Dat is ziek dude. Schijten en pissen moet tegelijk dus zittend.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:33 schreef MOD het volgende:
eerst staan, daarna zitten schijten, ik hou van extra moeite
Pissen moslims nu ook nog eens zittend?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:35 schreef Youssef het volgende:
Staand pissen is voor honden die hun broek bevuilen![]()
Ze dragen niet voor niks jurken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:35 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Dus het zijn OOK nog halve wijfen?
Oh ja, stom van me.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze dragen niet voor niks jurken.
En dat zegt iemand die zijn baard afscheertquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:35 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Pissen moslims nu ook nog eens zittend?
Dus het zijn OOK nog halve wijfen?
Vandaar altijd van die bruine jurkenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze dragen niet voor niks jurken.
Ja wij lijken neit allemaal op elkaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die zijn baard afscheert![]()
puntje 1 lijkt me nie erg handig.. Vaak ben je zat als je in de stad bent. Die wc's zijn zo ranzig..kun je beter niet gaan zitten. Maak ze nog smeriger..Op dat moment boeit het je zelf toch niet meer..quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:37 schreef Klonk het volgende:
Zittend pissen is in 2 situaties van toepassing:
1: als je zat bent, kun je beter zitten dan staan anders zeik je het hele toilet onder.
2: midden in de nacht, kun je pissen zonder je ogen op te doen en moeilijk doen met mikken.
Schoonheid is nou eenmaal niet te koop.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja wij lijken neit allemaal op elkaar
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Schoonheid is nou eenmaal niet te koop.
Das waar, ik word alleen niet meer zat in de stad, het bier is daar duurder dan goud.......quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:45 schreef Shoot het volgende:
[..]
puntje 1 lijkt me nie erg handig.. Vaak ben je zat als je in de stad bent. Die wc's zijn zo ranzig..kun je beter niet gaan zitten. Maak ze nog smeriger..Op dat moment boeit het je zelf toch niet meer..
ok heb jij gelijk in..quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Das waar, ik word alleen niet meer zat in de stad, het bier is daar duurder dan goud.......
En als je bij anderen bent, geef je zeker het behang een ander kleurtjequote:Op woensdag 31 maart 2004 20:54 schreef cptmarco het volgende:
*Meldt
tenminste, thuis zit ik altijd op de pot
of de parketvloer.....quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:05 schreef Speedski het volgende:
[..]
En als je bij anderen bent, geef je zeker het behang een ander kleurtje![]()
Dat heet lichamelijke verzorging, ongewassen teennagel van me.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die zijn baard afscheert![]()
Staand pissen is een godsgeschenk, het is één van de vele voordelen die we ten opzichte van vrouwen hebben. Omdat niet-moslims daar gebruik van maken raken ze niet gefrustreerd ten opzichte van vrouwen en hoeven we geen achterlijke gebruiken te bedenken zoals hoofddoeken of vrouwen slaanquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:35 schreef Youssef het volgende:
Staand pissen is voor honden die hun broek bevuilen![]()
niet alle, die jusuf wil waarschijnlijk b intifada, die hebben weer een heleboel andere gedachte's volgens mij...quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:14 schreef Robert_Jensen het volgende:
Is dat trouwens echt zo? Dat moslims zittend pissen? Dat is nieuw voor mij.
ik ook! lijkt me moeilijk, lekker met je vingers in je kut porren voor een goed straaltje!quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:22 schreef Lenny83 het volgende:
Vrouwen, die staand plassen!
Wat vind je daar nou van! Ik vind het in iedergeval errug knap.
[afbeelding]
~quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:37 schreef Klonk het volgende:
Zittend pissen is in 2 situaties van toepassing:
1: als je zat bent, kun je beter zitten dan staan anders zeik je het hele toilet onder.
Boeie, is toch (meestal) niet jouw WC
2: midden in de nacht, kun je pissen zonder je ogen op te doen en moeilijk doen met mikken.
's nachts pis ik niet
Of ze gebruikt zo'n kartonnen "plasgoot".... Ik ben er iig tegen, staand pissen hoort voorbehouden te zijn aan mannenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:24 schreef Shoot het volgende:
Tis gewoon een omgebouwde vent, daarom kijkt die linker zo verbaasd.
(en maar denken dat je een lekker wijf aan de haak hebt geslagen)
Dus als je je mooie volle zwarte baard laat groeien dan stinkt dat bij jou? Dan is er volgens mij gewoon wat mis met je eigen lichamelijke verzorging.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:08 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Dat heet lichamelijke verzorging, ongewassen teennagel van me.
Je weet wel, dat wat in woestijngebieden niet echt normaal is, douchen en dat soort shit. Lekker stinken.
Ik vind je ook errug knap hoor... jij bent toch die rechtse op de foto?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:22 schreef Lenny83 het volgende:
Vrouwen, die staand plassen!
Wat vind je daar nou van! Ik vind het in iedergeval errug knap.
[afbeelding]
Ja lekker he, ben ik.. hahaquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:30 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik vind je ook errug knap hoor... jij bent toch die rechtse op de foto?![]()
Prachtig zo'n ongetrimd stuk baard ja. Net zo mooi als een doos vol met ellenlang schaamhaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dus als je je mooie volle zwarte baard
Ze zijn er.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:42 schreef Posdnous het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat mannen zittend gaan pissen![]()
Vergeef mij m'n hygiëne.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:05 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ze zijn er.
Onze youssef is er 1 van.
Hey.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:40 schreef jogy het volgende:
Of ernaast natuurlijk.
Een echte kerel stopt zijn leuter niet in een andere kerelquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:41 schreef Tijn het volgende:
Je bent ten slotte een kerel.
Ja precies, als je er echt mee zit ( whehehehe ) kan je altijd de handdoek naast de wasbak gebruiken!quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hey.
Lekker boeiend.
Zolang je maar niet gaat zitten.
Je bent ten slotte een kerel.
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja precies, als je er echt mee zit ( whehehehe ) kan je altijd de handdoek naast de wasbak gebruiken!
En hij pist niet zittend, te onzeker over zijn eigen richt-kwaliteiten om de gok te wagen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een echte kerel stopt zijn leuter niet in een andere kerel
Niemand die het merkt hoor, net zoals het pissen in het zwembad terwijl er net iemand onder water langs je zwemt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja.
Of niet natuurlijk.
Sprak hij met ongetrimd lichaamshaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vergeef mij m'n hygiëne.
Dat je je baard laat groeien wil niet meteen zeggen dat je het ook totaal niet trimt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:49 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Sprak hij met ongetrimd lichaamshaar.
Jonge mannen met baarden is als jonge meisjes in de overgangquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat je je baard laat groeien wil niet meteen zeggen dat je het ook totaal niet trimt.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:45 schreef ChillyWilly het volgende:
[afbeelding]
Tot je een keer in een zwembad pist waar een goedje in het water zit wat door contact met urine rood word, gevolg, jij zwemt in eens in knalrood water rodnquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Niemand die het merkt hoor, net zoals het pissen in het zwembad terwijl er net iemand onder water langs je zwemt.
dat menneke in je avatar piste waarschijnlijk ook zittendquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:05 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ze zijn er.
Onze youssef is er 1 van.
Liggend, ook.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:24 schreef UIO_AMS het volgende:
dat menneke in je avatar piste waarschijnlijk ook zittend
Dat bestaat tocvh niet echt he?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tot je een keer in een zwembad pist waar een goedje in het water zit wat door contact met urine rood word, gevolg, jij zwemt in eens in knalrood water rodn![]()
Nee joh, die lult uit zijn nek.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:28 schreef jogy het volgende:
Dat bestaat tocvh niet echt he?
M'n zomerhobby in 1 keer verkloot.
Nah, dan doe ik het meteen maar goed, ik ga gewoon aan het bier, bonen en laxeermiddelquote:Op donderdag 1 april 2004 10:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee joh, die lult uit zijn nek.
Het water wordt dan niet rood, maar groen.
Heb het zelf weleens mee gemaakt.
Hoezo, genant.![]()
Ik garandeer je, dan wordt het water bruin!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:39 schreef jogy het volgende:
Nah, dan doe ik het meteen maar goed, ik ga gewoon aan het bier, bonen en laxeermiddel.
Welke kleur dan ook, beter niet doenquote:Op donderdag 1 april 2004 10:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee joh, die lult uit zijn nek.
Het water wordt dan niet rood, maar groen.
Heb het zelf weleens mee gemaakt.
Hoezo, genant.![]()
Echt weer die Duitsers en die andere Heumeuxquote:Op donderdag 1 april 2004 11:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Welke kleur dan ook, beter niet doen![]()
Ik weet trouwens niet hoe het in Nederland is, weet wel dat veel duitse en oostenrijkse zwembaden dat hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |