abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18071369
Regelmatig heb ik mooie bewerkte samples, maar vaak helaas niet bruikbaar. Dat komt omdat het vaak gebeurt dat samples oneindig door blijven spelen. Dit had ik ook met de 3.x versie.

Hoe kun je het beste de sample afkappen zonder dat het geluid verandert?
History can't change the past, the future can.
  woensdag 31 maart 2004 @ 13:40:52 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_18082797
Op verzoek
pi_18083388
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:40 schreef Slarioux het volgende:
Op verzoek
Bedankt Slarioux voor het verplaatsen van mijn topic.
pi_18110777
*schop*
pi_18110910
Ik snap de vraag niet helemaal, maar je kunt per kanaal "Cut sample" (oid) aanzetten, waardoor het geluid van de huidige sample wordt afgebroken door de volgende sample die je triggert, zodat je er geen 2 door elkaar hoort.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_18115524
Het geluid echo'd als het ware door Zander. Cut sample bedoel je de optie cut itself dat standaart altijd aangevinkt staat?
pi_18115579
Ja, dat bedoelde ik inderdaad, ik dacht dat die hier standaard uitstond, maar goed...

Hmm, dan weet ik het ook niet echt. Ik heb nog nooit eerder van dit probleem gehoord, terwijl ik Fruity toch ook wel regelmatig gebruik om drums te programmeren.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_18115911
quote:
Op donderdag 1 april 2004 20:14 schreef Zander het volgende:
Ja, dat bedoelde ik inderdaad, ik dacht dat die hier standaard uitstond, maar goed...

Hmm, dan weet ik het ook niet echt. Ik heb nog nooit eerder van dit probleem gehoord, terwijl ik Fruity toch ook wel regelmatig gebruik om drums te programmeren.
Ik heb het probleem opgelost. Ik heb sample in piano roll gezet. Nou houd de sample mooi op

Bedankt in ieder geval voor je hulp.
pi_18127638
Waar staat 'sample' precies in die piano roll? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
pi_18128077
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:53 schreef THP het volgende:
Waar staat 'sample' precies in die piano roll? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
Klik met de rechter muisknop op de rechthoekige knop van de sample en klik dan op piano roll.
pi_18134743
quote:
Ik weet wel hoe ik bij de piano roll kom, ik vat je alleen dat 'sample' deel niet.
pi_18135249
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 16:43 schreef THP het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe ik bij de piano roll kom, ik vat je alleen dat 'sample' deel niet.
Dit bedoelde ik:

pi_18141300
Ja maar daarmee kies je toch juist de sample die je wilt inspelen? Ik snap niet dat, dat bij jou het probleem van 'oneindig doorspelen' oplost. Hier in ieder geval niet
pi_18142588
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 22:33 schreef THP het volgende:
Ja maar daarmee kies je toch juist de sample die je wilt inspelen? Ik snap niet dat, dat bij jou het probleem van 'oneindig doorspelen' oplost. Hier in ieder geval niet
Heb je de Feedback aan staan? Zo ja zet die eens lager of uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')