*aai* doe nou eens rustigquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:11 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhhh ik voel me echt opgefokt, dit is me nog noooooiiiit overkomen.............
*eens is en het probleem ook niet zo ziet*quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:16 schreef Doffy het volgende:
* beaverhausen heeft het gevoel dat Waxxeen luxe-probleem heeft
![]()
Jawel hoor, alleen nu stiekem undercoverquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:18 schreef Idril-2 het volgende:
Meneer Beaverhausen! U bent niet meer hip![]()
oké, we verklappen niks hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen nu stiekem undercover
Is dat zo?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:14 schreef Idril-2 het volgende:
Straks komt dokter Nathan, die weet altijd raad in zulke gevallen *troostknuffel*![]()
Mwah, * Idril-2 kreeg weleens de indruk dat jij veel dingen ... eh ... beter wistquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat zo?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
Tip van Vlarp:
Sla de H gewoon op in een textbestandje.
© Vlarp 2004
Ach, als ik een mening heb, steek ik die niet onder stoelen of banken. En ik vind natuurlijk altijd wel dat ik gelijk heb, maar daar is het tenlotte mijn mening voor. Maar ja, het is natuurlijk ook maar een mening. Dus ik kan het fout hebben. Theoretisch. Maar ik vind meestal van niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:25 schreef Idril-2 het volgende:
Mwah, * Idril-2 kreeg weleens de indruk dat jij veel dingen ... eh ... beter wist![]()
Bijzetting van Koningin Juliana heeft toch wel m'n dag beheerst... ik was meer onder de indruk dan ik had gedacht (beetje teveel begrafenissen gehad de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:30 schreef Camoth het volgende:
Iemand nog iets meegemaakt vandaag? Ik had een dief die haar keel wilde doorsnijden als we haar niet lieten gaan. Eerst sprong ze bij iemand op een scooter (gewoon iemand die voorbij kwam tuffen en haar niet kende) schreeuwend: "rijden!" die gast geef gas, maar zo hard dat zij eraf lazert. Dus toen grepen we haar, en toen zette ze ineens een mes op d'r keel. Ik vond dat ze hadden moeten zeggen: "toe maar, snij maar, like we give a damn." maar nee hoor, ze zeggen als bange hondjes: "ow, ga dan maar."![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |