Oeh, lakleren pakje.. *valt spontaan weer flauw*quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:29 schreef fraubitch het volgende:
*doet haar superwoman laklerenpakje aan*
*gaat een poging doen om Bensel te redden*
als je kleurenblind bentquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:06 schreef GnAgn het volgende:
En nu komt de grap... Een stoplicht is niet rood maar zwart![]()
![]()
![]()
*Gooit water over bensel heen*quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
Oeh, lakleren pakje.. *valt spontaan weer flauw*
speciaal daarvoor een rood licht opgezocht ?quote:
whoa, ook dat nog, vlak voor mn auto!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:29 schreef fraubitch het volgende:
*doet haar superwoman laklerenpakje aan*
*gaat een poging doen om Bensel te redden*
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:24 schreef Jump het volgende:
[..]
speciaal daarvoor een rood licht opgezocht ?
*tutter*quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:28 schreef livEliveD het volgende:
Stopt met bellen en vraagt zich steeds meer af waarom het andere verkeer voor mag de hele tijd![]()
ID-Tweak doet gewoon gans de tijd zen avatar naquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:29 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
*tutter*
rij door tot de stopstreep oetlul!
Als het een echte was, zat die functie ingebouwdquote:Op donderdag 22 april 2004 17:53 schreef _-Xanti-_ het volgende:
*** Go<PIEP>VERDE-D<PIEP! PIEP! PIEP! PIEP! > OMME !!! ***
Klote wijf! Geef eens GAS! hij is al LANG GROEN! GROENER WORDT IE NIET !!!
-> en vervolgens ga ik bumperkleven op 10 cm afstand (kan afstand van mijn Mercedes perfect inschatten)![]()
Whahahaaaquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:rizzt stapt uit, ziet een park en gaat de park checken*
Attentionwhorequote:Op zondag 30 mei 2004 16:04 schreef zwart_draakje het volgende:
*in neus peutert, neuskeutel wegschiet, onwelriekende scheet laat, "onopvallend" raampje opendraait en naar lucht hapt, slaag krijgt van vriendin, boer onderdrukt, lichtjes 'beschaamd' wegrijdt*
neej man hij rijdt toch!! dat zie je toch!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:24 schreef Jump het volgende:
[..]
speciaal daarvoor een rood licht opgezocht ?
dan ga ik meequote:Op woensdag 2 juni 2004 23:41 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Whahahaaa![]()
![]()
* EleanorGoesCrazy denkt dat ze dat dan ook maar gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |