omdat ze het ook niet konden waarderen toen iemand had getekend om opgegeten te worden door iemand anders.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:52 schreef Schepseltje het volgende:
waarom keurt duitsland het af? als de gebruikers ermee akkoord gaan dat hun mail wordt gescanned dan is er toch niets aan de hand?
kun jij mij niet uitnodigenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:23 schreef Thomper het volgende:
Tis nog steeds voor een bepaald publiek only, maar ik had het geluk te worden uitgenodigd.
Via Blogger (van Google) kreeg ik ineens een venstertje "of ik de beta ff wil testen".
Ik ben zo snel mogelijk akkoord gegaan, dus bereik me via thomper[at]gmail.com.
Je moet trouwens gewoon al lang bij Blogger zit, en je krijgt een uitnodiging. En ja, het is echt echt.
ff een blogger accountje aanmaken (5 min werk?)quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
kun jij mij niet uitnodigen
werkt nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:29 schreef mr_koffie het volgende:
[..]
ff een blogger accountje aanmaken (5 min werk?)
heb je dat eenmaal en je logged op het admin gedeelte van je blog in, komt de uitnodiging vanzelf
sim-pel![]()
niet?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:15 schreef erikkll het volgende:
werkt niet
Gaarnequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:08 schreef Thomper het volgende:
Meer hebben?
Ik zal ze morgen maken, als je wilt..
kloptquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:23 schreef Thomper het volgende:
Tis nog steeds voor een bepaald publiek only, maar ik had het geluk te worden uitgenodigd.
Via Blogger (van Google) kreeg ik ineens een venstertje "of ik de beta ff wil testen".
Ik ben zo snel mogelijk akkoord gegaan, dus bereik me via thomper[at]gmail.com.
Je moet trouwens gewoon al lang bij Blogger zit, en je krijgt een uitnodiging. En ja, het is echt echt.
Nope.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:38 schreef flat_erik het volgende:
Grrr ik wil ook een account
Zijn er nog aanmeldt mogelijkheden?
me me me mequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
En toen verscheen de invite-link...
doe mij es invitenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
wesleyvandeburg@hotmail.comquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
oe! kun je mij inviten?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:37 schreef kepler het volgende:
ik kan er ook nog 2 inviten, wie eerste komt wie eerst maalt (of hoe dat spreekwoord ook gaat)
je mail staat niet in je profielquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:37 schreef kepler het volgende:
ik kan er ook nog 2 inviten, wie eerste komt wie eerst maalt (of hoe dat spreekwoord ook gaat)
quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:07 schreef kepler het volgende:
ik heb de eerste 2 die na mij reageerden ge-invite.
Sop, als ik weer mensen kan inviten ben jij de eerste!
mail ontvangen & account aangemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:07 schreef kepler het volgende:
ik heb de eerste 2 die na mij reageerden ge-invite.
Sop, als ik weer mensen kan inviten ben jij de eerste!
We zitten allemaal te wachtenquote:Op donderdag 10 juni 2004 07:52 schreef flat_erik het volgende:
Iemand nog een account/invite over?
Met smart!quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
We zitten allemaal te wachten
ik kan idd nog niemand inviten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:55 schreef kepler het volgende:
de mensen die ik heb ge-invite kunnen zeker geen mensen uitnodigen?
Uiteraardquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:52 schreef sop het volgende:
Zullen we afspreken dat als je hier een invite krijgt, je die ook allemaal (of tenminste 1) weer hier uitdeelt! Vind ik wel zo netjes iig.
Dit is complete bagger. Geen grote attachments, traag, popmail doet het vaak niet, etc, etc.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:54 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
www.spymac.com
1000 mb storage en GEEN reclame scripts die je mail lezen
Graag gedaan. Die andere 2 invites houd ik nog even lekker voor mezelf.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:21 schreef sop het volgende:
Thanx Thomper. Ik heb 'm binnen, haal mij maar van de lijst. Als ik mag inviten, kom ik hier terug!
Ik wil niet niet op de lijstquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:36 schreef Thomper het volgende:
Wie wil er nou niet op die lijst..
Dat zal bij de algemene release ook wel veranderen denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:02 schreef Thomper het volgende:
Voor iedereen die denkt dat die reclame flut is:
Die reclames werken alleen met engelstalige mails blijkt. Hij kent blijbaar geen NL en doet geen reclame..
Logisch. Ik geef er geen 4.quote:sop - Heeft er één van Thomper
Hehe, ik zal er even gewone e-tjes van makenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
Logisch. Ik geef er geen 4.
Maar goed, ik heb daarnet nog een invite weggeven aan een ander, en die derde invite bewaar ik even. Ik denk dat er over twee weken weer invites komen, dus als men nu niet is geweest: gewoon wachten, het worden er langzaamaan alleen maar meer.
Op Ebay kan je ze te koop zettenquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:19 schreef kepler het volgende:
zo ik had er geld moeten voor vragen
Ik bied 5 Euro (paypal)quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:45 schreef Thomper het volgende:
Ik zag het. Alleen bied men nog niet echt veel..
Whehe en dan jouw invites voor 10 euro per stuk doorverkopenquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:31 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Ik bied 5 Euro (paypal)
Wie invite me![]()
me toquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
...
Als ik wordt geinvite zal ik al mijn invites gratis aan de fokkers weggeven
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:41 schreef dujour het volgende:
[..]
me to
Nee hoor, kijk maar naar m'n vorige postingquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Whehe en dan jouw invites voor 10 euro per stuk doorverkopen
Als ik wordt geinvite zal ik al mijn invites gratis aan de fokkers weggeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |