En hebben ze de boem van vlugge japie gevonden?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:34 schreef Ajaxno1 het volgende:
Kut verdachte doos, nu moest m'n al overhitte bus nog ff omrijden ook
Wahhahahahahaquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:45 schreef SCH het volgende:
UTRECHT Utrecht CS is deels ontruimd na
de vondst van een verdacht pakketje in
een stadsbus.Het is een doos met de
tekst "verdacht pakket".Bomexperts zijn
ter plekke om het pakje te onderzoeken.
--------------------------------------------------![]()
met je werk of nu al met mij ????quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:29 schreef SCH het volgende:
Zo - klaar
Je viel in slaapquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met je werk of nu al met mij ????
Vervroegde 1 april grap?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:45 schreef SCH het volgende:
UTRECHT Utrecht CS is deels ontruimd na
de vondst van een verdacht pakketje in
een stadsbus.Het is een doos met de
tekst "verdacht pakket".Bomexperts zijn
ter plekke om het pakje te onderzoeken.
--------------------------------------------------![]()
je deed het ook zoooooo lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:53 schreef SCH het volgende:
Je viel in slaap
Is het gezeik daar al klaar of niet?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:58 schreef SCH het volgende:
Ik kan een glimlach toch niet onderdrukken hoor.
Is er geen rechtstreekse verbinding van Houten naar Utrecht met de bus meer?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Is het gezeik daar al klaar of niet?
Moet vanavond nog met de trein naar CS en daarna met de bus
Ik dus ook nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Vervroegde 1 april grap?
Kan er eerlijk gezegd niet echt om lachen, want levert enorm veel overlast en extra kosten op.
Aan de andere kant is het gewoon lachwekkend hoe panisch men reageert op dit soort berichten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
Vervroegde 1 april grap?
Kan er eerlijk gezegd niet echt om lachen, want levert enorm veel overlast en extra kosten op.
Persoonlijk schat ik Utrecht CS toch wel in als een risico-gebied voor terreur-aanslagen. (Veel mensen enzo, grootste station van NL en nog wel wat dingen)quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het gewoon lachwekkend hoe panisch men reageert op dit soort berichten.
Maar denk je nou echt dat terroristen "verdacht pakketje" op een verdacht pakketje zetten?quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Persoonlijk schat ik Utrecht CS toch wel in als een risico-gebied voor terreur-aanslagen. (Veel mensen enzo, grootste station van NL en nog wel wat dingen)
Nee, das wel erg dom. (Misschien zó dom dat het mogelijk is.)quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar denk je nou echt dat terroristen "verdacht pakketje" op een verdacht pakketje zetten?
Juist. Als ze dingen willen opblazen zijn de haven van Rotterdam, Schiphol, De Kerncentrale van Borselle en de Deltawerken logischere doelwitten. Ik slaap er iig geen seconde minder omquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
Maar denk je nou echt dat terroristen "verdacht pakketje" op een verdacht pakketje zetten?
Ook 'leuke' doelwitten, ja.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Juist. Als ze dingen willen opblazen zijn de haven van Rotterdam, Schiphol, De Kerncentrale van Borselle en de Deltawerken logischere doelwitten. Ik slaap er iig geen seconde minder om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |