Het U2-forum, duh.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Laat me raden: Het Jostiband forum?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:28 schreef Seborik het volgende:
Wow, dit is misschien het meest zinloze topic ooit na de excuses van Sunchaser.
Supersuckersquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ok.
The Boredoms vs Supersuckers.
Have fun.
Ja, hey wat leuk dat jij daar ook weleens op rondsurft!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Laat me raden: Het Jostiband forum?
Ok, misschien kun je dan uitleggen wat het nut is van 300 arbitraire paartjes?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:17 schreef ranja het volgende:
[..]
zeker minder zinloos dan muziekassociatie en wat draai je nu (oude stijl).
Nut... waarom moet alles een nut hebben? Wat is het nut van een toernooi? Wat is het nu van Wat draai je nu? Wat is het nut van een afzeiktopic openen? Wat is het nut van een topic openen van een band die je goed vind maar waarvan je weet dat verder niemand die kent of geinteresseerd in is? Als je er niet zo serieus op ingaat is het best een aardig concept.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:48 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ok, misschien kun je dan uitleggen wat het nut is van 300 arbitraire paartjes?
nieuwe stijl.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:54 schreef Summoner het volgende:
Wat draai je nu oude stijl VS wat draai je nu nieuwe stijl
Ow, ik vind het een stuk leuker dan wat luister je nu of het muziekassociatiespel eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:28 schreef Seborik het volgende:
Wow, dit is misschien het meest zinloze topic ooit na de excuses van Sunchaser.
Misschien kun je beter uitleggen wat je uit mijn opmerkingen haalt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:26 schreef sweek het volgende:
Je legt het nou ook niet echt uit ofzo he?
waar blijft het argument dudequote:Op woensdag 31 maart 2004 00:27 schreef Seborik het volgende:
[..]
Misschien kun je beter uitleggen wat je uit mijn opmerkingen haalt.
Hatebreed.
Radiohead vs Coldplay
Nou, ik haal er nu uit dat ik er blijkbaar geen hol van snap.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:27 schreef Seborik het volgende:
[..]
Misschien kun je beter uitleggen wat je uit mijn opmerkingen haalt.
Hatebreed.
Radiohead vs Coldplay
Het gaat erom dat het zoveel weg heeft van weer een spelletje dat openstaat voor inhoudsloos makkelijk 'scoren', maar hey, wie ben ik om de lol te verpesten he. Zoals je ziet is het topic nog steeds open, maar daar ging je even aan voorbij.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:35 schreef sweek het volgende:
[..]
Nou, ik haal er nu uit dat ik er blijkbaar geen hol van snap.
Jij zegt dat je het topic niks vind, ik zeg van wel.
Ik vind het helemaal niet raar om zo te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |