idem ditoquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:40 schreef Z het volgende:
Wel grappig, ben in San Cristobal de las Casas geweest maar herken werkelijkwaar niets op die foto...
Je had hem goedquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:51 schreef Calayuga het volgende:
almere haven :p
Bijna, maar:quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:12 schreef Elocyp het volgende:
Dresden, Duitsland?
(kan niet zo moeilijk meer zijn)quote:Graag plaats, land & naam van het gebouw
Schloss Pillnitz in Dresden, Duitslandquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:12 schreef Elocyp het volgende:
Dresden, Duitsland?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:25 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Schloss Pillnitz in Dresden, Duitsland
Bewijs hier.
thx to Elocyp
trustequote:Op woensdag 31 maart 2004 23:35 schreef foton het volgende:
[..]
Zo, kan ik weer rustig gaan![]()
![]()
dat zwart-wit geblokte gebouw komt me bekend voor, dus ga ik nu alle plaatsen waar ik heb uitgehangen afquote:Op donderdag 1 april 2004 09:55 schreef treinreiziger het volgende:
Buenos Aires, Argentinië is niet correct.![]()
Neem gerust de tijd!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
dat zwart-wit geblokte gebouw komt me bekend voor, dus ga ik nu alle plaatsen waar ik heb uitgehangen af
dat kan dus nog wel een tijdje duren
Laat ik er dan in de tussentijd Quito, Ecuador maar weer eens ingooienquote:Op donderdag 1 april 2004 10:39 schreef treinreiziger het volgende:
Neem gerust de tijd![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 10:56 schreef Z het volgende:
Als we toch 'blind' gaan gokken, gok ik 'Mexico City'. De foto heeft wel erg weinig aanknopingspunten...
quote:Macau, Macau (Special Administrative Region of China)
quote:Mexico City, Mexico
Geen dank.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:25 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Schloss Pillnitz in Dresden, Duitsland
Bewijs hier.
thx to Elocyp
ROFL dit was echt een wilde gok, had verder geen zin om te zoeken. ben 1x in almere haven geweest 10 jaar geleden ofzo,quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:46 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
Je had hem goed![]()
Bewijs http://www.fietsen.123.nl/images/almere.jpg
quote:Ermelo, Nederland?
quote:Barcelona, Spanje.
Ja, als je ZO-Azië zegt komen mensen niet aan met antwoorden als Rome. :') Een iets betere hint als je er 1 wilt geven?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:27 schreef treinreiziger het volgende:
Bangkok, Thailand is niet correct!
Hint #2:
Maar het gaat de goede richting op......
Zo zo.......quote:Op donderdag 1 april 2004 20:36 schreef Elocyp het volgende:
Ja, als je ZO-Azië zegt komen mensen niet aan met antwoorden als Rome.Een iets betere hint als je er 1 wilt geven?
mijn verontschuldigingen voor het foutief intrepeteren van de spelregelsquote:Op donderdag 1 april 2004 22:09 schreef Davidboaz het volgende:
De vraag luidt: Wat is de naam en locatie van dit treinstation?
Nog bedankt voor je felicitaties...quote:Op donderdag 1 april 2004 16:43 schreef PhatBastard het volgende:
ermelo?
Een misleidende hintquote:Op zondag 4 april 2004 17:52 schreef rosstek het volgende:
![]()
![]()
Sorry, het is geen universiteit, maar sociale woningbouw (in Europa).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarom kwam ik dus ook met Bexhill, VK omdat hij daar gewoont heeft alst goed is.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:13 schreef Calayuga het volgende:
Q is toch die gekke proffessor van james bond?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:43 schreef rosstek het volgende:
Dit aquaduct staat in een park in Noord Amerika.
Het ging mij er alleen even om of het land goed is zodat ik weet waar ik moet zoekenquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:00 schreef rosstek het volgende:
China is een correct edoch onvolledig antwoord.
www.photobucket.com of de homepageruimte van je ISPquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:49 schreef PhatBastard het volgende:
netjes hoor rosstek...
had iemand al een andere optie gevonden voor picserver?
Alleen "niet actieve".... Er zijn weldegelijk "oude" vulkanen!quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:03 schreef rosstek het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ze in Frankrijk vulkanen hebben.
quote:APRIL 13, 2004 - WORLDCITYPHOTOS.ORG IS GONE FOR THE FORESEEABLE FUTURE, THOUGH IT MAY RETURN IN A DIFFERENT FORM AT SOME POINT WITH STRICTLY MINOR CITIES.
THANKS TO THE PEOPLE WHO HAVE SUPPORTED THE SITE OVER THE YEARS, BUT I AM NO LONGER INTERESTED IN MAINTAINING IT BECAUSE OF TIME CONSTRAINTS, PAYING FOR IT (OVER $60/MONTH), AND I'VE JUST BECOME BORED WITH IT. THERE ARE MORE THAN ENOUGH WAYS ON THE NET NOW TO FIND MUCH BETTER PICTURES THAN I'LL EVER HAVE SPACE TO SHOW. HERE ARE MY FAVORITE LINKS:
quote:Op woensdag 14 april 2004 14:30 schreef PhatBastard het volgende:
la serena, chile
quote:Op woensdag 14 april 2004 21:43 schreef Elocyp het volgende:
Deze stad staat er nu al meer dan 24 uur op. Een hint zou zo onderhand wel leuk zijn. Een iets beter hint dan geen Azië bedoel ik dan.
10 punten voor rub1615!quote:Op woensdag 14 april 2004 22:54 schreef rub1615 het volgende:
Windhoek Nambië?
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:43 schreef Z het volgende:
Cadiz, Spanje
En pas maar op, erg verslavend!quote:Op donderdag 15 april 2004 14:35 schreef Hik het volgende:
Dat geosense is leuk zeg!
En jij gaat naar Roemeniëquote:Op donderdag 15 april 2004 14:35 schreef Hik het volgende:
Dat geosense is leuk zeg!
Constanta is niet goed... (waar ligt dat?)
Van de steden in Marokko klopt ook weinig. Maar het is wel leuk om tegen elkaar te spelen! En ook nog wel leerzaam, ik weet nu waar steden in Canada liggen (ik was verbazingwekkend slecht bekend in Canada...).quote:Op donderdag 15 april 2004 16:37 schreef PhatBastard het volgende:
beetje raar dat geosense... volgens geosense lag buenos aires op de grens met uruguay...
en ik krijg ook verdacht vaak 51km van de plaats af...
By the way: Buenos Aires ligt wel een beetje op de grens met Uruguay... d'r zit alleen nog een fixe rivier tussen!quote:Thanks to its sandy beaches it also developed as an unlikely holiday resort for the Soviet elite. The tourist and uranium industries are in decline so the town now has that burst-bubble feel. Aqtau's improbability is enhanced by the fact that it's hundreds of kilometres from any other town and not linked to anywhere by decent roads (supplies are mainly freighted in by air). For the perverse and lovers of JG Ballard only.
Ik bedoel iig de stad ten noorden van de Kaspische zee.quote:Ik had Aqtau... maar dat zal wel een kwestie van Cyrillisch schrift zijn, gok ik?
Zoals ik altijd rds speel: Atlas erbij. Kijken naar de bouwstijl, dit keer dus communistisch. Het lag aan een zee/meer. Dus gewoon alle grote steden die in de voormalige Sovjet-Unie aan een zee/meer lagen bij google afgaan.quote:/Hoe kwam je erachter??
Met zee op de achtergrond?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:02 schreef StickUpKid het volgende:
Orlando
tienes razon... duh...quote:Op donderdag 15 april 2004 17:21 schreef Hik het volgende:
By the way: Buenos Aires ligt wel een beetje op de grens met Uruguay... d'r zit alleen nog een fixe rivier tussen!
quote:Op zondag 18 april 2004 11:30 schreef Skande het volgende:
Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten
quote:Op zondag 18 april 2004 15:57 schreef Soople het volgende:
Port Louis, Mauritius.
Bewijs hier
Ik zoek even een nieuwe, duurt max. 20 min.
* treinreiziger is op vakantie geweest en moet weer een beetje warm draaien hier!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:43 schreef Elocyp het volgende:
Ff off-topic: Is treinreiziger er ook nog?
Graag volledige naam van de stad en land vermelden. Ik zal dit voor de duidelijkheid bij de foto zetten.quote:Op zondag 18 april 2004 16:39 schreef StickUpKid het volgende:
Hull
En waar ben je dan geweest?quote:Op zondag 18 april 2004 16:41 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
* Elocyp is op vakantie geweest en moet weer een beetje warm draaien hier!
en doet dat lekker rustig aan........
Helaas:quote:Op zondag 18 april 2004 16:56 schreef StickUpKid het volgende:
Ipswich, UK
quote:Op zondag 18 april 2004 17:22 schreef Elocyp het volgende:
[..]
En waar ben je dan geweest?
Ilulissat, Groenland is niet goed. Daar staan niet eens bomen!quote:Op maandag 19 april 2004 15:05 schreef StickUpKid het volgende:
Lullisat, Groenland
Leuk hoorquote:Op zondag 18 april 2004 23:53 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Hier heeft treinreiziger rondgezworven...........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |