*zucht*quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:53 schreef blieblie het volgende:
volgens dat boek wel
misschien is net zo een "strik"vlees als varkenshaas. Nog nooit een haas op een varken zien zitten.
De marinade tjap ruikt ranzig..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:58 schreef gazylady2 het volgende:
huhhh volg t ff niet meer... ruiken en horen??
Jaah dat snap ik... maar dat wist ik niet de eerste keer dat ik op zoek moest voor mijn moeder naar een stuk varkenshaas.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:00 schreef febster het volgende:
[..]
*zucht*
Met het beetje slagers kennis die ik heb staat dat "haas" ervoor dat het ergens zat waar het juist wel of geen spieren zaten waardoor het vlees heerlijk mals is (lekker dus) maar daar zit dan ook een prijskaartje aan aangezien niet zo heel veel plekken van het varken aan die eigenschappen voldoen
Tsjaa, aangezien varkenshaas ongeveer om de week in de aanbieding is weet ik ondertussen wel hoe die bakjes eruit zienquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaah dat snap ik... maar dat wist ik niet de eerste keer dat ik op zoek moest voor mijn moeder naar een stuk varkenshaas.
slet! toen was je nog niet eens uit je moeder gekropenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:05 schreef febster het volgende:
[..]
Tsjaa, aangezien varkenshaas ongeveer om de week in de aanbieding is weet ik ondertussen wel hoe die bakjes eruit zien
tja, duhhhhh..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:00 schreef febster het volgende:
Met het beetje slagers kennis die ik heb staat dat "haas" ervoor dat het ergens zat waar het juist wel of geen spieren zaten waardoor het vlees heerlijk mals is (lekker dus) maar daar zit dan ook een prijskaartje aan aangezien niet zo heel veel plekken van het varken aan die eigenschappen voldoen
ik ben er verwekt weet je nogquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
slet! toen was je nog niet eens uit je moeder gekropen
dat kan dus nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:52 schreef amaranta het volgende:
hoe kun je topics terugzoeken in onz waar een slotje opzit
ik kan bijv het vorige ehv topic niet terugvinden
geen ideequote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:52 schreef amaranta het volgende:
hoe kun je topics terugzoeken in onz waar een slotje opzit
ik kan bijv het vorige ehv topic niet terugvinden
heej, jij komt uit rotterdam?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
*mee eens
ahum... bookmarkquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:05 schreef amaranta het volgende:
ik vind het iig kut
want ik weet nog dat ik laatst in onzin iets aan posten was
en toen was ineens het hele topic weg
kip bedoel je?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:00 schreef FlowDesign het volgende:
Varkenshaasjes in roomsaus met champignons, dat is lekker.
Ennuh, Okke. Had je niet biefreepjes moeten pakken ipv varken?
wat jij zegtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
kip bedoel je?.
ik was laatst iets in onzin aan het postenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ahum... bookmark
ohzo... ja komt gewoon omdat de search nog steeds niet fijn werkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik was laatst iets in onzin aan het posten
daarmee bedoelde ik niet het topic van gisteren
maar een ander leuk topic
Und? Moet ik nu in tranen uitbarsten en een kaarsje aansteken voor de overledenen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:27 schreef amaranta het volgende:
zojuist op spaanse zender:
2 mensen verongelukt
zij botsten tegen een andere auto aan die net aan het inhalen was
en dus op de verkeerde weghelft reedt
de auto die in aan het halen was werd bestuurd door een 15 jarige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |