Dit vind ik nu echt onzin. Ik kreeg thuis gewoon van mn pa en ma tekst en uitleg. Daar heb je ouders voor.quote:Vanaf woensdag kunnen ook leerlingen in groep 1 van de basisschool seksuele voorlichting genieten. Dan wordt een lespakket gealnceerd voor alle groepen inhet basisonderwijs. Kinderen in groep 1 willen al weten of meisjes een piemel hebben en waar babies vandaan komen.
in zoverre wel dat dit altijd binnen het gezin 'als de tijd daar was' besproken werd. Maar de scholen nemen steeds meer taken van de ouders over. Groep 1 vind ik echt belachelijk omdat je in groep 3 ook nog tijd genoeg hebt om daar aandacht aan te besteden.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:12 schreef japis het volgende:
[..]
Dit vind ik nu echt onzin. Ik kreeg thuis gewoon van mn pa en ma tekst en uitleg. Daar heb je ouders voor.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:26 schreef Ash_nazg_durbatulyk het volgende:
Zie je het al voor je.. Examen theorie en praktijk...
Voorlichting....quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:26 schreef Ash_nazg_durbatulyk het volgende:
Lezen...... het is voorlichting.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:26 schreef Ash_nazg_durbatulyk het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:23 schreef RealLife het volgende:
Hier worden de jongste Breezah-sletten al klaar gestoomd om met een TMF-neger van bil te gaan![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:23 schreef RealLife het volgende:
Hier worden de jongste Breezah-sletten al klaar gestoomd om met een TMF-neger van bil te gaan![]()
Ik zie niet in waarom dit zo slecht is. Ik weet nog dat op mijn oude basisschool ook een speciaal televisie programma werd gedraaid voor de kleuterklassen. Baas over je eigen billen heette dat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:42 schreef 2cv het volgende:
1,5 'vroege' kleuter wil weten wat een piemel is en gelijk krijgt elke kleuter dit soort info in zijn/haar maag gesplitst.
Het zal m niet verbazen als binnenkort op Fok! te lezen valt dat het geleerde in praktijk gebracht wordt op het schoolplein "Kijk, die van mij is lekker groter dan die van jou". Ik kan nog wel meer voorbeelden bedenken maar dat doe ik liever niet ...
In welke klas was dat? En ging dat over ongewild sexueel (getint) contact of over hoe alles werkt? Ik ben n.l. niet tegen voorlichting over dat eerste.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:47 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit zo slecht is. Ik weet nog dat op mijn oude basisschool ook een speciaal televisie programma werd gedraaid voor de kleuterklassen. Baas over je eigen billen heette dat.
Op zich is dat geen onzin, het zal je verbazen hoevaak ouders in gebreke blijven. Alhoewel ik het ook in eerste instantie de taak van de ouders vind. Het is in ieder geval een mooie aanvulling en/ of voorbereiding lijkt me.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:12 schreef japis het volgende:
[..]
Dit vind ik nu echt onzin. Ik kreeg thuis gewoon van mn pa en ma tekst en uitleg. Daar heb je ouders voor.
Het was gericht op de groepen 1, 2 en 3. Het programma was echter meer gericht op kindermisbruik. Vandaar ook de titel, Baas over je eigen billen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
In welke klas was dat? En ging dat over ongewild sexueel (getint) contact of over hoe alles werkt? Ik ben n.l. niet tegen voorlichting over dat eerste.
Ja en hoe komt dat nou?? Omdat steeds meer ouders te beroerd zijn om de kindertjes die er unbedingt en met de meest moeilijke ingrepen moesten komen gewoon op te voeden. Steeds meer kids komen omdat het 'hoort' en omdat paps en mams erbij willen horen. Niet omdat ze uit pure liefde gewenst zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:20 schreef tomic het volgende:
[..]scholen nemen steeds meer taken van de ouders over.
Veel verder zal het ook niet gaanquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Het was gericht op de groepen 1, 2 en 3. Het programma was echter meer gericht op kindermisbruik. Vandaar ook de titel, Baas over je eigen billen.
...... Wat is er nu mis dat kleine kinderen het verschil leren tussen een jongen en een meisje en waar babies vandaan komen?......
Okee, maar je bent nog maar een klein meisje.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:04 schreef kleinmeiske het volgende:
Mede daarom wil ik dus nooit van m'n leven koters ...
Zal ook nooit groot wordenquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Okee, maar je bent nog maar een klein meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |