* Quentin voelt zich welkom!
Dus ik heb besloten mijn bioscoop inderdaad te verhuizen naar FOK!eiland. Alles wordt gehuisvest in de oude slijterij aan het Fokplein (naast Jojo's super).
* Quentin komt morgenochtend aan met de boot. Wie heeft er zin om mee te helpen alle spullen naar het plein te sjouwen?
Als het een beetje meezit, opent bioscoop Clickiez binnenkort de deuren! Welke premiere willen de eilanders graag zien?
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 14:12 schreef Ali Salami het volgende:
OEH!
Dit gaat een hevige concurrentiestrijd worden!
Dat drukt de prijzen vast![]()
![]()
wie was er nou eerder !?
quote:Krijgen we korting als we meehelpen ?!!?
Op vrijdag 27 juli 2001 13:22 schreef Quentin het volgende:
* Quentin komt morgenochtend aan met de boot. Wie heeft er zin om mee te helpen alle spullen naar het plein te sjouwen?
quote:* Quentin weet vrij zeker dat hij de eerste was.
Op vrijdag 27 juli 2001 15:38 schreef KRAM het volgende:
wie was er nou eerder !?
quote:Sure! En onbeperkt popcorn in de eerste week
Krijgen we korting als we meehelpen ?!!?![]()
"Afvaart over vijf minuten," schreeuwt iemand.
* Quentin neemt nog snel even afscheid van een paar vrienden en springt daarna aan boord. Na een kwartier kijkt hij achterom en zwaait nog even naar het torenhaantje van de stad die hij achter zich laat. Over 11 uur zal de boot aanleggen in de haven van FOK!eiland. Nou ja, nog eventjes geduld dan maar. Quentin zoekt zijn hut op, dondert in zijn hangmat en valt direct in slaap, vermoeid van het al het zware werk.
quote:Links: Quentin Rechts: _Alien_
Op vrijdag 27 juli 2001 14:12 schreef Ali Salami het volgende:
OEH!
Dit gaat een hevige concurrentiestrijd worden!
Dat drukt de prijzen vast![]()
![]()
quote:* KRAM staat al een hele poos te wachten aan de kade waar Quentin aan zal komen, maar het duurt zolang....hij vertrekt want hij heeft geen zin om tot 11 uur te wachten...dan maar geen korting
Op vrijdag 27 juli 2001 18:48 schreef Quentin het volgende:
* Quentin heeft de hele dag lopen sjouwen om al zijn spullen naar de vrachtboot te brengen."Afvaart over vijf minuten," schreeuwt iemand.
* Quentin neemt nog snel even afscheid van een paar vrienden en springt daarna aan boord. Na een kwartier kijkt hij achterom en zwaait nog even naar het torenhaantje van de stad die hij achter zich laat.
Over 11 uur zal de boot aanleggen in de haven van FOK!eiland. Nou ja, nog eventjes geduld dan maar. Quentin zoekt zijn hut op, dondert in zijn hangmat en valt direct in slaap, vermoeid van het al het zware werk.
quote:EEJ !
Op vrijdag 27 juli 2001 18:53 schreef _Alien_ het volgende:
* _Alien_ sms't Quentin om te zeggen dat De FOK!zinema op de zeebodem ligt, en ik tegenwoordeig als DJ Alien bij disco Dance Away werk, veel plezier en suc6 met de bioscoop!
TERUG AAN HET WERK JIJ !
Vlug kleed Quentin zich aan een haast zich naar het dek. In de verte ziet hij een klein eiland liggen, omgeven door een spiegelgladde diepblauwe zee. Dat moet FOK!eiland zijn!
* Quentin is verbaasd dat hij zo lang heeft geslapen!
Na twintig minuten begint er wat beweging in de bemanning te komen. Langzaam vaart het schip de haven in en met een elegante beweging legt het schip aan langs de kade. Snel worden de touwen vastgelegd en de loopplank uitgeschoven.
Quentin kan echter niet meer wachten en maakt een grote sprong naar kant. Na te zijn opgekrabbeld kijkt hij om zich heen naar het pittoreske dorpje. Zijn blik dwaalt af naar de berg die achter het dorp...
"Opschieten! We lopen al achter op schema!"
Quentin schrikt op en valt bijna in het water. Gelukkig kan hij nog net z'n evenwicht bewaren. De bemanning is al begonnen met het uitladen van zijn spullen. Hij klimt weer aan boord om mee te helpen. Na een half uurtje zweten is alles uitgeladen en vormen zijn bezittingen een grote berg op de kade.
De kapitein beveelt zijn bemanning om de trossen weer los te gooien en start zelf de motor. Na een plichtmatige groet zet hij weer koers richting zee. Quentin draait zich al snel om en kan niet wachten om zijn nieuwe bioscoop in te richten.
Gelukkig kent hij de kaart van het dorp goed uit z'n hoofd en na een paar minuutjes lopen loopt hij het Fokplein op. Overal heerst nog een serene rust. "De eilanders houden blijkbaar van uitslapen, of er was een zwaar feest gisteravond."
* Quentin rent het laatste stukje naar de oude slijterij, maar struikelt halverwege over een stuk hout
Terwijl hij het stof van zich af klopt rent hij al struikeld verder tot hij de deur van de slijterij bereikt. Het gebouwtje is nog mooier dan hij had gehoopt!
Gelukkig is de deur open en kan hij zo naar binnen. Jojogirl had het goed beschreven, want de ruimte is helemaal leeg. "Da's makkelijk, dan hoef ik ook niks weg te breken," denkt Quentin.
* Quentin draait nog een paar rondjes en besluit dat hij hier héél tevreden mee is.
Quentin loopt terug naar de haven om z'n spullen op te halen. Als hij echter de grote berg spullen ziet staan, heeft hij opeens veel minder zin. Zeker die loodzware filmprojector ziet er erg ontransportabel uit voor iemand in z'n eentje.
* Quentin voelt zijn buik samentrekken en beseft dat hij eigenlijk rammelt van de honger.
Gelukkig staat hij net naast een klein, maar vrolijk uitziend restaurantje.
Verder in Restaurant 't Smulaapje deel 7!
Down, Nynke, Crazy/Beautiful, Ow die klinkt wel leuk.
* Ze koopt een grote bak popcorn en gaat naar Zaal 2.
Zou er nog popcorn in die automaat zitten?
Ik zou het maar niet meer proberen na al die maanden dat het leeg heeft gestaan. Al die verpakte snoeprepen lijken me veiliger
* Ze lopen de grootste van de 2 zalen in en gaan op zoek naar de ingang voor het projector hok. Al snel blijkt die vanuit de centrale hal open te gaan.
Kijk jij hoe die projector werkt? * vraagt Tamea aan Icarusje. Jij bent vast technischer dan ik. Dan ga ik ondertussen wel even op zoek naar alle filmrollen, om wat leuke films uit te zoeken.
* Ze neemt de films mee en gaat terug naar het projectiehok. Als ze langs de bar komt, vlak bij de ingang ziet ze wat snoepgoed liggen. het is nog niet over de datum, dus neemt ze het maar mee.
Hoi Icarusje, heb je al wat wijs kunnen worden uit die projector?
Volgens weten ze nog niet helemaal hoe dat hier werkt...
* DJKoster komt snel aanrennen vanuit de supermarkt en gaat weer zitten
*Hmmm, ik hoop dat ik mijn blokhut in het donker kan terugvinden
Best wel gezellig zo met z'n tweetjes in de bios he
* Tamea ligt lekker tegen Icarusje aan en kijkt ondertussen naar wat de Muggles van Hogwarts gemaakt hebben in de film.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |