zeg ikquote:Op donderdag 1 april 2004 12:31 schreef just me het volgende:
kut 1 april kwasi leuke grapjes
schrok eerst ook nog, tot ik weer door had welke datum het isquote:PERSBERICHT
TOONAANGEVEND LABEL STOPT MET DE CD-VERKOOP
Excelsior Recordings stopt met het uitbrengen van compact discs en zal met ingang van het komend kwartaal albums alleen nog maar op vinyl via de detailhandel aanbieden. Hiermee neemt het toonaangevende label een even opmerkelijke als drastische stap in de strijd tegen de illegale verspreiding van muziek via gekopieerde cd's en het internet.
Eerste release-oude-én-nieuwe-stijl van Excelsior is '10.45', de nieuwe single van Daryll-Ann die vanaf morgen alleen op 7" vinyl verkrijgbaar is.
Namens het label verklaart woordvoerder Ferry Roseboom: 'Iedereen weet onderhand dat de compact disc passé is. Men kopieert maar raak en de albums verliezen daardoor hun waarde. In de cd-handel is het dan ook kommer en kwel. Vinyl daarentegen is met een geweldige revival bezig, dat hebben we wel gemerkt toen we Daryll-Ann's 'Don't stop' en 'Baueresque' van het popduo Bauer op vinyl uitbrachten.'
Michel Terstege van popspeciaalzaak Da Capo te Utrecht beaamt volmondig dat de verkoop van vinyl toeneemt. 'Het is een geweldige zet van dat Excelsior. Wij verkopen sinds jaar en dag bijna alleen maar vinyl en ik heb altijd geroepen dat wij de compact disc zouden overleven.'
Ook bij de Excelsior Recordings-artiesten valt de overstap van cd naar vinyl vooralsnog goed. 'Ik ben er in elk geval blij mee", zegt Anne Soldaat van Daryll-Ann. 'Je merkt overal dat de cd-verkoop instort en dat bepaalde mensen toch vinylplaten zijn blijven draaien en kopen dus waarom zou het volledige platenkopend publiek niet op zijn schreden kunnen terugkeren?"
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De Fokke en Sukke van de dag:
[afbeelding]
Het is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 1 april 2004 12:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is er eentje die het kopje "Jezus" mag krijgen.quote:Op donderdag 1 april 2004 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Die grap van al die verklede jezussen is wél leuk
Dit is gelukkig geen grapje, Proost dus maar!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:51 schreef pfaf het volgende:
Ik ben vandaag trouwens een jaar geregistreerd! biertje voor iedereen!
VAK Z !!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vak U!
Ik ben een geboren grapquote:Op donderdag 1 april 2004 12:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dit is gelukkig geen grapje, Proost dus maar!
Daar heb ik mijn SCC!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:00 schreef just me het volgende:
VAK Z !!
Hee, nu snap ik het.....golfer is een kloon van Tong !!!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:16 schreef golfer het volgende:
1 april grappen zijn zo 2003.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hoi
Laat het snel 2 april zijn
Temeer omdat dan het weekend begint!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hoi
Laat het snel 2 april zijn
Andersom, mijn beste, andersom...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:17 schreef Bjoro het volgende:
Hee, nu snap ik het.....golfer is een kloon van Tong !!!
En Golfer heeft dat gedaan om z'n eigen leeftijd door 2'en te kunnen delen, want eigenlijk is is 114!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hee, nu snap ik het.....golfer is een kloon van Tong !!!
Anders had dat antiVBL topic van tong stopt met posten natuurlijk allang een slotje gehadquote:Op donderdag 1 april 2004 13:19 schreef golfer het volgende:
Andersom, mijn beste, andersom...
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Temeer omdat dan het weekend begint!
Iets zegt me dat jequote:Op donderdag 1 april 2004 13:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |