Net vrij, morgen filmfestivalquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:03 schreef Gorro het volgende:
Dagje vrij, heerlijk. Vanavond filmfestival
Yep, Amsterdam Fantastic Film Festival.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:44 schreef kinky_queen het volgende:
Welk festival gaan de heren naar toe?
[afbeelding]
Leuk? Leuk? Pai Mei, Die is leuk!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:35 schreef Svensational het volgende:
Is dit een leuk topic?
Ja kijk, die ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:42 schreef victorinox het volgende:
[..]
Leuk? Leuk? Pai Mei, Die is leuk!!!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Uhuh!
Klein tipje: maak 'm 550 pixels breed, dat is de maximale breedte voor een plaatje op Fok! om niet klikbaar te zijn om 'm op mooie grootte te zien, snap je?
Jij bent vroeg op op zaterdagquote:Op zaterdag 17 april 2004 06:21 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
ik schrok wakker omdat ik SADOMANIA nog moest afkijkenquote:Op zaterdag 17 april 2004 09:16 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Jij bent vroeg op op zaterdag.
Dat klinkt erg foutquote:Op zaterdag 17 april 2004 09:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik schrok wakker omdat ik SADOMANIA nog moest afkijken
![]()
Pai Mei is geniaal!quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:42 schreef victorinox het volgende:
[..]
Leuk? Leuk? Pai Mei, Die is leuk!!!
[afbeelding]
Altijdquote:Op zaterdag 17 april 2004 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
hey leeft het hier ook nog?
key dan!quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:32 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Altijd.
M'n baggermaatje!! Wat doe je!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
key dan!
hier maar weer eens wat posten na al die tijd. Weet je wel niet hoe lang het geleden is dat ik Blaatschaap in actie gezien heb op het forum? Echt al heel lang hoor. Ik mis haarquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
M'n baggermaatje!! Wat doe je!!
![]()
Het gevoel is vast wederzijdsquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe lang het geleden is dat ik Blaatschaap in actie gezien heb op het forum? Echt al heel lang hoor. Ik mis haar
BS is bijbruinen...quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het gevoel is vast wederzijds![]()
@ BS wb en we willen pics zienof heb je die niet?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:19 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:
..
blijkbaarquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
BS is bijbruinen...
![]()
Mail ze maar ffquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:15 schreef mamamiep het volgende:
BS zelf staat bijna niet op de foto's. Zij nam steeds de foto's
.
ja, ik heb ze al gezien![]()
je bent mooier dan dat ik me had voorgesteld...quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fantastisch nieuws!!!
Ik ben nu ook verkrijgbaar als action figure
Neuh, maar op zondag ben ik nooit zo'n topperquote:Op zondag 18 april 2004 08:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zware nacht gehad
My fathel made him an offel he couldn't lefuse ?quote:Op zondag 18 april 2004 14:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoi.
Tokyo Godfathers is cool.
zijn ze lekker?quote:Op zondag 18 april 2004 14:30 schreef Sai het volgende:
Ik heb een rol chocolate chip cookies..
The foulth firm by Quentin Talantino, yes. It's anime, you know.quote:Op zondag 18 april 2004 14:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
My fathel made him an offel he couldn't lefuse ?
Ik heb er juist minder zin in gekregen door dat tekenfilmpje.quote:Op zondag 18 april 2004 14:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het Van Helsingpromotekenfilmpje er achteraan was btw van lachwekkend slechte kwaliteit. Mijn broertje van 1 jaar oud kan dat nog beter.
nou hebben we dit weekend nog steeds niet gebaggerd, terwijl ikd e hele zaterdag avond de tijd hadquote:Op zondag 18 april 2004 14:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
zijn ze lekker?
bewaar er een paar voor mij! [afbeelding]
Ik had er al weinig zin in, ik verwachtte al een soort League of Extraordinary Gentlemen (ik had serieus hogere verwachtingen van het tekenfilmpje dan van de film), maar dit was echt onvoorstelbaar slechtquote:Op zondag 18 april 2004 16:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb er juist minder zin in gekregen door dat tekenfilmpje.
Gaat wel komen hoor, ik moet alles ff aan kant hebbenquote:Op zondag 18 april 2004 19:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou hebben we dit weekend nog steeds niet gebaggerd, terwijl ikd e hele zaterdag avond de tijd had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |