hier binnen mogen alle remmen en knoopjes los hoor !quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Blij toe... dit nieuwe topic, durfde hools niet meer te openen op mijn werk, net als mijn bloes
Nu is het veiligquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Blij toe... dit nieuwe topic, durfde hools niet meer te openen op mijn werk, net als mijn bloes
Met bepaalde personen hier in de buurt is het nooit veiligquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:52 schreef Inquistor87 het volgende:
Nu is het veilig.
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef DIGGER het volgende:
Yo dude, Ho is short for hooker, not 'hoe', so you're talking shit now brother.
Sorry, mijn excusesquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef Bluezz het volgende:
jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:55 schreef Bjoro het volgende:
Hoe zit het met de "I love Hools foto wand" zou dat door golfer zijn ballotage komen ?
Binnen een minuut.quote:Is het de moeite waard om hier een topic over te openen, of zit er binnen een uur een slot op ???
Die had nepnoppen, ik niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuses
Wat een onzin, alsof een Hoolie excuses aanbiedt!
Maar ik had je wel gezegend met een paar mooie noppen toch?
Die Brabantse wiggers klinken direct anders he?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Wadatah!
alleen omdat ik Bluezz ff een half uurtje heb laten genieten in de kelder ????quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:56 schreef golfer het volgende:
Binnen een minuut.
En daarom ligt ze nu aan de beademing?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alleen omdat ik Bluezz ff een half uurtje heb laten genieten in de kelder ????
Deepthroatquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
En daarom ligt ze nu aan de beademing?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:15 schreef Bluezz het volgende:![]()
Iemand net aan de foon op mijn werk.... kan ik een afspraak maken bij een spastisch chirurg?![]()
Lelijke heelmeesters maken de mooiste wonden !!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Iemand net aan de foon op mijn werk.... kan ik een afspraak maken bij een spastisch chirurg?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |