Zo erg is het nu ook weer niet. Maar dat is ook altijd erg leuk, ja.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Da's ook altijd leuk ja, om 03.30 om de 5 minuten een lamp aan en op muggenjacht
Euhm... op Utrecht CS kunnen ze toch een mooie "slag" slaan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Juist. Als ze dingen willen opblazen zijn de haven van Rotterdam, Schiphol, De Kerncentrale van Borselle en de Deltawerken logischere doelwitten. Ik slaap er iig geen seconde minder om
Klopt, maar als terrorist zou ik eerder voor een ander doel kiezen. De haven van Rotterdam is het meest logisch en prestigieus, gevolgd door Schiphol, beiden vanwege de economische belangen. Als je Nederland symbolisch het hardst wil treffen moet je zorgen dat de strijd tegen het water verloren gaat en een kerncentrale spreekt voor zich.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
Euhm... op Utrecht CS kunnen ze toch een mooie "slag" slaan.
Het is natuurlijk wel een winkelcentrum,busstation en treinstation in één.
Niet dat ik nu ineens bang ben ofzo om daar te lopen, want dan kan je overal wel bang voor gaan zijn en dat willen ze juist.
Dat is ook weer waar, en die angst komt ook doordat er om de maand wel iemand roept: "er komt een aanslag aan" en die overdreven beveiliging op plekken zoals Utrecht CS (is nu gelukkig al minder maar na 11 september was het echt overderven op Utrecht CS)quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Klopt, maar als terrorist zou ik eerder voor een ander doel kiezen. De haven van Rotterdam is het meest logisch en prestigieus, gevolgd door Schiphol, beiden vanwege de economische belangen. Als je Nederland symbolisch het hardst wil treffen moet je zorgen dat de strijd tegen het water verloren gaat en een kerncentrale spreekt voor zich.
Maar dat is natuurlijk een beetje macaber speculeren, voorlopig heerst er bij een deel van de bevolking een panische angst en dat is natuurlijk al triest genoeg
Daar wordt je idd ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:13 schreef tong80 het volgende:
Iemand die verkoolde Amerikaanse lichamen voortgetrokken door Irakezen nog gezien ?
Kijk, daar hebben we wat aan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Hup!
Volgens mij heb je er al één op.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:00 schreef pfaf het volgende:
avond!
biertje 's il vous plait
s'il vous plaît zal je bedoelen, maar 1 biertje, komt eraan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:00 schreef pfaf het volgende:
avond!
biertje 's il vous plait
Voor mij hetzelfdequote:Op woensdag 31 maart 2004 21:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
s'il vous plaît zal je bedoelen, maar 1 biertje, komt eraan.
sssst. ons geheimpje...quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er al één op.
Teletoeters?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:03 schreef Inquistor87 het volgende:
Hmf als je dat publiek zo hoort, begin ik toch wel voorstander te worden van een apart ek forum![]()
.
Yupquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Teletoeters?
Leer kijken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:05 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Yup. waar blijft mn biertje?
.
Die stond er nog nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Leer kijken.
hehe en ik danquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
2 bier, 1 voor Inq, en 1 voor pfaf.
*Geeft biertje aan pascalheiser*quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hehe en ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |