Ik ren mn poten uit mn kont als thuis-blijf-muts
![]()
Een willekeurige door de weekse dag uit eigen werk
![]()
7:00 wekker, wassen aankleden
7:30 kinderen wakker maken en wassen aankleden dan de oudste een snee brood met drinken en de jongste een fles geven. Tasje klaarmaken, 2x haren kammen enz enz
8:15 Hond aan een riempje knopen en dochter naar school brengen, daarna hond een rondje door het dorp slingeren
9:00 Thuis, eerst wat eten bij de mailtjes en de online kranten
9:30 Huishoudelijke mutsen
10:30 jongste wat te drinken geven en 1x in de week naar fysio rennen met de jongste, als we niet gaan is het de vaste tijd voor zijn oefeningen
11:15 Hond door het dorp slingeren, zodat we om 11:45 bij school staan voor de oudste
12:00 Thuis, oudste met bord en drinken op de bank zetten, jongste een fles pap of een broodje geven.
12:30 Zelf wat naar binnen frutten
12:50 Naar school
13:10 Thuis, jongste naar bed, was aanslingeren, stofzuigen,dweilen en als ik daar even geen zin in heb achter de pc kruipen of met een boek in de tuin (nu het mooi weer is
![]()
)
14:45 Jongste uit bed plukken
15:00 Hond aanlijnen en naar school om oudste op te halen.
15:30 Thuis, met of zonder oudste die nog wel eens ergens gaat spelen. Óf, boodschappen doen.Óf even meuten bij een vriendinnetje.
De rest van de middag wordt opgevult met pleisters plakken, luiers verschonen, flesjes drinken geven, fysio oefeningen, huishoudelijk geweld.
16:30 Jongste warme prak geven, oudste voor de tv (of om 17 uur, de oudste halen)
Op dinsdag komt daar een ritje budocentrum bij, want de oudste gaat naar karate en anders...
17:00-17:30 aan de inwendige mens denken en eten koken.
18:00 Jongste wassen, pyama aan en naar bed en troep ruimen
18:30 Met oudste even tv kijken of wat knutselen
19:00 Oudste naar boven wassen, pyama aan, voorlezen en slapen. Twee dagen in de week doe ik dat, omdat de vader naar onderwaterhockey is of gaat duiken. Anders ben ik bezig met troep ruimen en de vaatwasser aanslingeren.
20:00 RUST!!!! Wat bankhangen, visite ontvangen, pjoeteren, de crea-trut uithangen, wat huishoudelijk geweld (2 plee's boenen,was aanslingeren of zo) of of of of of.....
Zelf een keer naar bed, om de volgende dag dit schema weer eens af te gaan werken
[ Bericht 90% gewijzigd door moussy op 01-04-2004 10:09:37 ]