quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:08 schreef Antartic het volgende:
Vervolg op Alice #12: Aan alles komt een eind..![]()
Denk je of weet je?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:34 schreef MyMilkshake het volgende:
Irma doe iets van Trijntje
Vlieg met me mee
of
De Zee.
Uhuh, daar dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:57 schreef Hypochonder het volgende:
Over de publieksronde gesproken; Irma moet gewoon dat nummertje doen van Di-rect. Dat deed ze toen ook tijdens de oefensessie in de workshops, en dat klonk als een klok (Bim bam).
Dus niks geen evanescence ( = te hoog ook) of cranberries (is te saai).
Of Ruth Jacottquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:52 schreef MyMilkshake het volgende:
ik weet niet of ze Trijntje doet hoor, ik hoop het alleen maar.
Ja m'n hartslag gaat veel en veel te snel. Lalala.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:55 schreef schatje het volgende:
Of Ruth Jacott.
Blijf bij mijquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja m'n hartslag gaat veel en veel te snel. Lalala.
Kan je ook zo goed zingen als Irma?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:44 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Ik heb mijn haar nu ook zo
Ja, je hebt gelijk. Heb haar gisteren opgezocht bij haar flat met 2 vrienden. Was ze niet thuis, wij dus naar werk toe (Die vader Jim zei dat) En even wachten en stond ze buiten we konden alleen handtekening vragen, Want ze moest de bus halen. Maar er komt genoeg leuks uit haar.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:52 schreef MyMilkshake het volgende:
Irma heeft "hele fijne zeurtechnieken"
Wie schreef er nou dat er nooit iets leuks uit haar komt ?
Ze heeft juist leuke humor.
Fijn dat je enthousiast bent enzo, maar Idols is echt pas zaterdag.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:55 schreef Magics het volgende:
Irma moet knallen morgen, en puntig zingen
psst, www.xcu.nlquote:Op donderdag 1 april 2004 18:56 schreef BVO het volgende:
Heb zojuist ook Hot Stuff op KaZaa weten te vinden, en heb nu al haar optredens in mijn winamp staan. Nu nog een paar van Maud
.
Ja, weet ik. Maar vind het fijner om ze elk moment in mijn Winamp te kunnen luisteren, en als ik ze elke keer daar moet halen kost het ook nogal veel kb en ik ben al over mijn datalimiet heenquote:
En door Jim (nou ja, de Poema's), dat betekent niet dat Irma het niet meer kan doen. Er zijn trouwens meer nummers dan alleen Stil in mij, en ik weet zeker dat Irma een nummer van Van Dik Hout toch echt wat beter doet dan Hind.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:32 schreef Golden het volgende:
Volgens mij vorig jaar al gedaan door Hind.
Ik vind haar kleding totaal niet bij haar passen. Tenminste, niet dat zilver en niet dat goud, en niet die hoge hakken waar ze eigenlijk niet op kon lopen. Ook haar haar zat vreselijk de afgelopen keer.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:37 schreef MyMilkshake het volgende:
toen had ze zilver aan en de afgelopen keer goud.
Staat haar allemaal prima.
Tot nu toe is ze altijd leuk gekleed geweest, niet over the top, niet te gewoontjes en niet wanstaltig.
Hoe weet jij nou dat Irma hier waarschijnlijk niet blij mee is.. ze trekt het toch zelf aan? En ze kiest toch zelf die kleren uit een rek vol met andere klerenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:59 schreef Christine het volgende:
Ik vind haar kleding totaal niet bij haar passen. Tenminste, niet dat zilver en niet dat goud, en niet die hoge hakken waar ze eigenlijk niet op kon lopen. Ook haar haar zat vreselijk de afgelopen keer.
Irma wordt een imago aangemeten waar ze waarschijnlijk niet al te blij mee is.
ojaquote:Op donderdag 1 april 2004 08:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Fijn dat je enthousiast bent enzo, maar Idols is echt pas zaterdag..
Een beetje jammer dat dit het enige is wat je uit mijn post kan opmakenquote:Op donderdag 1 april 2004 22:43 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat Irma hier waarschijnlijk niet blij mee is.. ze trekt het toch zelf aan? En ze kiest toch zelf die kleren uit een rek vol met andere kleren![]()
Dit was juist de eerste keer dat het fatsoenlijk zat.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:59 schreef Christine het volgende:
Ook haar haar zat vreselijk de afgelopen keer.
HAHA JA !quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:00 schreef Tijgetje het volgende:
Ariel de zeemeermin
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Zeg nou eerlijk, dat haar zit geweldig mooi..
Dit kapsel is echt mooi ja, beter dan die krullen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mee eensquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat ze er morgen eindelijk weer leuk uitziet. Zonder afschuwelijke zilveren en gouden pakjes..
Dat is gewoon een zin die om een reactie vraagt, zo had ik ook kunnen reageren.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Een beetje jammer dat dit het enige is wat je uit mijn post kan opmaken
Tja het thema is dan geen disco meer he. Dat schijnt iedereen te vergeten lijkt het.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat ze er morgen eindelijk weer leuk uitziet. Zonder afschuwelijke zilveren en gouden pakjes..
Bij het thema "Top40" droeg ze anders ook een zilveren glitterpakje met stiletto-laarzenquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:25 schreef MyMilkshake het volgende:
Tja het thema is dan geen disco meer he. Dat schijnt iedereen te vergeten lijkt het.
Toen ze dat zilveren pakje aanhad was het thema geen disco hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:25 schreef MyMilkshake het volgende:
[..]
Tja het thema is dan geen disco meer he. Dat schijnt iedereen te vergeten lijkt het.
Oh ja en dat vind ik dus onzin. Ook mensen met een mooi figuur kunnen iets aandoen dat er niet uitziet. De reden dat ik het niet vond staan had helemaal niks met haar figuur te makenquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:25 schreef MyMilkshake het volgende:
[..]
Maar ja Irma kan gewoon alles aan met haar figuur.
Eensquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:12 schreef MyMilkshake het volgende:
Goed plan ! (hoop ik.....)
Mijne ookquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:04 schreef Tania18 het volgende:
Dat is jouw mening
Mijn mening is anders
Ze zei ook dat ze My Immortal wil zingenquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:09 schreef BVO het volgende:
Irma doet morgen een ballad.
Waar heb je dat vandaan??? (quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze My Immortal wil zingen
Dat zei ze bij de video-chat gisteren.quote:Op zaterdag 3 april 2004 05:26 schreef Mango-a-gogo het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan??? (![]()
)
jaa die vraag had ik gesteld aan haar..ik vroeg wat ze er van zou vinden om my immortal te zingenquote:Op zaterdag 3 april 2004 05:26 schreef Mango-a-gogo het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan??? (![]()
)
Nee.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hahahaquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee.
Misschien voor een leek, maar alles in Irma's kapsel schreeuwt erom om weer in de krul te mogen springen. Dat gestraighte haar staat onnatuurlijk. Krullen wil het, krullen moet het, krullen zal het
You tha man!quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:47 schreef C_hery_L het volgende:
[..]
jaa die vraag had ik gesteld aan haar..ik vroeg wat ze er van zou vinden om my immortal te zingen
Ani DiFranco is zeker leuk!quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:35 schreef Lisariya het volgende:
Ook heeft ze een vraag van mij beantwoord (of ze de muziek van Ani Difranco kende)
Ze zei dat ze zich diep schaamde en haar niet kende. Ik moest maar eens wat nummers opnoemen..
Leuk he?
Gek, je zou toch denken dat Hind de Hind van vorig jaar wasquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Dizer het volgende:
Zij is de Hind van vorig jaar!!
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:01 schreef Fusion het volgende:
Gek, je zou toch denken dat Hind de Hind van vorig jaar was
Ja, nogal.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:59 schreef --Globe-- het volgende:
ongelofelijk dat zij weer op de kruk zat
of de mensen dachten weer dat irma wel genoeg stemmen zou krijgenquote:Op zondag 4 april 2004 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen vindt haar wel goed, maar een grote groep fans heeft ze niet
Ik vond haar er ook leuker uitzien dan vorige week.quote:Op zondag 4 april 2004 02:04 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Geweldig!!
Ze moet vaker ballads zingen.![]()
heheh dat gesnik van d'r toen eric eruit werd getiefdquote:Op zondag 4 april 2004 10:38 schreef UncleFunk het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze gisteravond op de kruk zat, ze was steengoed. Die meid kan zingen!
krokodillentranen jaquote:Op zondag 4 april 2004 10:46 schreef Markman het volgende:
[..]
heheh dat gesnik van d'r toen eric eruit werd getiefd
ik heb mijn naam nu ook zoquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:44 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Ik heb mijn haar nu ook zo
Van die site kun je ook mp3tjes downloaden van wat er daar gezongen wordt. In het liedje ''Apartheid'' moet je eens doorspelen tot 2.00 minuten, dan hoor je Irmaquote:Op zondag 4 april 2004 13:26 schreef Quidos het volgende:
Haar werk.. http://www.verbeelding.com/extra.html
Ja dat doet ze altijd als ze zingt, t ziet er niet uit.quote:Op zondag 4 april 2004 17:34 schreef ruk het volgende:
doet ze dat vaker? dat ze haar mondhoeken omlaag trekt?
ja halloooooquote:Op zondag 4 april 2004 22:43 schreef Bachelor het volgende:
Zwaar imbeciel inderdaad, volgens mij heeft ze ook 40 tanden teveel in d'r bek staan.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:34 schreef MyMilkshake het volgende:
Irma doe iets van Trijntje
Vlieg met me mee
of
De Zee.
Wat maakt een weekje korter of langer voor Irma nou uit, ze komt er wel. Laat je er niet inluizen door die commerciele lullo'squote:Op maandag 5 april 2004 21:28 schreef Hypochonder het volgende:
Het moet nu stoppen met het op de kruk zetten van Irma! Zijn ze nu helemaal gek geworden... Er zit gewoon niks anders op dan volgende week ook te stemmen.... (Was altjid tegen mijn principes blah , blah etc,) maar de principes moeten maar overboord.
De makers van Idols hebben me waar ze me willen hebben..... (Maar je moet wat.)
Tja, mar een weekje langer maakt het wel allemaal zo leuk.quote:Op maandag 5 april 2004 23:14 schreef MyMilkshake het volgende:
Irma zit bij de top vijf dat is al geweldig
eerste worden is niks voor haar.
Who the fuck is Alice?quote:Op maandag 5 april 2004 17:43 schreef MyMilkshake het volgende:
Wie is Alice ?
Leuk stukje!quote:Op woensdag 7 april 2004 13:12 schreef Golden het volgende:
Op de homepage van Irma staat een mooi stukje door haar vader zelf geschreven![]()
http://www.dolinda.com/irma/index.php
Ik weet niet waar je het over hebt ??quote:Op woensdag 7 april 2004 17:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom staan er allemaal van die rare tekentjes op de site? Zo'n P-achtige dingen overal enzo.
+ 1 - 0 | § ¶quote:Op woensdag 7 april 2004 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt ??
Dat staat voor een enter, hebben ze er uit vergeten te halen met MS FrontPage of zo (amateursquote:Op woensdag 7 april 2004 17:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom staan er allemaal van die rare tekentjes op de site? Zo'n P-achtige dingen overal enzo.
Ja die.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef LeBeau het volgende:
+ 1 - 0 | § ¶
Die dingetjes bedoelt hij waarschijnlijk.Erg slordig hoor.
Mensen stemmen op diegenen die slecht hebben gezongen, want ze zijn bang dat ze dan weinig stemmen zouden krijgen en weg zouden moeten. Terwijl de bedoeling is dat de beste overblijft, dus je zou moeten stemmen voor diegene die het beste zingt. Dat krijg je met dit stemsysteem. Ze hadden beter kunnen doen, stemmen op degene die je weg wilt, dat is veel eerlijker. Zo gaat ook echt de slechtste weg.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:56 schreef Hypochonder het volgende:
Potver, gisteren toch nog even gezien, maar het is toch te gek voor woorden dat Irma op die kruk terecht komt? Ze was samen met JK toch echt de beste. Het is een vreemde wereld....
Nee hoor, dan krijg je weer veel anti-stemmen. Iemand als Jim had er dan heel snel uitgelegen, terwijl grijze muizen dan heel ver komen.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:46 schreef grapje het volgende:
[..]
Mensen stemmen op diegenen die slecht hebben gezongen, want ze zijn bang dat ze dan weinig stemmen zouden krijgen en weg zouden moeten. Terwijl de bedoeling is dat de beste overblijft, dus je zou moeten stemmen voor diegene die het beste zingt. Dat krijg je met dit stemsysteem. Ze hadden beter kunnen doen, stemmen op degene die je weg wilt, dat is veel eerlijker. Zo gaat ook echt de slechtste weg.
Me tooquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:35 schreef Magics het volgende:
Nog even for the record : Ik ga zaterdag op Irma stemmen!
Ik doe gewoon weer mee.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:35 schreef Magics het volgende:
Nog even for the record : Ik ga zaterdag op Irma stemmen!
't was die outfit. Ik heb alleen het einde gezien omdat ik een meet had en iedereen om me heen verbaasde zich weer over haar vreemde heksenoutfit en weirde kapsel. Het oog wil helaas ook wat.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, ik snapte er ook niks van. Marlies en Maud waren echt veel slechter..
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
't was die outfit. Ik heb alleen het einde gezien omdat ik een meet had en iedereen om me heen verbaasde zich weer over haar vreemde heksenoutfit en weirde kapsel. Het oog wil helaas ook wat.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vandaag op school, toen ik zei dat ik Irma echt verreweg de beste vind, begon er ook al iemand: "Die vind ik zo ontzettend lelijk."
Ik snap het niet. Als ik moet kiezen tussen Irma en Maud ga ik echt voor Irmie..
Erg he?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:43 schreef Tania18 het volgende:![]()
Moet jij op goede vrijdag naar school?![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Erg he?.
Ik zit zelfs op een katholieke school. Ik was pas na het 5e uit!
Toen zong ze ook het beste.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:09 schreef MyMilkshake het volgende:
tijdens de workshop zag ze er op haar mooist uit.
idd, ik vind dat Maud een beetje verloederd de laatste weken..quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Toen zong ze ook het beste.
ja duhhh daar kan je een cyfer geven voor de postingquote:Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
+ 1 - 0 | § ¶
Die dingetjes bedoelt hij waarschijnlijk.Erg slordig hoor.
Moet ook,forza Irmaquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:50 schreef -moi- het volgende:
[..]
idd, ik vind dat Maud een beetje verloederd de laatste weken..
Mooi......iedereen moet zich toch eens verlagen voor Irmaquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:36 schreef Hypochonder het volgende:
Ik ben bang dat ik er ook aan moet geloven. Het kan toch niet zo zijn dat Irma eruit gaat...
Dus mijn allereerste commerciele sms gaat er morgen uit!
Dat doet Irma met je...
Is dat een party nummer dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:30 schreef Golden het volgende:
Irma gaat waarschijnlijk in duet het nummer Paradise by the dashboardlight van Meatloaf zingen![]()
In duet ? Met wie dan ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:30 schreef Golden het volgende:
Irma gaat waarschijnlijk in duet het nummer Paradise by the dashboardlight van Meatloaf zingen![]()
Ja, dat lijkt me wel!quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Is dat een party nummer dan?
Wanneer? Vanavond? Duet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:30 schreef Golden het volgende:
Dat is het zeker.......ik hoop dat het klopt als het maar niet met eric isquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel!.
Nee. Maar ze hoort in de top 4 thuis.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:57 schreef marciemarcs het volgende:
tom...irma wint toch niet
Dat maakt niet uit. Ik word helemaal week van Irma's ogen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:16 schreef schatje het volgende:
Tieten heeft ze niet Tom.
Huisvrouw? Marlies hoort achter de barquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
Die valszingende huisvrouw zit er nog steeds in...
Voor niets dus, regelrecht in de zakken van HMG, hahaquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef Hypochonder het volgende:
Potver, ik had zelfs 3 sms-en ertegenaan gegooid.
Denk ik nietquote:Op zondag 11 april 2004 01:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Irma wordt vast succesvoller dan Maud.
hahaquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:52 schreef funmaster het volgende:
Nu pak ik lekker terug
quote:Op zondag 11 april 2004 01:17 schreef Roi het volgende:
Komt die kus van Maud en Irma nog online?
Ik denk dat hét idool Boris is, toch zou het me niet erg verbazen als hij niet wint, eerlijk gezegd. Gisteravond vond ik het allemaal tegenvallen, de week ervoor vond ik Irma onwijs goed. Marlies is mijn favoriet, Irma was m'n tweede.quote:Op zondag 11 april 2004 10:46 schreef showercap het volgende:
wie vond je de beste dan?
wat mij betreft zit de beste er nog in: Boris!
Amor omnia vincit, Tania!quote:Op zondag 11 april 2004 12:07 schreef Tania18 het volgende:
Dag vriendjesafpikkerd
![]()
![]()
![]()
Dat niet alleen, maar ook Miss-ik-dump-mijn-vriendje-voor-een-jongen-met-vriendinquote:Op zondag 11 april 2004 12:07 schreef Tania18 het volgende:
Dag vriendjesafpikkerd
![]()
![]()
![]()
Scan even in, dan kunnen we vergelijken met Eric.quote:Op zondag 11 april 2004 12:41 schreef schatje het volgende:
Die ex van Irma is echt wel lekkeg ding.
Staat ze samen mee op een foto in de Story.
Wat ben je toch romantisch tommetjequote:Op zondag 11 april 2004 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Amor omnia vincit, Tania!.
quote:Op zondag 11 april 2004 13:02 schreef Tania18 het volgende:
Wat ben je toch romantisch tommetje![]()
Please schatje???quote:Op zondag 11 april 2004 12:47 schreef Fusion het volgende:
[..]
Scan even in, dan kunnen we vergelijken met Eric.
Lieverd, mijn scanner is kapot. Anders had ik het allang gedaan. Die knul heeft zo plaat hoofd en dan het kapsel naar voren gekamd waardoor er een pony van een cm onstaat.quote:Op zondag 11 april 2004 12:47 schreef Fusion het volgende:
[..]
Scan even in, dan kunnen we vergelijken met Eric.
Wat zijn we weer charmant.quote:Op zondag 11 april 2004 21:32 schreef Magics het volgende:
Ahhh Irmie was leuk in de day after. En nu zegt ze ineens dat ze niet verliefd is op Eric. Yeah right. Die gaan echt nog wel een keer neuken , als ze dat al niet gedaan hebben
"Irma's FANtopic", lezen knoepert. En als je toch kritiek geeft, doe het dan op zijn minst goed gespeld.quote:Op zondag 11 april 2004 22:48 schreef ruk het volgende:
ik vondt haar tog niks
ben blij dat ze weg is!!!
Zeker mooiquote:Op maandag 12 april 2004 13:42 schreef Magics het volgende:
Dit beeldige plaatje MOET in dit topic :
[afbeelding]
erg mooi ja, vind alleen jammer dat Irma vaak van die enorm lelijke hoedjes op heeftquote:Op maandag 12 april 2004 13:42 schreef Magics het volgende:
Dit beeldige plaatje MOET in dit topic :
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 april 2004 13:45 schreef Magics het volgende:
Wat kijken deze Monarchie-freak en zn boyfriend arrogant naar Irma zeg
[afbeelding]
Even een uitleg bij deze foto. Ik vroeg samen met nog een meisje aan Irma.....(ja erg dom kwam het eruit) mogen we je hoofd lenen.......haha en toen zei ze, ja natuurlijk! En toen ging ze zo staan.quote:Op maandag 12 april 2004 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
eerste keer dat ik er mooi vind...quote:Op maandag 12 april 2004 13:42 schreef Magics het volgende:
Dit beeldige plaatje MOET in dit topic
Potver, wat was dat goed. Ook HJ was zelfs enthousiast. En ik ook enthousiast!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:08 schreef MissE het volgende:
Vanmorgen met kippenvel in de auto toen ze you take my breath away zong bij Stenders! Damn, zingen kan ze zeker wel!
HJ is volgens mij altijd wel enthousiast geweest over de zangkwaliteiten van Irma, alleen vond hij (en terecht denk ik) dat het er tijdens de finalerondes meestal niet echt uitkwam. Dat ben ik wel met hem eens, uitgezonderd het nummer van Trijntje, dat klonk wel super. Ik vraag me trouwens af in hoeverre de kandidaten zijn begeleid bij het kiezen van de nummers.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:54 schreef Hypochonder het volgende:
[..]
Potver, wat was dat goed. Ook HJ was zelfs enthousiast. En ik ook enthousiast!!!
(Heb ik toch op de goede gestemd, en de rest lekker niet)
Dat stukje heb ik dus ook gehoord vanochtend! Was dat live? Dat was ZO FUCKING GOED. Maar ik was laat dus ik kon niet alles horen.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:26 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht dat ze niet mochten zingen. Of was het een herhaling van de workshops?
www.stendersvroeg.nlquote:Op woensdag 14 april 2004 14:22 schreef Lamb het volgende:
Is er een mogelijkheid dat ik dat stukje ook ergens kan horen?
Bij mij staat de uitzending er maar tot 8 uur op.quote:
Ik. Tenzij de single enorm kut is.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:44 schreef Tijgetje het volgende:
en wie blijft Irma steunen en gaat haar single kopen?
Ik koop geen singles.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:44 schreef Tijgetje het volgende:
en wie blijft Irma steunen en gaat haar single kopen?
jullie vochten om eric zeker?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:13 schreef Christine het volgende:
Vannacht heb ik gedroomd over Irma
We zaten alletwee bij de laatste 10 van Idols 3, en tijdens een concert begonnen een andere kandidate en ik samen spontaan het liedje van de laatste 10 te zingen (niet "the music in me" maar het liedje wat in mijn droom dus voor Idols 3 geschreven was). Het kerkorgel () ging op Irma's teken niet meespelen, en Irma zorgde ervoor dat niemand meezong, en de anderen deden net alsof ze het liedje niet kenden, zodat ik compleet voor lul stond.
Het eindigde met een bich-catfight achter de schermen tussen Irma en mij...
Boeiend he?!
Mijn huisgenoot hebben het gisteren ook nog ff over gehad, na alles nog es te hebben gezien. we kamen tot de conclusie dat zij zichzelf wel erg te kijk zet met deze uitspraken...........wie gaat nou zeggen dat zij een setje is met Eric, terwijl die jongen naar mijn weten nog steeds bij zijn vriendin is. Ze zouden drie uur hebben gepraat zondagavond, roept ze de maandags dat ze een setje zijn om vervolgens weer te verkondigen niet verliefd te zijn.............dan klopt er iets niet, of ze wil het donders graag maar het is niet zo...(en zet ze zichzelf gigantisch voor paal)......of Eric heeft het uitgemaakt, maar wil dat nog niet publiek maken.......quote:Op donderdag 15 april 2004 07:41 schreef Toeps het volgende:
Ik ben gister alles nog eens zitten bekijken, en ik vond het knap genant, dat hele Eric verhaal. "Ja we zijn nu een setje..." tegenover "Nee hoor, ik ben niet verliefd"
Vannacht heb ik over Eric gedroomd... weer over Idols 3... het begint een obsessie te wordenquote:Op donderdag 15 april 2004 22:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
jullie vochten om eric zeker?![]()
Volgens mij is het zo gegaan:quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:25 schreef PetraV het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot hebben het gisteren ook nog ff over gehad, na alles nog es te hebben gezien. we kamen tot de conclusie dat zij zichzelf wel erg te kijk zet met deze uitspraken...........wie gaat nou zeggen dat zij een setje is met Eric, terwijl die jongen naar mijn weten nog steeds bij zijn vriendin is. Ze zouden drie uur hebben gepraat zondagavond, roept ze de maandags dat ze een setje zijn om vervolgens weer te verkondigen niet verliefd te zijn.............dan klopt er iets niet, of ze wil het donders graag maar het is niet zo...(en zet ze zichzelf gigantisch voor paal)......of Eric heeft het uitgemaakt, maar wil dat nog niet publiek maken.......
In the Day After zei ze ook nog zoiets als ' het was de eerste blijdschap, maar we zijn vrienden hoor' Waar was die blijdschap dan voor, als je na 3 uur te hebben gesproken te horen krijgt dat Eric niet voor jou gaat maar toch voor zijn vriendin...............??????? Ik kon die uitspraak echt niet rijmen en mijn huisgenoot keek ook al zo verbaasd......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |