ja, maar als hij geen chemische producten mag gebruiken kan hij zich ook niet 'wassen' voor de rest (haren enz) toch?quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:32 schreef Youssef het volgende:
Dat hij stinkt ligt niet aan het niet gebruiken van deodorant hoor.
Ja want ik ben kaalquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:34 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Is shampoo chemisch dan
Kijk eens wat er in zitquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:34 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Is shampoo chemisch dan
Nog nooit echt op gelet hequote:Op woensdag 31 maart 2004 18:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk eens wat er in zit![]()
Hmm, als ik een beetje hard aan het werk ben, dan ga ik toch ook gedurende de dag wel wat transpiren. Ik heb altijd een busje deo bij me in ieder geval.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik gebruik ook geen deo, maar ik douche me iedere morgen, en doe een schoon shirt aan.
Hier hetzelfde. Heb nog nooit deo gebruikt. Gewoon iedere dag goed wassen. Niets aan de hand.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik gebruik ook geen deo, maar ik douche me iedere morgen, en doe een schoon shirt aan. Overginds is zeep slecht voor je huid. Je kan beter een huidPh neutrale was emulsie gebruiken. Je huid is zuur, en zeep is een base. Dat gaat niet goed samen. Persoonlijk gebruik ik Sebamed.
Jep, een zgn zuur zout, ofwel aluinsteen. Ook erg handig als je je snijdt bij het scheren, ff stippen en het bloed niet meer.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:47 schreef Tinkepink het volgende:
In plaats van deo kan je ook een soort van zoute stick gebruiken (te koop bij natuurvoedingswinkels en de bodyshop geloof ik). Dagelijks een washandje langs je oksels halen wil ook nog wel eens helpen inderdaad.
Piet en zijn man hebben een groothandel in prof. Kappersartikelen en toebehoor, chemie, etc etcquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:53 schreef Tinkepink het volgende:
[quote]Op woensdag 31 maart 2004 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, een zgn zuur zout, ofwel aluinsteen. Ook erg handig als je je snijdt bij het scheren, ff stippen en het
Oh? Is het hetzelfde als een aluinsteen? Dat wist ik niet
17 jaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:53 schreef L01 het volgende:
hoe erg zouden die ouders dan wel niet stinken
![]()
maar hoe oud is die goser, ik zou echt tegen m'n ouders zeggen: go awayDEO!
Heb ik ook wel eens gedaan. Maar dat jeukt als een gek! En bij mij help het voor geen meter. Al vriest het buiten 20 graden dan loopt het nog met straaltjes onder mijn armen uit. Niet dat ik stink, ga iedere dag onder de douche en trek iedere dag schone kleren aan maar het staat zo stom als je een keer je armen omhoog doet en je ziet van die lekker plekken. Ik moet rekening houden met de kleur van de shirts die koop om te zorgen dat het niet zo opvalt.quote:
Met geschoren oksels zweet je ook stukken minder lijkt het.
Ja maar dan heb ik last van ontstoken haarzakjesquote:Op donderdag 1 april 2004 10:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Met geschoren oksels zweet je ook stukken minder lijkt het. Ik gebruik sindsdien zelden deodorant zonder dat andere mensen hier last van hebben: kortom ik stink niet daardoor. Deodorant gebruik ik bijvoorbeeld wel als ik in een of andere drukke kroeg sta aangezien je daardoor toch sneller zweet en door de warmte de bacteriën in het zweet zich ook nog eens sneller uitbreiden.
Vers zweet stinkt namelijk niet, pas als er veel bacteriën in zitten (wat bij iedereen na enige tijd het geval is) gaat het echt stinken.
Dat klopt wel hoor! Mijn ex had het liefst dat ik na het trainen gelijk bij haar kwam, zonder te douchen. Ze vond de geur echt opwindend. Later op de avond merk je dat het wel begint te stinken, dan ging ik alsnog ff snel douchen.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:33 schreef MartinusMagnus het volgende:
Vers zweet oke oud zweet nee..... echt sneu zo iemand
A: dat je ouders zulke opvattingen hebben
B: dat je ouders die ook aan jou willen opdringen
C: dat je er nog naar luistert ook
Ik zou het gewoon ff serieus tegen hem zeggen, dat het op deze manier niet goed gaat komen met hem. Misschien ruikt hij het zelf niet (meer).
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:32 schreef dangerous_dave het volgende:
[..]
Dat klopt wel hoor! Mijn ex had het liefst dat ik na het trainen gelijk bij haar kwam, zonder te douchen. Ze vond de geur echt opwindend. Later op de avond merk je dat het wel begint te stinken, dan ging ik alsnog ff snel douchen.
syneo 5 kopen. Wel duur maar werkt perfect.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:31 schreef mhorvers het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan. Maar dat jeukt als een gek! En bij mij help het voor geen meter. Al vriest het buiten 20 graden dan loopt het nog met straaltjes onder mijn armen uit. Niet dat ik stink, ga iedere dag onder de douche en trek iedere dag schone kleren aan maar het staat zo stom als je een keer je armen omhoog doet en je ziet van die lekker plekken. Ik moet rekening houden met de kleur van de shirts die koop om te zorgen dat het niet zo opvalt.
Heb alles van speciale deo's gebruikt, maar het helpt niet. Iemand nog een suggestie?
Ja dat idee had ik ook wel. Heb het maar 1 keer gehad omdat ik het toch niet zo erg mooi uit vond zien (niet vanwege jeuk ofzo daar had ik geen last van), maar je lijkt wel minder te zweten jaquote:Op donderdag 1 april 2004 10:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Met geschoren oksels zweet je ook stukken minder lijkt het.
Geen last van, alleen als ik gesport heb maar dat is logisch. Na het sporten douche ik ook altijd gelijk.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:26 schreef MaRySe het volgende:
Ik douche me iedere dag en trek elke dag schone kleren aan, maar als ik geen deo op doe stink ik echt wel aan het einde van de middag!
Ja ja Smelly,quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:27 schreef DePresident het volgende:
Ik zit al 2 jaar bij dezelfde jongen in de klas.
M'n chef heeft hem er al zo vaak op aangesproken, maar ho maar ronny doet er niets mee. Elke dag zeggen collega's bij afsluiting van de kas wel een opmerking over de stank enzo.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:07 schreef Divel het volgende:
Bij zo´n eigenwijs móet je dan maar spijkers met koppen slaan. Ga naar je chef en vraag of dat hij er iets aan wil doen. Doet hij dat niet, dan ligt de bal bij jou en hak je er zelf op in.Anno 2004 hoeft niemand meer de stinken dacht ik zo!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |