een replica van een GT40quote:Op donderdag 1 april 2004 21:29 schreef omegaproject het volgende:
FORD!!!![]()
vette sjit :pquote:Op donderdag 1 april 2004 21:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mark Evans bouwt deze dagen op Discovery een replica van een GT40
vehet! :pquote:Op donderdag 1 april 2004 21:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mark Evans bouwt deze dagen op Discovery een replica van een GT40
doet je MSN het niet ofzo?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:10 schreef omegaproject het volgende:
daarna op stap :p
je mag ze hebben!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:21 schreef omegaproject het volgende:
ja hiero!!!
welke auto's?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:56 schreef daNpy het volgende:
25 april is dus waarschijnlijk de volgende meeting (Ardennen PRE meet) en daar komen een aantal leuke auto's
Ook kun je het laatste auto nieuws voortaan op de site lezen
Wat doe jij eigenlijk met je verjaardag Lau?
ik moest dat filmpje 2 keer kijken voordat ik het door hadquote:Op donderdag 1 april 2004 22:49 schreef FlowDesign het volgende:
whehehehe... het dringt wat langzaam tot je door dat er iets niet klopt in dat filmpje hè
toch maar niet op stap vanavond... morgen tentamen![]()
hoe lang was je nog van plan te leven in je huidige leven?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:53 schreef blieblie het volgende:
Ik heb gewoon al vakantie![]()
@ Deze meeting:quote:Op donderdag 1 april 2004 22:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
welke auto's?
Ik heb ook lekker vakantiequote:Op donderdag 1 april 2004 22:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hoe lang was je nog van plan te leven in je huidige leven?
lang.... iig lang genoeg om nog een vrouw te vinden die sex met me wilquote:Op donderdag 1 april 2004 22:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hoe lang was je nog van plan te leven in je huidige leven?
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:00 schreef daNpy het volgende:
Thats gonna take a while
Zeker met HOT SEX op je shirt
Geen idee, heb er nog naar gevraagd @ GoT maar hij is lang niet gezienquote:Op donderdag 1 april 2004 23:01 schreef blieblie het volgende:
Acceleratie: 4.3 sec, 0->100km/u
woi...
waar is de 300+ pk Camaro gebleven?
Oja daar mocht ik nog een rondje in rijdenquote:Op donderdag 1 april 2004 23:01 schreef blieblie het volgende:
Acceleratie: 4.3 sec, 0->100km/u
naar boven afronden is okee.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
whehehe![]()
Niet fokken met mijn race bolidequote:Op donderdag 1 april 2004 22:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
whehehe![]()
wel heel houwen hequote:Op donderdag 1 april 2004 23:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Oja daar mocht ik nog een rondje in rijden![]()
4 deurenquote:Op donderdag 1 april 2004 23:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Niet fokken met mijn race bolide
Jep, check de pics van gotball6.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
wel heel houwen he.
heeftie ook zoon foute picnic-cosworth (c) tafel op de achterklep?
Tjah, ik moest al lachen om je shirtquote:Op donderdag 1 april 2004 23:08 schreef blieblie het volgende:
Okee, je bent vrouw, staat in de kroeg, en krijgt te horen van een gast:
"Ik wil je wel neuken, maar dan moet je wel een zak over je hoofd trekken."
Woooooooooooooooooooooooooooow, subtiel!!
mijn shirt is vet koelquote:Op donderdag 1 april 2004 23:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tjah, ik moest al lachen om je shirt
Dat blijktquote:Op donderdag 1 april 2004 23:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
mijn shirt is vet koel.
Best relexed zoquote:Op donderdag 1 april 2004 23:11 schreef daNpy het volgende:
Me not either
stage vrijstelling: *meldtquote:Op donderdag 1 april 2004 23:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Best relexed zo.
14 April beginnen met stage enzo... hoppaa
ik ben benieuwd wanneer mijn shirts geleverd wordenquote:Op donderdag 1 april 2004 23:11 schreef blieblie het volgende:
mijn shirt is vet koel.
Ik heb eerste stage komend blokquote:Op donderdag 1 april 2004 23:15 schreef daNpy het volgende:
Stage vrijstelling
In sept naar E7 en in feb2005 naar Duitsland hoop ik
ik ga die "Polizei" shirt bestellen daarquote:Op donderdag 1 april 2004 23:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wanneer mijn shirts geleverd worden
P* shirts zijn okéquote:Op donderdag 1 april 2004 23:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
ik ga die "Polizei" shirt bestellen daar
is lachen.
Nu nog gave pornstarshirts bij freshcotton en mijn collectie is compleet.
als je voor een stage vrijstelling wilt schijn je een heel verslag te moeten schrijven, maar als je bijv. voor je 2de stage 30 dagen vrijstelling wilt kan je het afraffelen met een lulverhaal met je werkervaring (in mijn geval, ik heb een bedrijfje in de it gehad, paar klanten, opdrachten, resultaat blablabla, hoppa we mogen 30 dagen vakantie vieren).quote:Op donderdag 1 april 2004 23:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
stage vrijstelling: *meldt
Ik blijf gewoon voor veel geld bij Bavaria werken, schrijf ff een lulverhaal over wat ik daar gedaan heb en klaar ben ik
kben nog niet begonnen. Ik heb een design in mijn hoofd, maar ik moet eerst nog 2 andere sites afbouwen. Dan pas komt de mijne. Daarnaast moet ik nog Actionscript voor flash uitvogelen. Ik wil namelijk een vlak met bolletjes maken die een kleur uitlezen.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
P* shirts zijn oké [afbeelding]
ennuh, heb je al iets online staan van je nieuwe site?
ja klopt, dit verslagis voor mijn 1e stage...quote:Op donderdag 1 april 2004 23:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
als je voor een stage vrijstelling wilt schijn je een heel verslag te moeten schrijven, maar als je bijv. voor je 2de stage 30 dagen vrijstelling wilt kan je het afraffelen met een lulverhaal met je werkervaring (in mijn geval, ik heb een bedrijfje in de it gehad, paar klanten, opdrachten, resultaat blablabla, hoppa we mogen 30 dagen vakantie vieren).
Ik wil stage gaan lopen bij een autofabriekquote:Op donderdag 1 april 2004 23:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat ga je in Duitsland doen dan?
Ohquote:Op donderdag 1 april 2004 23:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja klopt, dit verslagis voor mijn 1e stage...
maar daar krijg ik dus geheid ook vrijstelling mee voor mijn 2e stage?
nee Joost weet niet hoe dat Actionscript moet....
mwah, beetje flauw.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:36 schreef FlowDesign het volgende:
deze is wel cool: [afbeelding]
jupquote:Op donderdag 1 april 2004 23:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
mwah, beetje flauw.
hebben ze weer nieuwe Pstar shirts bij Freshcotton??
kzaggut, btje flauwquote:Op donderdag 1 april 2004 23:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jupMaar niet echt superkewl ofzo
lelijke jeep - checkquote:Op donderdag 1 april 2004 23:39 schreef daNpy het volgende:
Zo, ff een hele hoop nieuwsberichten ingevoerd
Of Fokken!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:52 schreef FlowDesign het volgende:
Hè wat huh? Waar ben ik? Ohja... ik was uuhhhh... tentamen aan het leren?
Of Jiskefetkijken?
ja ik ga zo in bed liggen, ff studeren (lees: doorlezen) en dan pitten en morgen weer verder lerenquote:Op donderdag 1 april 2004 23:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Of Fokken!
Naja, als je dan toch geen hol aan het uitvoeren bent kan je ook naar Stratum
JAaaah, dadelijk ergens.... als die slet van een febster die ranzige smirnoff weg heeft gewerkt.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja ik ga zo in bed liggen, ff studeren (lees: doorlezen) en dan pitten en morgen weer verder leren
Moet jij niet naar Stratum trouwens?
Ja, en daarom willen we emigreren. Ik ga wel naar Zuid- of Midden-Amerikaquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:48 schreef blieblie het volgende:
Grijze wolven zijn toch turks?
Jaah het "Extreem rechts" icm. "Turks" en "Nederland" strookt nietzo.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, en daarom willen we emigreren. Ik ga wel naar Zuid- of Midden-Amerika
En weer verder leren
maar dan heb je wel weeekend!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:33 schreef blieblie het volgende:
Fuuuuck, tis pas half 3 en kmoet nog tot 7.
Vertelquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:41 schreef gazylady2 het volgende:
wow, t was gister gewoon de leukste avond op stratum ever!!!!![]()
![]()
gewoon super gezellige sfeerquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:46 schreef febster het volgende:
[..]
Vertel
Saaiquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:55 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
gewoon super gezellige sfeer, veel bekenden
, goeie muziek
, veel gratis drankjes gekregen
and last but not leats: errug leuke jongen (s).....
zo genoeg?(details vertel ik toch echt niet hoor........)
Wie weetquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:03 schreef gazylady2 het volgende:
ow, was jij die irritante vent!!![]()
ben jij dan ook toevallig diegene die onze fiets heeft gejat??![]()
weet wie het? maar wie is wie dan??quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:24 schreef febster het volgende:
[..]
Wie weet
kmoet morgen gewoon weer werken hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:40 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
maar dan heb je wel weeekend!!
denk daar maar goed aan..;)
nee, ben lekker hele dag vrij vandaag! morgen weer aan t harde leven beginnen..quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
kmoet morgen gewoon weer werken hoor.
Waar ben je uitgeweest?
Kzat in de Miller/Boston/Stunt...
Naja Stunt was meer in en hup der weer uit.
vertelvertel!! hoe stoer??quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:48 schreef Partygurl het volgende:
helloooowwwwwwww
Ik heb nieuwe schoentjes, hele stoere
Stratum was leukkkkk gizter!
Costa tot een uur of 11, aangezien wij en 3 jongens de enigste waren die er op dat moment waren zijn we naar de parrot gweestquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
vertelvertel!! hoe stoer??
en waar ben jij geweest??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |