Mijn laatste reactie;quote:Rewimo schreef het volgende in het vorige deel :
Nu toch wat nieuws van kleine C: nog steeds hoge koorts, uitslag en erg ziek. Wel is vastgesteld dat het in elk geval geen hersenvliesontsteking is (dikke zucht van opluchting).
Peter Rabbitquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:28 schreef jessie het volgende:
Ik druk de foto's wel af. (nou ja ahum, van Janneke moeten we daar dus nog mee beginnen *schaam* ) Van Bo hebben we echt belachelijk veel foto's af laten drukken. Zo gek doen we niet meer. Ik heb alles in een album waar Jonnetje over schrijft zoiets zitten (maar dan grote) en daar heb ik dan weer eeen selectie uitgemaakt. En van die selectie heb ik bijna het babyboek van Bo af. Ik heb een hele leuke multimap gekocht van Peter Rabbit. Daar had Bo ook haar eerste pakje van. Daarin heb ik steekhoesjes gekocht waarnaast ej ook kunt schrijven. En daar zitten dan de fotos in van Bo haar eerste jaar. Ook haar geboortekaartje enzo. Echt heel leuk.
En voor Janneke moeten we dus nog met alles beginnen.
Van beide hebben we geen foto's gebrand, maar als we daar ooit tijd voor hebben moeten we dat ook maar eens gaan doen.
Angel wij hebben alleen het kattenvoer nog maar ontvangen, nog geen kaartjes ofzo.
Gelukkig Rewimo dat het in ieder geval geen hersenvliesontsteking is.
Pas op hoor Rewimo, om 5 over zijn ze wel bedorvenquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Het was wel erg vervelend dat ze bij de supermarkt doosjes mini-Dickmanns hadden staan die afgeprijsd waren omdat ze aan de datum zijn...Aangezien die dingen echt niet exact om middernacht zullen bederven heb ik er maar eentje meegenomen
Ik zal m'n bioritme eens checken op mijn telefoonquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:54 schreef easy-going het volgende:
Rewimo, wat een ellendige berichten krijg jij toch de laatste tijd..........sterkte!
Nee, dat snap ik ook wel, bezit is niet het allerbelangrijkste. Maar foto's staan vaak voor zulke speciale momenten, ik moet er niet aan denken die van mij te moeten missenquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:40 schreef lady-wrb het volgende:
ach zo erg is het niet hoor miss dynastie! ik hecht niet zo'n waarde aan bezittingen. ik heb door die hele toestand (ik zit er nog middenin) wel geleerd dat er belangrijker zaken zijn dan je doodvechten om iedere papiersnipper. ik ben gewoon weer opnieuw begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |