Die verwacht ik dus van jou.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:32 schreef DIGGER het volgende:
Wat is dan de volgende vraag/stelling?
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je
A: al weekend hebt of
B: al weekend genomen hebt en misschien wel
C: baalt van het weekend omdat er dan minder belspelletjes op TV zijn.
Waarom heb je dan al weekend genomenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die verwacht ik dus van jou.
Ik kan ook tot kwart voor 4 wachten totdat ikquote:Op donderdag 1 april 2004 13:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom heb je dan al weekend genomen![]()
![]()
Ik heb geen college nodig om te bepalen of ik al dan niet smeergeld aanneem.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:38 schreef DIGGER het volgende:
Aha, dus dat zijn je waarden en normen, nou dan win je ook geen tosti-ijzer meneer!
jij kan toch ook vrij nemen morgen middag en dan op een terras gaan zitten zuipen ?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:37 schreef FrankyMcG het volgende:
En wij hardwerkende Nederlanders maar werken tot vrijdagmiddag, terwijl die kutstudenten al met hun luie flikker op het terras hun Studiefinanciering zitten weg te zuipen!
Nou nou.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
Ethiek rulezzzzzzzzzzzzzz
Heb ik gisteren al gedaan!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:41 schreef Bjoro het volgende:
jij kan toch ook vrij nemen morgen middag en dan op een terras gaan zitten zuipen ?
Die kroeg uit jij, en hierheen komenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:19 schreef golfer het volgende:
Andersom, mijn beste, andersom...
Ik geef je hier wel even collegequote:Op donderdag 1 april 2004 13:41 schreef zjroentje het volgende:
Nou nou.
Laat die jongetjes dan ook ff lekker een keertje een biertje kopen in openbare etablisementen !quote:Op donderdag 1 april 2004 13:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Heb ik gisteren al gedaan!
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:43 schreef SCH het volgende:
Na afloop van de colleges moeten de studenten bij de meeste opleidingen alleen of in een groepje een werkstuk schrijven over een onderwerp op het gebied van de ethiek en de techniek. Ze worden hierbij intensief begeleid.
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:45 schreef Bjoro het volgende:
Laat die jongetjes dan ook ff lekker een keertje een biertje kopen in openbare etablisementen !
Hou dat maar ff voor je wil jequote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond vakantie uitzoeken!
Ik heb allang een huisje op Vlieland voor ons gehuurd schatquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond vakantie uitzoeken!
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Hou dat maar ff voor je wil je
Oh nee... toch niet Hotel California hčquote:Op donderdag 1 april 2004 14:02 schreef SCH het volgende:
Ik heb allang een huisje op Vlieland voor ons gehuurd schat
Nee, een eigen huisje - ver weg van alles.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nee... toch niet Hotel California hč
Ik wil helemaal niet in Nederland op vakantie!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:08 schreef SCH het volgende:
Nee, een eigen huisje - ver weg van alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |