Ja, het ligt aan ons, niet aan je topics, sorrie, je staat sinds 3 weken op de zwarte lijst en komt er pas vanaf als er ¤15 over is gemaakt op giro: 669483823, ten name van topic-open chantage.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:29 schreef Umbabarauma het volgende:
Is er soms een nieuw ontmoedigings beleid dat er voor zorgt dat al mijn topics gesloten worden?.
Okay, gelukkig. Dacht bijna dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan ons, niet aan je topics, sorrie, je staat sinds 3 weken op de zwarte lijst en komt er pas vanaf als er ¤15 over is gemaakt op giro: 669483823, ten name van topic-open chantage.
Dat is allemaal een kwestie van tijd, geloof me.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:26 schreef ShaoliN het volgende:
Heb je niks beters te doen. Ga nou niet modjes vertellen hoe ze hun werk moeten doen. Er is een reden dat jij geen mod bent namelijk.
Zit ik absoluut niet op te wachtenquote:Op donderdag 1 april 2004 16:26 schreef ShaoliN het volgende:
Heb je niks beters te doen. Ga nou niet modjes vertellen hoe ze hun werk moeten doen. Er is een reden dat jij geen mod bent namelijk.
Ik had het niet tegen jouw, maar ik zie dat die andere knul inmiddels zijn post ge-edit heeft.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:28 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Dat is allemaal een kwestie van tijd, geloof me.
Nou, dan is het goed, ShaoliNquote:Op donderdag 1 april 2004 16:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jouw, maar ik zie dat die andere knul inmiddels zijn post ge-edit heeft.![]()
Morgen krijg je het kleurtje, okay?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:28 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Dat is allemaal een kwestie van tijd, geloof me.
Het is een begin. Maar ik dacht meer aan OvjL met mogelijkheid om binnen een week Admin te zijn. MIsschien ziet yvonne me dan eindelijk staanquote:Op donderdag 1 april 2004 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Morgen krijg je het kleurtje, okay?
Mag jij het feedbacktopic voor je rekening nemen.
Nee, dat moet je via GC proberen, denk je dat je dat aan kan?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:37 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Het is een begin. Maar ik dacht meer aan OvjL met mogelijkheid om binnen een week Admin te zijn. MIsschien ziet yvonne me dan eindelijk staan
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dat moet je via GC proberen, denk je dat je dat aan kan?..
Ik anders ook niet hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 17:26 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb helemaal geen problemen met de modjeswat doe ik fout
quote:Op donderdag 1 april 2004 18:30 schreef Dagonet het volgende:
Is het de moeite waard om de afgelopen 500 reacties door te lezen?
En apodingus heeft een nieuwe hobby nodig, of ¤50 voor een lief hoertje.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:32 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Nahhh ik denk als je een korte samenvatting aan Inso vraagt dat zij het je mooi in het kort kan uitleggen. Naar mijn mening hoef je het niet aan Jogy en Knut te vragen. Voor de details kan je daar natuurlijk wel over teruglezen.
Jij bent dus niet blij met het ontmoedigingsbeleid?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:29 schreef Eksteroog het volgende:
Okay, dat slotjes onderaan de forumlijst niet verschijnen vind ik al één van de stomste acties ooit verzonnen door deze amoebe-verzameling die zich crew noemt, maar dat nu ook nog een of andere mongoloïde teringlijer heeft verzonnen dat die topics zelfs niet meer in je posthistorie staan slaat toch werkelijkwaar alles. Wat doet het daar in godesnaam kwaad, ik wil mijn topics ook wel eens terug kunnen lezen. Ik open net een topic en binnen een minuut is dat hele kloteding nergens meer terug te vinden op het forum, lekker gebruiksvriendelijk, vooral voor volle topics is dit een gigantisch idee! Geweldig! Echt, hoe krijgen jullie dit verzonnen, geniaal.. Je zou bijna het idee krijgen dat mensen hier weleens nadenken!![]()
Wat is eigenlijk de bedoeling dat dat beleid ontmoedigt? Het posten in onzin in het algemeen? Want dat lukt aardig zo tenminste. Welke debiel heeft dit verzonnen, en hoe kwam dat idee in zijn/haar iq-loze botte hersens op? Ronduit belachelijk dit, ik ben heel benieuwd met de uitleg waarom het is, en nee, ik ga tfs niet u'en, want dat ding werkt nog kutter dan google, en het zou me niets verbazen als zelfs de search leuke, gesloten topics wegfiltert.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent dus niet blij met het ontmoedigingsbeleid?
Kan ik op jouw subsidie rekenenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:27 schreef jogy het volgende:
[..]
En apodingus heeft een nieuwe hobby nodig, of ¤50 voor een lief hoertje.
Maar voor de rest is alles helemaal leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |