Dankquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb pasgeleden een paar groeiseltjes op mijn been en rug laten behandelen met stikstof. Dat prikt. Meer niet, het voelt als een geschaafd plekje. Na een dikke week kwam er een mooi korstje op en na twee weken waren ze allebei verdwenen.
Succes en maak je niet te druk, het valt echt mee.
OKquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:26 schreef Rewimo het volgende:
De eerste week veranderde er niet veel nee. Maar daarna werd het een korstje en dat viel een paar dagen later af. En nu zie je er niks meer van
Dit is dan toch het zelfde als wratten aanstippen? Ik wist niet dat dat oiok zo gingquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:26 schreef Rewimo het volgende:
De eerste week veranderde er niet veel nee. Maar daarna werd het een korstje en dat viel een paar dagen later af. En nu zie je er niks meer van
Nee, het prikt, en daarna voelt het aan als een schaafwondje. Na 2 weken zie je er helemaal niks meer van.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:29 schreef Wytze het volgende:
[..]
OKen echt pijn deed het niet of jeuk bla bla ?
Laatste keer was bij mij volgens mij ook 12 of 13 en ben nu 20quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:53 schreef Poerkie het volgende:
Het is gewoon enorm fucking koud
Ik moet binnenkort weer heen voor een wratje. Laatste keer was ik 12 jaar. (ben nu 20) Ik heb toen geen pijn gehad ofzo. Gewoon even doorbijten, het stelt niks voor.
OKidokiquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, het prikt, en daarna voelt het aan als een schaafwondje. Na 2 weken zie je er helemaal niks meer van.
Aaaghr, nee ik wil er ook niet aan denken hehe. Maar als ik er aan denk denk ik maar dat het "in the long run" beter isquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:06 schreef kleinmeiske het volgende:
Ai, klinkt eng. Ik moet er over 2 weken 2 van m'n rug laten snijden ... wil ik eigenlijk nog niet aan denken ...
Nou, ik heb geen ervaringen met moedervlekken en stikstof, maar wel met voetwratten en stikstof en uitsnijden. Het helpt bij wratten alle 2, maar de stikstof vond ik toch fijner. Kwam ook omdat de wrat onderop m'n voet zat, een centimetertje of 1,5 ingegroeid, vandaar.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:48 schreef Wytze het volgende:
[..]
Aaaghr, nee ik wil er ook niet aan denken hehe. Maar als ik er aan denk denk ik maar dat het "in the long run" beter is
Dat hebben ze bij mij vroeger ook eens gedaan met een wratquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:21 schreef Shai-Hulud het volgende:
Laten weglepelen is ook fijn...
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:36 schreef Twickelpics.nl het volgende:
Vandaar dat je een topic opende over zonne brillen...heheh
![]()
Ik leef nogquote:Op maandag 5 april 2004 12:45 schreef Rewimo het volgende:
Je overleeft het wel hoor
heb je nog geen zonnebril gevonde...quote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Hehe viel idd hartstikke mee, het is nu een beetje gevoelig maar wel erg dik en me huid staat strak en klopt helemaal. Nu alleen hopen dat ik niet een hele fucking week met blaren op me kop loop
Het zijn nu blaren, ziet er echt niet uit hehe. Maar zie het morgen wel hoe het eruit ziet als het echt een ramp is ben ik ziekquote:Op maandag 5 april 2004 16:47 schreef Rewimo het volgende:
Fijn dat het meevielOver 2 weken is het in elk geval helemaal weg
Neequote:Op maandag 5 april 2004 16:49 schreef Twickelpics.nl het volgende:
[..]
heb je nog geen zonnebril gevonde...![]()
Jup, ik zei gewoon dat ik last had ermee met scherenquote:hey dat wil ik ook, heb een paar van die lelijke moedervlekken (haat ze )
hoeveel kost dat? en mag het zonder medische redenen?
Hoop het nietquote:Op maandag 5 april 2004 22:19 schreef Aventura het volgende:
Houd je er daarna nog een litteken of donkere vlek aan over?
Heb ik dus ook. Heb liever een litteken (zeker op m'n rug, als het nou in het gezicht was, maar dan heb je geen problemen met je BHquote:Op maandag 5 april 2004 22:19 schreef Aventura het volgende:
Houd je er daarna nog een litteken of donkere vlek aan over?
Ik heb 1 moedervlek, en die zit op mn rug net onder mijn BH-bandje en die ligt dus af en toe open, misschien moet ik die ook 's laten weghalen.
Even voor de duidelijkheid, ik ga geen litteken in me gezicht krijgenquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:16 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Heb ik dus ook. Heb liever een litteken (zeker op m'n rug, als het nou in het gezicht was, maar dan heb je geen problemen met je BH'dan elke keer de boel onder het bloed. Ik laat 'm dus weghalen.
Dus ik krijg 4 mini vlekjes op mijn kopquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb even voor jullie gecheckt: op mijn been zit nu een mini-vlekje, een beetje roze van kleur. Hooguit 2 mm in doorsnee. Mijn rug kan ik niet voor jullie bekijken
Hee, 't is net een goeie maand geleden dat ik het heb laten doenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:43 schreef Wytze het volgende:
[..]
Dus ik krijg 4 mini vlekjes op mijn kop :'(
Ik weet het niet, ik weet wel dat ze het ook bij wratten toepassen, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:27 schreef Uddel het volgende:
Ik heb eens, hoe lang geleden, don't know, een paar jaar, een moedervlek op m'n rug weg laten snijden.. Hoe gevoelig het was e.d. weet ik niet meer. Wat ik wel weet is dat ik er nu een litteken van heb.... Helpt dat stikstof ook bij grotere moedervlekken?
Dat weten we over 2 wekenquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:27 schreef Uddel het volgende:
Ik heb eens, hoe lang geleden, don't know, een paar jaar, een moedervlek op m'n rug weg laten snijden.. Hoe gevoelig het was e.d. weet ik niet meer. Wat ik wel weet is dat ik er nu een litteken van heb.... Helpt dat stikstof ook bij grotere moedervlekken?
Mwauh vind het niet echt een succes geworden. Maar het is nog niet helemaal weg getrokken dus we wachten nog effe afquote:Op woensdag 14 april 2004 07:29 schreef Rewimo het volgende:
Wytze, hoe ziet het er nu uit? Valt het je mee of tegen?
Gewoon je haar kleuren, ben je er vanafquote:Op woensdag 14 april 2004 11:07 schreef Leipo666 het volgende:
als ik al mijn moedervlekken weg zou laten snijden dan zouden ze me volledig moeten fileren
ik heb er echt aardig veel, het wordt zelf moeilijk om ze in de gaten te houden (of ze groeien enzo) en dat dan ook nog in combinatie met mijn rode haar.......
Juist, en dat doen ze ook niet zomaar. Alleen als ze denken dat het een 'gevaarlijke' moedervlek is of misschien kan worden. Dan snijden ze hem weg of ze branden hem weg.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:07 schreef ijdel het volgende:
moedervlekken kan je alleen laten verwijderen bij een dermatoloog
of plastisch chirurgquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:07 schreef ijdel het volgende:
moedervlekken kan je alleen laten verwijderen bij een dermatoloog
Dat doen ze wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:18 schreef Virus.NL het volgende:
Ze doen het niet zomaar omdat het niet mooi staat ofzo.
Ik heb er 1 laten weg snijden en 3 laten wegbranden, maar meer deden ze niet. Ook niet toen ik het vroeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat doen ze wel.
Ik heb 3 moedervlekken weg laten snijden en 3 moedervlekken weg laten branden, omdat het niet mooi stond.
Hoezo niet dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:25 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb er 1 laten weg snijden en 3 laten wegbranden, maar meer deden ze niet. Ook niet toen ik het vroeg.
Ze deden alleen de moedervlekken die 'gevaarlijk' zouden kunnen gaan worden. En de moedervlek die ze weg hadden gesneden was om te onderzoeken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:27 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?
Hmm en wanneer kunnen ze gevaarlijk worden dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:29 schreef Virus.NL het volgende:
Ze deden alleen de moedervlekken die 'gevaarlijk' zouden kunnen gaan worden. En de moedervlek die ze weg hadden gesneden was om te onderzoeken.
Bij mij was het net andersom.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:29 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ze deden alleen de moedervlekken die 'gevaarlijk' zouden kunnen gaan worden. En de moedervlek die ze weg hadden gesneden was om te onderzoeken.
Dat dacht ik dus ook, nu je toch bezig bent....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Bij mij was het net andersom.
De dokter vroeg of hij er nog meer weg moest halen, nu hij toch bezig was. Maar ik vond het wel genoeg.
Als ze van kleur gaan veranderen of gaan vervormen/groter worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:30 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm en wanneer kunnen ze gevaarlijk worden dan?
Ik heb wel wat moedervlekken in m'n gezicht, maar ik let er eigenlijk nooit echt op
quote:De veranderingen waar u op moet letten zijn:
Groter worden
Geheel of gedeeltelijk van kleur veranderen
Steken, jeuken en/of pijn
Bloeden
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:33 schreef Virus.NL het volgende:
Als ze van kleur gaan veranderen of gaan vervormen/groter worden.
ik heb er altijd nog meerquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:46 schreef Qarinx het volgende:
Ik ben nu wel moedervlekbewust.. ik wist niet dat ik er zoveel had in m'n gezicht![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |