Ik zie hier dus níet de humor van in. Mensen hebben last van vertraging, maar wat denk je van de gemaakte kosten van die ontruiming? En ik moet toch godver wel veilig met de trein kunnen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:07 schreef 303 het volgende:
zie frontpage.
Zat een pakje in een stadsbus waarop stond geschreven "verdacht pakket". Natuurlijk gelijk alles ontuimen enzo.
Ik zie er de humor wel van in
Ik niet.. Echt kansloos.. Als er echt een bom is denk iedereen 'ach, zou wel weer een valse bommelding zijn' en daar komt bij dat al het openbaar vervoer platligt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:07 schreef 303 het volgende:
zie frontpage.
Zat een pakje in een stadsbus waarop stond geschreven "verdacht pakket". Natuurlijk gelijk alles ontuimen enzo.
Ik zie er de humor wel van in
Het probleem is dat ze iedere melding serieus moeten nemen, ook al lijkt het niet aannemelijk dat het iets is. Juist dan moet je het eigenlijk serieus nemen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:14 schreef Anahka2309 het volgende:
Maar heel stiekem vind ik "Verdacht pakket" erop schrijven wel een beetje grappig
Stel zo zijn er morgen, 1 april, 50 dozen in nederland met die tekst er op. In één daarvan zit wél een bom... Imagine that...quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:22 schreef yavanna het volgende:
[..] kon ook een glimlach niet onderdrukken, toen ik las welke tekst erop stond. [..]
Ik kan er ook wel de humor van inzien, ben ik nu ook dom?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:10 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik niet.. Echt kansloos.. Als er echt een bom is denk iedereen 'ach, zou wel weer een valse bommelding zijn' en daar komt bij dat al het openbaar vervoer platligt.
Degene die zoiets doet of dit leuk vind is gewoon een dom persoon, jij ook dus..
Misschien... Humor is een kwestie van smaak, maar dit vind ik persoonlijk niet om te lachen, ik vind het zelfs triest. Mijn motivatie hiervoor heb ik al genoemd...quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel de humor van inzien, ben ik nu ook dom?
Vind je niet dat dit de perfecte actie is om te laten zien dat men in Nederland totaal verkeerd bezig is. Stomme massahysteriequote:Op woensdag 31 maart 2004 16:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Misschien... Humor is een kwestie van smaak, maar dit vind ik persoonlijk niet om te lachen, ik vind het zelfs triest. Mijn motivatie hiervoor heb ik al genoemd...
Om de haverklap?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:47 schreef Squit het volgende:
Oke oke, het is grappig maar doe het dan op 1 april en niet in een periode waarbij om de haverklap een bomaanslag gepleegt wordt.
Totdat er echt iets gebeurdquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:38 schreef portier het volgende:
[..]
Vind je niet dat dit de perfecte actie is om te laten zien dat men in Nederland totaal verkeerd bezig is. Stomme massahysterie.
massahysterie: onbeheerste opwinding van een massaquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:38 schreef portier het volgende:
[..]
Vind je niet dat dit de perfecte actie is om te laten zien dat men in Nederland totaal verkeerd bezig is. Stomme massahysterie.
Na de aanslagen in Madrid (alleen die, er zijn echt niet meer aanslagen geweest de afgelopen tijd...) zijn er om de haverklap "verdachte pakketjes". Iedereen loopt zich onwijs hysterisch te gedragen, terwijl dat nergens voor nodig is, stelletje doemdenkers. Ik vind deze actie in zo verre goed dat ie er in ieder geval wel voor moet zorgen dat er behoorlijk wat mensen weer met 2 benen op de grond moeten gaan staan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
massahysterie: onbeheerste opwinding van een massa
tsja,. ik vind het stiekum ook wel grappigquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel de humor van inzien, ben ik nu ook dom?
Als je het rationeel bekijkt is het inderdaad niet grappig, maar humor is juist niet rationeel. Ik moest ook wel lachen toen ik het lasquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Misschien... Humor is een kwestie van smaak, maar dit vind ik persoonlijk niet om te lachen, ik vind het zelfs triest. Mijn motivatie hiervoor heb ik al genoemd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |