Hallo Schwanze, wie geht es Ihnen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tschüß.
Gut, danke schon. Und dir?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Hallo Schwanze, wie geht es Ihnen?
sind Sie Homosexual, oder sind Sie blind? keine Mädchen hier!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:30 schreef Adelante het volgende:
Halloooooooo Mädel!!!
Aaaaah, das war Ihrer Mund die redete, ich dachte deinen Arsch...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:33 schreef dr.dunno het volgende:
sind Sie Homosexual, oder sind Sie blind? keine Mädchen hier!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ich bin fein, Dank. Dennoch habe ich eine schreckliche Notwendigkeit meinen Arsch zu verkratzen; Sie auch?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gut, danke schon. Und dir?
mein Arsch spricht nur Diarrhöe- und Gassprache.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aaaaah, das war Ihrer Mund die redete, ich dachte deinen Arsch...
Bratwurst?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:38 schreef erikkll het volgende:
whehehehe jullie kunnen echt geen duitsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Und Sie erledigen eine gute Arbeit nicht an ihr.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
Go to hell....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! didn´t mean that honey.... I´m so bored on IRC is ; everyone is sleeping...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I don´t know speak German; thats that is why I speak englisch English...
der ist nicht der Zweck dieses Themas.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:38 schreef erikkll het volgende:
whehehehe jullie kunnen echt geen duitsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oktoberfest.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bratwurst?
Wie schön, abers erst mal Feriën am Meer in Hollandquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:41 schreef dr.dunno het volgende:
Oktoberfest.
sind Sie gail?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
ich bin melanie.
und ich bin 14 jahren alt.
ich bin ein deutsch wunder....
Deutscher Brätwurst? Geil... runten mit dem Hosen und fickenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
ich bin melanie.
und ich bin 14 jahren alt.
ich bin ein deutsch wunder....
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
sind Sie gail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop