aaaah....je hebt een vriendjequote:Op donderdag 1 april 2004 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
wat Franky zegt
da's chronisch toch ??quote:Op donderdag 1 april 2004 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
SCH, jaloers?
Franky, Lego heeft wat voor je !!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ken het nummer niet eens, maarok.
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Franky, Bjoro heeft weer wat Lego voor je!!
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
SCH, jaloers?
Je mist ook niets hoor!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ken het nummer niet eens, maar ok.
Als je toch aan het wachten bent kun je jezelf beter nuttig maken en ff het terras opzetten!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:16 schreef tuindwerg het volgende:
Middag trouwens allemaal...
* FrankyMcG is de hele dag vrij en wacht nu tot vriendjelief komt!
Wat is het ontzettend lekker weer...![]()
Sorry! ik ben aan het werk!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:19 schreef tuindwerg het volgende:
Laat je mij met al die stoelen slepen?Help zelf ook even mee...
Franky was jij ook waar ik was ??quote:Op donderdag 1 april 2004 11:07 schreef FrankyMcG het volgende:
* just me voelde zich gisteren in vreemde in eigen stadion!
Kut-teletoeters!![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen trouwens!
was jij waar ik ook was ?quote:Op donderdag 1 april 2004 11:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Franky voelde zich gisteren in vreemde in eigen stadion!
Kut-teletoeters!![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen trouwens!
Die kreeg ik net ook al, maar daarna kreeg ik weer 'gewoon' foutmeldingen. Wel creatief...quote:Op donderdag 1 april 2004 12:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Huh? Ik kreeg net de 'normale' redirect post?
Bugje in de server?quote:Op donderdag 1 april 2004 12:30 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Die kreeg ik net ook al, maar daarna kreeg ik weer 'gewoon' foutmeldingen. Wel creatief...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |