Tuurlijk, maar dan is ze nog steeds wel lelijk, daar gaat het om!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nou en!!
Daarom kun je er nog wel goeie sex mee hebben...
kom, nu maak je ons allemaal lekker... Waar gaat het over?? welk topique?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
waar heb ik argumenten voor nodig?
Nouk, lieve mensen zo als jij herken ik direct aan hun uitstralingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wow, lief, terwijl ik je amper ken, toch okay!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:33 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ga de binnenkant van een gehaktmolen checken joh
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
heeft er iemand de foto's al ge-upt van die meet?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
Nouk, lieve mensen zo als jij herken ik direct aan hun uitstraling
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik wil nog meer lijmsnuivende kindertjes zien.
Ik zou dr bijna mn sig van makenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nouk, lieve mensen zo als jij herken ik direct aan hun uitstraling
je......meent dit?? je gaat ergens serieus op in?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:35 schreef Salvad0R het volgende:
ijk
xebro baseert zijn mening over emmy dus op t feit dat ze geen affectie voor buitenlanders heeft?
en dan zeurt ie in Dit topic dat S03P niet bevooroordelend mag reageren, afgaande op zijn posts.
wie is er dan de hypocriete klootzak die nu ff lekker gedisst wordt dan?
ja, xebro dus,
dus steek die argumenten maar in je hol, en haal xebro's pik uit je muil paarse paashaas, je lijkt zijn slaafje wel.
Toch wel lief dat je het voor haar opneemt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:35 schreef Salvad0R het volgende:
ijk
xebro baseert zijn mening over emmy dus op t feit dat ze geen affectie voor buitenlanders heeft?
en dan zeurt ie in Dit topic dat S03P niet bevooroordelend mag reageren, afgaande op zijn posts.
ja, xebro dus,
dus steek die argumenten maar in je hol, en haal xebro's pik uit je muil paarse paashaas, je lijkt zijn slaafje wel.
Zo lang ze niet die vette reet van jouw heeft kan het alleen maar meevallen en aangezien het zo goed als gods onmogelijk is omdat te kweken...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan is ze nog steeds wel lelijk, daar gaat het om!
zeg, wij werven al jaren niet meerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]actieve nsb ledenwerver
geen affectie voor buitenlanders???quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:35 schreef Salvad0R het volgende:
ijk
ik ken d'r niet, maar die uitstralingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
zeg, wij werven al jaren niet meer
Nouk is gewoon lief, basta
meid, doe niet zo gekquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zou dr bijna mn sig van maken![]()
Er is een verschil tussen discriminatie en een mening geven, en zolang jij daar geen onderscheid in kunt maken zou ik ten sterkste adviseren je in te lezen alvorens verder te gaan met dit gesprek.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:35 schreef Salvad0R het volgende:
ijk
ja, xebro dus,
kerelquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef MarkyB het volgende:
[..]
je......meent dit?? je gaat ergens serieus op in?
Officieel danquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zeg, wij werven al jaren niet meer
haal Xebro's lul eens uit je mond, ik versta je nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
geen affectie voor buitenlanders???understatement of the year award winnende uitspraak!
Iedereen doet lollig over je ex, waarom heb ik het nu gedaan?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zo lang ze niet die vette reet van jouw heeft kan het alleen maar meevallen en aangezien het zo goed als gods onmogelijk is omdat te kweken...
maar ja wat weet jij daar nou van, zodra je tegenover iemand zit doe je je kutmuil niet meer open, dan is het leven ineens heel wat anders dan vanachter je toetsen he
zeg kerelquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
kerel
ik zie dit als Vermaak.
tis niet dat ik aan dit soort onzin denk voordat ik ga slapen ofzo.
Ik heb immers een leven.
maar toch vind ik t fijn om gewoon beetje te fokken.
Huilie.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen discriminatie en een mening geven, en zolang jij daar geen onderscheid in kunt maken zou ik ten sterkste adviseren je in te lezen alvorens verder te gaan met dit gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |