Weet je zeker dat het niet tegen EHBO was ?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:33 schreef Inquistor87 het volgende:
EBOH daar heb ik vroeger tegen gevoetbalt. Toen ik nog voetbalde dus
.
Wij haden jaarlijks een tournooi met alle scholen uit Bommel.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:35 schreef Suijk het volgende:
Schoolvoetbal...zucht.
Wat was dat cool, zo zenuwachtig de avond van te voren!
En schopte 3x zo hard dus zij waren de enige overgebleven partijquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij haden jaarlijks een tournooi met alle scholen uit Bommel.
Werd altijd gewonnen door de school voor moeilijk lerende kinderen.
Die bleven gemiddeld 3 keer zitten en waren dus 20 centimeter groter dan wij.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ook niet veel gekeken. Zo mooi als het bij Claus was zo onwaardig was het nu.
Met de voorlezende Dominee al ultiem dieptepunt.
Het moest persoonlijk zijn. Maar ik zat met kromme tenen te kijken hoe ze het oplas alsof ze de derde klas lagere school een fijne voorleesmiddag wilde bezorgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]Meen je dat nou. Ik vond dit veel echter en directer dan die poppenkast bij Claus. Waarom mag een dominee niet voorlezen?
Dan doe je haar een beetje onrecht, vrees ik. Ze is wie ze is en voor Juliana was ze heel belangrijk, juist in haar laatste levensjaren. Ik vond het eerbetoon van het Journaal zonet trouwens prachtig!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het moest persoonlijk zijn. Maar ik zat met kromme tenen te kijken hoe ze het oplas alsof ze de derde klas lagere school een fijne voorleesmiddag wilde bezorgen.
Kil en koud.
Die dominee heeft geen warme uitstraling idd, maar ik vond de dienst an sich wel mooi, met al dat wit. En Margueritaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:48 schreef tong80 het volgende:
Ik registreer wat ik zag. Ik ken de achtergrond wel. Maar ik vond het onpersoonlijk overkomen.
Gewoon Margarita hoor .. niks duurs met uequote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
En Marguerita
Pizzaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gewoon Margarita hoor .. niks duurs met ue
Kwestie van tijd ... een discussie over integratiebeleid in POL en je bent weer de lul ...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:01 schreef SCH het volgende:
* SCH geeft een rondje, voor het eerst sinds heeeeeeeeeeel lang nergens op Fok meer geband
Pak snel een biertje, je weet nooit hoe land het duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |