Misschien kan hij dat gaan gebruiken als hij homo is.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:06 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Praktische individuele haarverwijderaar die werkt als een pincet
Effectieve verwijdering van het haar door middel van een kleine stroom impulsje.
Hoe vaker het artikel gebruikt wordt, des te langer duurt het voor de haartjes weer terug komen.
Kleur: geel
www.schlecker.com
Gebruik jij die?quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:06 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Effectieve verwijdering van het haar door middel van een kleine stroom impulsje.
Hoe vaker het artikel gebruikt wordt, des te langer duurt het voor de haartjes weer terug komen.
www.schlecker.com
Trilt het ook?quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:08 schreef Ifyafeelme het volgende:
Lijkt op een banaan dat apparaat van schatje...
Het geeft stroom impulsjes.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:11 schreef Oppersmurf het volgende:
Trilt het ook?![]()
nee, jij koopt pas iets als er "for men" op staatquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:07 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
Misschien kan hij dat gaan gebruiken als hij homo is.
nee hoor, wil je mij niet vertellen wat ik koop want dat weet ik zelf het beste.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:14 schreef HeyFreak het volgende:
nee, jij koopt pas iets als er "for men" op staat
als je met dat ding konthaar moet gaan verwijderenquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:06 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
www.schlecker.com
quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:06 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
www.schlecker.com
Dat weet ik niet, enkel dat je het bij Schlecker kunt bestellenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dit lijkt me dus wel een relaxt apparaat....iemand die het heeft gebruikt? En waar kan ik het in de winkel kopen
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, enkel dat je het bij Schlecker kunt bestellen.
Irritante lange haren? jongen, gebruik gewoon een scheermes!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zou het wel relax vinden om van die irritante lange haren weg te halen, maar of ze dan ook steeds langer wegblijven![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:00 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
Irritante lange haren? jongen, gebruik gewoon een scheermes!
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Met een pincet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |