Bedankt Slarioux voor het verplaatsen van mijn topic.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:40 schreef Slarioux het volgende:
Op verzoek
Ik heb het probleem opgelost. Ik heb sample in piano roll gezet. Nou houd de sample mooi opquote:Op donderdag 1 april 2004 20:14 schreef Zander het volgende:
Ja, dat bedoelde ik inderdaad, ik dacht dat die hier standaard uitstond, maar goed...
Hmm, dan weet ik het ook niet echt. Ik heb nog nooit eerder van dit probleem gehoord, terwijl ik Fruity toch ook wel regelmatig gebruik om drums te programmeren.
Klik met de rechter muisknop op de rechthoekige knop van de sample en klik dan op piano roll.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:53 schreef THP het volgende:
Waar staat 'sample' precies in die piano roll? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
Ik weet wel hoe ik bij de piano roll kom, ik vat je alleen dat 'sample' deel niet.quote:Waar staat 'sample' precies in die piano roll? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
Dit bedoelde ik:quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:43 schreef THP het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik bij de piano roll kom, ik vat je alleen dat 'sample' deel niet.
Heb je de Feedback aan staan? Zo ja zet die eens lager of uit.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:33 schreef THP het volgende:
Ja maar daarmee kies je toch juist de sample die je wilt inspelen? Ik snap niet dat, dat bij jou het probleem van 'oneindig doorspelen' oplost. Hier in ieder geval niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |