De Telegraaf is voor uitwonende studenten maar de helft van de prijsquote:de krant!!!!!!!!!!! echt heel erg erg mis ik die!!
had jij thuis een eigen wc ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:36 schreef nanalune het volgende:
ik mistte mijn wc!!!!!!
moest mijn wc delen, en dat zit gewoon gewoon minder lekker.![]()
Je had thuis je eigen wc?quote:ik mistte mijn wc!!!!!!
jah.. weet het, maar hier zou ik volgens mij de moeite niet nemen om de krant te lezen, lekker vaag.. als ik bij mn ouders kom is het wel altijd het eerste wat ik doe! Liefst een verse, door niemand gelezen krantquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De Telegraaf is voor uitwonende studenten maar de helft van de prijs
Hier precies hetzelfdequote:als ik bij mn ouders kom is het wel altijd het eerste wat ik doe! Liefst een verse, door niemand gelezen krant
Ze had het over een krantquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De Telegraaf is voor uitwonende studenten maar de helft van de prijs
Telegraaf is ook een soort van krantquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:42 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Ze had het over een krant.
Niet om lullig te doen, maar mijn hond is gestorven, 3 weken nadat ik op kamers ben gegaan, die laatste 3 weken deed hij nogal eigenaardig en op een ochtend was het gewoon gebeurdquote:[b]Zal idd de hond wel missen, altijd iets om te aaien/knuffelen.
Nodig zo nu en dan mensen uit, that works for me.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:55 schreef qwox het volgende:
Maar ben bang dat me woonkamer wel zooi wordt, en wat kan wel eens een probleem gaan worden, wil namelijk niet in etensrestenzooi wonen, zal ik me dus moet aanleren dat ik gan opruimen en schoon maken
ik heb op dit moment de hond even een weekje 'te leen' hele goede oplossingquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:52 schreef qwox het volgende:
Zal idd de hond wel missen, altijd iets om te aaien/knuffelen.
Jah maar ik mis toch iets.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hebt toch internet.
die ook! en de donald duck van m'n broertjesquote:Op donderdag 1 april 2004 00:06 schreef -Mk- het volgende:
Tv-gids
Met een vriend van me op een flatquote:Maar veel plezier op kamers, ga je nou echt op jezelf of in een studentenhuis/flat? (ikzelf deel een flat met een andere jongen en meisje)
Vind ik een handige tip, zal idd wel werken. Kunt moeilijk mensen ontvangen in een zooi, weet kan wel maar is minder gezelligquote:Op donderdag 1 april 2004 00:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nodig zo nu en dan mensen uit, that works for me.
details details, "ONZE "wc. de wc van mijn ouders.... de schone wc, de wc van mijn ouderlijk huis, DE wc, nu heb ik wel een wc voor mij alleen ( en van mijn vriend)quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je had thuis je eigen wc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |