ik hoorde haar gisteren in een interview Nederlands praten, dat was al erg.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:39 schreef febster het volgende:
Ooh dat Engels van die mevrouw die de dienst leid, dat kan echt niet![]()
Succes met NET, Okke was er al een tijdje om nog wat te lerenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik hoorde haar gisteren in een interview Nederlands praten, dat was al erg.
maar goed, ik ga naar de Fontys om tentamen te maken
Twas best gezellig met Ilsequote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:45 schreef febster het volgende:
[..]
Succes met NET, Okke was er al een tijdje om nog wat te leren
Hoe zag ze eruitquote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Twas best gezellig met Ilse.
Ze was giga aardigquote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:59 schreef febster het volgende:
[..]
Hoe zag ze eruit?
R3/R4 vandaag was qua vrouwen weer top
en als ze het niet hebben moet je eens varkens-haasjes proberen...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:47 schreef blieblie het volgende:
zouden ze kipkarbonade verkopen bij de AH?![]()
Varkenshaasjes in honing en sojasausquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:31 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en als ze het niet hebben moet je eens varkens-haasjes proberen...![]()
errug lekker![]()
en wat is dat dan voor recept?? lekker?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Varkenshaasjes in honing en sojasaus...
Hmmm klinkt niet verkeerd.
Maar ik houw maar even voor het gemak dit gerecht zow nauwkeurig mogelijk aan.
Nee manquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Varkenshaasjes in honing en sojasaus...
Hmmm klinkt niet verkeerd.
Maar ik houw maar even voor het gemak dit gerecht zow nauwkeurig mogelijk aan.
varkenshaasje op zn biefstuks...klinkt verleidelijk....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:38 schreef febster het volgende:
[..]
Nee manVarkenshaasje gooi je niet in de wok
Gewoon op zijn biestuks bereiden, das het lekkerste
Dat zal ik hier vanavond even komen meldenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:35 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en wat is dat dan voor recept?? lekker?
maar karbonade kan toch echt niet van een kip komen hoor...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat zal ik hier vanavond even komen melden![]()
Of het lekker is. Tis een wokgerecht.
*zucht*quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:53 schreef blieblie het volgende:
volgens dat boek wel
misschien is net zo een "strik"vlees als varkenshaas. Nog nooit een haas op een varken zien zitten.
De marinade tjap ruikt ranzig..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:58 schreef gazylady2 het volgende:
huhhh volg t ff niet meer... ruiken en horen??
Jaah dat snap ik... maar dat wist ik niet de eerste keer dat ik op zoek moest voor mijn moeder naar een stuk varkenshaas.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:00 schreef febster het volgende:
[..]
*zucht*
Met het beetje slagers kennis die ik heb staat dat "haas" ervoor dat het ergens zat waar het juist wel of geen spieren zaten waardoor het vlees heerlijk mals is (lekker dus) maar daar zit dan ook een prijskaartje aan aangezien niet zo heel veel plekken van het varken aan die eigenschappen voldoen
Tsjaa, aangezien varkenshaas ongeveer om de week in de aanbieding is weet ik ondertussen wel hoe die bakjes eruit zienquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaah dat snap ik... maar dat wist ik niet de eerste keer dat ik op zoek moest voor mijn moeder naar een stuk varkenshaas.
slet! toen was je nog niet eens uit je moeder gekropenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:05 schreef febster het volgende:
[..]
Tsjaa, aangezien varkenshaas ongeveer om de week in de aanbieding is weet ik ondertussen wel hoe die bakjes eruit zien
tja, duhhhhh..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:00 schreef febster het volgende:
Met het beetje slagers kennis die ik heb staat dat "haas" ervoor dat het ergens zat waar het juist wel of geen spieren zaten waardoor het vlees heerlijk mals is (lekker dus) maar daar zit dan ook een prijskaartje aan aangezien niet zo heel veel plekken van het varken aan die eigenschappen voldoen
ik ben er verwekt weet je nogquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
slet! toen was je nog niet eens uit je moeder gekropen
dat kan dus nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:52 schreef amaranta het volgende:
hoe kun je topics terugzoeken in onz waar een slotje opzit
ik kan bijv het vorige ehv topic niet terugvinden
geen ideequote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:52 schreef amaranta het volgende:
hoe kun je topics terugzoeken in onz waar een slotje opzit
ik kan bijv het vorige ehv topic niet terugvinden
heej, jij komt uit rotterdam?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
*mee eens
ahum... bookmarkquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:05 schreef amaranta het volgende:
ik vind het iig kut
want ik weet nog dat ik laatst in onzin iets aan posten was
en toen was ineens het hele topic weg
kip bedoel je?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:00 schreef FlowDesign het volgende:
Varkenshaasjes in roomsaus met champignons, dat is lekker.
Ennuh, Okke. Had je niet biefreepjes moeten pakken ipv varken?
wat jij zegtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
kip bedoel je?.
ik was laatst iets in onzin aan het postenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ahum... bookmark
ohzo... ja komt gewoon omdat de search nog steeds niet fijn werkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik was laatst iets in onzin aan het posten
daarmee bedoelde ik niet het topic van gisteren
maar een ander leuk topic
Und? Moet ik nu in tranen uitbarsten en een kaarsje aansteken voor de overledenen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:27 schreef amaranta het volgende:
zojuist op spaanse zender:
2 mensen verongelukt
zij botsten tegen een andere auto aan die net aan het inhalen was
en dus op de verkeerde weghelft reedt
de auto die in aan het halen was werd bestuurd door een 15 jarige
nee,quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:29 schreef febster het volgende:
[..]
Und? Moet ik nu in tranen uitbarsten en een kaarsje aansteken voor de overledenen?
alle onzin topics waar een slotje opzit kun je niet terugvindenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ohzo... ja komt gewoon omdat de search nog steeds niet fijn werkt.
als ik nu bijv. zoek op "eindhoven" dat zegt ie wel dat ie 500+ topics vindt,
maar ik kan maar op een stuk of 10 klikken... waar zijn die andere dan?
Redelijk goed. Lekker weekeindje wezen uitwaaien op Texel. Dus het gaat wel redelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:25 schreef FlowDesign het volgende:
he juup!hoest nou?
relaxedquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:29 schreef Juup© het volgende:
Redelijk goed. Lekker weekeindje wezen uitwaaien op Texel. Dus het gaat wel redelijk.
keb em al na eh, 10 eh, naja, je weet wel, eh 10 seconden weggekliktquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:49 schreef FlowDesign het volgende:
whahahahaha: http://www.geenstijl.nl/dijkshoorn/column01-20.html
hij moet ff op gang komenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:13 schreef blieblie het volgende:
keb em al na eh, 10 eh, naja, je weet wel, eh 10 seconden weggeklikt.
Wat een sufkut.
Als ik een nieuwe mobo/proc/ram heb zal ik het uitproberenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:34 schreef FlowDesign het volgende:
damn, ik moet eigenlijk wel een nieuwe videokaart hebben want ik kan FarCry niet met alle details op Very/Ultra High en AA 6x en AF 8x spelen(wie wel?
)
Hoer op met je homo-smileysquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:10 schreef ArTiC het volgende:vanuit E'hoven
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:15 schreef r8ality het volgende:
Hoer op met je homo-smileys.
We hebben dequote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoer op met je homo-smileys.
Koel liedje, die hebbik ook ergens.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:34 schreef FlowDesign het volgende:
[afbeelding] U [afbeelding] G [afbeelding] L [afbeelding] Y
You aint got no alibi!
You're UGLY! Yeah! You're UGLY!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
dat is van lizzy macquirequote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Koel liedje, die hebbik ook ergens.
Daphne & Celeste - Uglyquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dat is van lizzy macquire
show smilies testquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:50 schreef ArTiC het volgende:&
&
ej...ik maak reclame voor fok jaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:02 schreef FlowDesign het volgende:
uhhhhhh... mmkay
ik daar geld voor krijg?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:07 schreef FlowDesign het volgende:
omdat?
en wat doe je dan zoal?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:08 schreef ArTiC het volgende:
ik daar geld voor krijg?
Dat kan toch niet!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:33 schreef FlowDesign het volgende:
dan ga je pannekoeken bakken
Slaap lekker hoorquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:10 schreef FlowDesign het volgende:
en welterusten
wou je dan het hele verhaal NOG een keer lezen ofzow???quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:07 schreef FlowDesign het volgende:
cursus quoten nodig?
Whehehe... nee dat ook weer nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:15 schreef gazylady2 het volgende:
wou je dan het hele verhaal NOG een keer lezen ofzow???![]()
![]()
per ongeluk weggehaaldquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Whehehe... nee dat ook weer niet
Ook niet echt tijd voor nu op m'n werk...
je had de laatste
jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:21 schreef gazylady2 het volgende:
lekker terrasjes weer vanmiddag!!
Goedemiddag meneer, lekker aan het genieten van het zonnetjequote:Op woensdag 31 maart 2004 12:52 schreef Juup© het volgende:
Middag dames
middag!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:52 schreef Juup© het volgende:
Middag dames
Yepquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:07 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
middag!!
ook lekker vrij??
je bedoelt natuurlijk chickies checkenquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:16 schreef febster het volgende:
[..]
Yep
Moet eigenlijk recht leren () maar ik ga samen blieblie beetje door de stad slenteren/hangen/op onze ipods wachten
Houdoe
He Laurens, alles goed?quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:35 schreef omegaproject het volgende:
*gaaaaaap*
- met een nieuwe tablet-pc spelen als werk en er goed voor betaald krijgen == leuk!
- als het langer gaat duren dan een paar uur, en je verder niks te doen hebt == SAAI!!
ik verveel me *snif*
ik wil naar buiten
ik wil vrij hebben
ik wil een terrasje pakken
dus... da deze zinloze mededelingen, GOEIE MIDDAG EINDHOVEN!!!!
fotooooowquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:52 schreef daNpy het volgende:
Er ligt een varkentje op mijn kamer
En het is je vriendinquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:52 schreef daNpy het volgende:
Er ligt een varkentje op mijn kamer
Dank jequote:Op woensdag 31 maart 2004 17:53 schreef gazylady2 het volgende:
ik zal even de vrouwen verdedigen.... er waren ook veel mooooie mannen te bewonderen overal.....![]()
krijg je he met t mooie weer....![]()
Oh ja?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:53 schreef gazylady2 het volgende:
ik zal even de vrouwen verdedigen.... er waren ook veel mooooie mannen te bewonderen overal.....![]()
krijg je he met t mooie weer....![]()
Hij stond net op toen ik een foto wilde maken, helaasquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
fotooooow
Sufquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij stond net op toen ik een foto wilde maken, helaas
Nee, het is niet mijn vriendin grapjurk
zeer zekers..kijk maar eens goed rond..quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik zal hem nog eens roepen danquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Suf....
Spieren & Bruin is niet bliebliequote:Op woensdag 31 maart 2004 17:58 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
zeer zekers..kijk maar eens goed rond..
scheelt ook natuurlijk als je al die bruine spieren ziet he ipv witte koppen die uit een dikke coltrui steken....![]()
![]()
does gekquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zal hem nog eens roepen dan
Zonder bruin dan?quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Spieren & Bruin is niet blieblie![]()
misschien ergens onder die speklaag generated by bierquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zonder bruin dan?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
misschien ergens onder die speklaag generated by bier.
ach ja, is leuk om naar te kijken, maar uiteindelijk telt toch de binnekantquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Spieren & Bruin is niet blieblie![]()
*diepgaand*quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:41 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ach ja, is leuk om naar te kijken, maar uiteindelijk telt toch de binnekant![]()
buitenkant mooi is mooi meegenomen, meer niet,
en bovendien, *je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd dat je hebt gekregen, maar wel voor het gezicht dat je trekt..*
quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*diepgaand*
*stil*
ja he niet verwacht?quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*diepgaand*
*stil*
quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:30 schreef amaranta het volgende:
dus bij de kwikfit zeiden ze:
mevrouw, uw remkrachtverdeler is kapot
ik: ow, das nie best, wat gaat dat kosten?
kwikfitter: zo'n 400 euro
ik: das minder
kwikfitter: misschien kende ereen op de sloop halen
ik: das goed, je hoort nog van me
vandaag ik naar Argos in Heeze
ik: meneer ik zoek een remkrachtverdeler
meneer argos: ja dat is goed
even later
meneer: alsjeblieft das dan 35 euro
ik: is dit een remkrachtverdeler?
meneer:ja
ik: weet u dat zeker?
meneer argos: ja dat weet ik zeker
ik: en als hij niet goed is, kan ik dan terugkomen?
meneer argos: ja, dat kan maar het is wel goed
mex was erbij en die vertelde dat hij ook zo'n ding in zn motorkap had zitten,
dus ik zeg, hmm, hoort zo'n ding niet onder de auto te zitten?
mex zegt, weet ik niet
ff later bij de kwikfit
ik: hallo meneer, hier is mijn remkrachtverdeler?
kwikfitter: mevrouw dit is een hoofdremcilinder, die komt uit een motorkap
een remkrachtverdeler hoort onder een auto te zitten
ik: hmm ik dachtal zoiets ja
ik terug naar Argos:
ik: meneer dti is geen remrachtverdeler
argosman: ja dat zie ik
ik![]()
eerlijk gezegd: neequote:Op woensdag 31 maart 2004 19:51 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ja he niet verwacht?![]()
nee ik mocht hem gewoon omruilenquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:52 schreef blieblie het volgende:
[..]![]()
Heeft die Argosman je geen doosje bougievonkjes cadeau gegeven?
van die blauwequote:Op woensdag 31 maart 2004 19:52 schreef blieblie het volgende:
[..]![]()
Heeft die Argosman je geen doosje bougievonkjes cadeau gegeven?
hij had wel doosje liggenquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van die blauwegaat je kar supersnel van, 0-100 onder de 9 seconden
Ik iig welquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:51 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Je moet niet teveel verwachten van de meeste vrouwen, scheelt je een hoop teleurstellingquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:51 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wat weet jij nou van vrouwen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:58 schreef febster het volgende:
[..]
Je moet niet teveel verwachten van de meeste vrouwen, scheelt je een hoop teleurstelling![]()
okeej, en hoe jong ben jij dan??quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:58 schreef febster het volgende:
[..]
Je moet niet teveel verwachten van de meeste vrouwen, scheelt je een hoop teleurstelling![]()
haha, iemand die mij een beetje beter kent buiten fok!quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik iig wel
ze kunnen niet quotenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:10 schreef FlowDesign het volgende:
wat is dat met vrouwen en niet kunnen quoten?![]()
zou dat het zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:12 schreef ArTiC het volgende:
ze kunnen niet quoten
qUOtequote:Op woensdag 31 maart 2004 20:14 schreef amaranta het volgende:
ja ik qoute soms verkeerd ja
maar goed
ja zoiets bedoel ik jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
wat een heaumeauxquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:16 schreef amaranta het volgende:
ik kwam ooit op een forum waar kwoten haast verboden was
elke keer als ik kwootte, kreeg ik een lading kritiek
en meer dan de helft van de mensen daar schrijft ALLES IN HOOFDLETTERS
en ze hebben daar oook nooit van interpunctie gehoord
nee, en zijn helemaal niet goed met comp enzenz.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze kunnen niet quoten
uhuhquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nee, en zijn helemaal niet goed met comp enzenz.
maar vrouwen hebben nog steeds hun kwaliteiten ergen anders liggen hoor.....![]()
in bed?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nee, en zijn helemaal niet goed met comp enzenz.
maar vrouwen hebben nog steeds hun kwaliteiten ergen anders liggen hoor.....![]()
ik kom er ook zeldenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
wat een heaumeaux
daar heb ik ZELF geen oordeel over hahaquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
in bed?
mwah, dat kun je toch wel afleiden aan het oordeel van je (ex)partner(s)quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:23 schreef gazylady2 het volgende:
daar heb ik ZELF geen oordeel over haha![]()
en de referentielijst krijgen jullie ook niet......quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:23 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
daar heb ik ZELF geen oordeel over haha![]()
is het zoveel moeite om een leeg blaadje in te scannen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:25 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en de referentielijst krijgen jullie ook niet......
![]()
ArTiC lees nog eens:quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is het zoveel moeite om een leeg blaadje in te scannen?
touchéquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is het zoveel moeite om een leeg blaadje in te scannen?
alt 0160 ofzietsquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ArTiC lees nog eens:
"nee, en zijn helemaal niet goed met comp enzenz.
maar vrouwen hebben nog steeds hun kwaliteiten ergen anders liggen hoor..... "
gedaan...en nu?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ArTiC lees nog eens:
"nee, en zijn helemaal niet goed met comp enzenz.
nee, geen touché. Dan zou het nml. gelijkspel moeten zijn. Dit is meer 1-0 voor ArTicquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
touché
nu blijkt dat jou kortetermijngeheugen niet zo opperbest is, want er staat dat vrouwen niet goed zijn met computers......quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gedaan...en nu?
koop dan ook fatsoenlijke schoenenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:34 schreef FlowDesign het volgende:
ik had maandag m'n nieuwe Quicks teruggebracht omdat er een stiksel los zat.
Dus dat meisje bij dr. Adams zegt heel vriendeelijk, ja die laat ik maken bij de fijnstikker want dan is het heel netjes...
Krijg ik vandaag telefoontje dat het niet gemaakt kan worden en dat ik of nieuwe mag komen halen, of ze brand het stiksel even af zodat het niet verder los gaat en dan krijg ik 10% (10 euro) terug...
Ja doe dan maar nieuwe!
blaadje onder een scanner leggen en 1 knopje indrukken...is dat al te moeilijk?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:34 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nu blijkt dat jou kortetermijngeheugen niet zo opperbest is, want er staat dat vrouwen niet goed zijn met computers......
en wat je er verder zelf van denkt is aan jou![]()
hé ho. Cruiff had vroeger al Quickiesquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
koop dan ook fatsoenlijke schoenen :')
dat zeg ik: koop dan fatsoenlijke schoenen, Vans ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hé ho. Cruiff had vroeger al Quickies
Over Johan gesproken, ff nederlands elftal kijken
weet ik veel waar ze zijn? thuis? begraven in je achtertuin? zeg jij maar waar je referenties zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:39 schreef gazylady2 het volgende:
ArTiC:
"nee, en kunnen helemaal niet overweg met techniek enzenz.
zo, ben je nu blij?
en btw waar zijn mn referenties dan??????
(wel ff wakker blijven he?!)
ctrl+dubbel Uquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef amaranta het volgende:
ja
ik vraag me af
hoe kun je dubbel onderstrepen in word?
hahaha, die is goed!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef amaranta het volgende:
ja
ik vraag me af
hoe kun je dubbel onderstrepen in word?
iig niet op dat lege blaadje dat ik van jou onder de scanner moest leggen...quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet ik veel waar ze zijn? thuis? begraven in je achtertuin? zeg jij maar waar je referenties zijn.
alt+0156quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:42 schreef amaranta het volgende:
welke toets is dubbel?
*nationaal help-vrouwen-met-de-techniek topicquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:42 schreef amaranta het volgende:
welke toets is dubbel?
omg...quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:44 schreef amaranta het volgende:
en ctrl twee keer op u klikken lukt niet
naar mij mailenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:45 schreef gazylady2 het volgende:
hoe krijg ik fatsoenlijk mn plaatje ge-upload?
tuurlijk honey!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
naar mij mailen
dit is het amarantaquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:45 schreef ArTiC het volgende:
opmaak --> lettertype -->onderlijningstype doet het ook anders
picserver.tk ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:47 schreef gazylady2 het volgende:
zal flow maar weer eens een keertje om help vragen..![]()
*checkt*quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:48 schreef amaranta het volgende:
onderstrepingsstijl heet dat in moderne word versies
ik, amaranta, geloof in principe alles, wat geloofwaardig klinkt, tot het tegendeel bewezen isquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omg...
ja, ik sta bekend op fok als moraalridderquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:50 schreef gazylady2 het volgende:
moraalridster, vandaag niet
haha, is ook wel goed..
correctie: moraalridSTERquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, ik sta bekend op fok als moraalridder
dat blijkt...mijn gras is rood btwquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik, amaranta, geloof in principe alles, wat geloofwaardig klinkt, tot het tegendeel bewezen is
dus als iemand beweert dat het gras in zijn tuin blauw is
geloof ik die persoon
tot het tegendeel bewezen is
nee als moraalridderquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:53 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
correctie: moraalridSTER
omg...ik wil je best in mijn bed..wel als ik niet thuis ben danquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee als moraalridder
maar ik heb er moraalridster van gemaakt
en artic
fijn voor je dat jouw gras rood is
je krijgt me toch niet in jouw huis
en al helemaal niet in jouw bed
wat een slechte verkapte poging om mij in jouw bed te krijgen![]()
ja, ik bedoel, toen jij las dat ik wel goed in bed benquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omg...ik wil je best in mijn bed..wel als ik niet thuis ben dan
jij ookquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:58 schreef gazylady2 het volgende:
ej people fijne avond nog he!!![]()
not even close...quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, ik bedoel, toen jij las dat ik wel goed in bed ben
dacht jij
die moeten we scoren
ja nou, helaas
zijn we het daar over eensquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
insgelijk
Had ik ook tijd geleden. Zaten ze te emmeren over bandbreedte, webruimte blahblahblah, kost geld etc.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:16 schreef amaranta het volgende:
ik kwam ooit op een forum waar kwoten haast verboden was
elke keer als ik kwootte, kreeg ik een lading kritiek
en meer dan de helft van de mensen daar schrijft ALLES IN HOOFDLETTERS
en ze hebben daar oook nooit van interpunctie gehoord
heet jij geen blieblie dan?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Had ik ook tijd geleden. Zaten ze te emmeren over bandbreedte, webruimte blahblahblah, kost geld etc.
Maar ze sloten wel allemaal hun posts af met:
*insert rare tekentjes* groeten blieblie *insert zelfde rare tekentjes*
Twaren overigens bijna allemaal lui van in de 40.
En quoten was iets hels van Fok! .
Tjonge jonge, stelletje schrapers, als je het niet kan betalen start geen forum dan.
En dat je sjaak, klaas of henri heet zie ik wel aan je username. Want jullie zijn van die nitwits die zich registreren onder je eigen naam.
Stelletje knazen.
tuurlijk wel Ar TiC.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heet jij geen blieblie dan?
ze heet Anniequote:Op woensdag 31 maart 2004 21:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
tuurlijk wel Ar TiC.
Hoe is het met je moeder Anne TiC?
dude..het is net een horror filmquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:27 schreef blieblie het volgende:
waar gaat dit over...
Artic bij Amaranta in bed?![]()
*fuck ik mis de PI's in de quick reply*
Ja nee, ik bedoel goeie nummers, niet allemaalquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:32 schreef ArTiC het volgende:
tellende kraaien:
http://www.gracenote.com/(...)5
ze zijn allemaal goedquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoel goeie nummers, niet allemaal.
Like Goodnight Elizabeth, of Die ene over die Cab (fuck hoe heet dat nummer ook alweer).
Leuke sigquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze zijn allemaal goed
welke check jij altijd?quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:13 schreef FlowDesign het volgende:
It is time to check da blogs
www.littlegamers.com (is geen blog, maar wel leuke strip)quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
welke check jij altijd?
www.lulmaarraak.nl is ook wel grappig.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
www.littlegamers.com (is geen blog, maar wel leuke strip)
www.neukia.nl
www.geenstijl.nl
www.logworst.nl
www.nicodijkshoorn.nl (maar dat staat meestal ook als link op geenstijl)
ja heb je wel gelijk in, tis wat meer politiek gericht geworden (denken ze)quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:29 schreef blieblie het volgende:
geenstijl vinnik stukken achteruit zijn gegaan sinds ze zich proberen te profileren als intellectuele weblog.
Bijna geen leuke linkjes of verhaaltjes, alleen maar geschop tegen hun vijanden.
geen dankquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:40 schreef gazylady2 het volgende:
<--- met dank aan flow!!!!!
dat is alles?quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:40 schreef gazylady2 het volgende:
<--- met dank aan flow!!!!!
en wat had jij verwacht dan?quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is alles?
ja, veel werk manquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is alles?
foto van jouquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en wat had jij verwacht dan?
Big Yellow Taxiquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoel goeie nummers, niet allemaal.
Like Goodnight Elizabeth, of Die ene over die Cab (fuck hoe heet dat nummer ook alweer).
tja he, dan wordt het wel heeel moeilijk....quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
foto van jou
*hulp van flow inroept*quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:48 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
tja he, dan wordt het wel heeel moeilijk....
* haar foto al gezien heeftquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
foto van jou
uploadenquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
* haar foto al gezien heeft
dat kan niet... is zo'n icon in MSN messengerquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uploaden
screenie makenquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dat kan niet... is zo'n icon in MSN messenger
whehehe.... neequote:Op woensdag 31 maart 2004 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
screenie maken
whehehe.... JAquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
whehehe.... nee![]()
nee...kom op met die screenie flowquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:54 schreef gazylady2 het volgende:
euhh, mag ik zelf ook nog wat zeggen![]()
![]()
I can't do it Captain! I just don't have the power!quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee...kom op met die screenie flow
Leef je uit!quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:54 schreef gazylady2 het volgende:
euhh, mag ik zelf ook nog wat zeggen![]()
![]()
1 letter, wereld van verschilquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:02 schreef febster het volgende:
I got 99 problems but the bitch ain't one, if you having girl problems i feel bad for your son
quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1 letter, wereld van verschil
ik begin nu pas wakker te wordenquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:08 schreef febster het volgende:
[..]
Het is laat
vliegenmepper!quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:11 schreef Blueman het volgende:
Slapen op dit tijdstip?
had ook gekunt!quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vliegenmepper!
0-0...saaie wedstrijd geweest?quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:19 schreef daNpy het volgende:
Bagger voetbal inderdaad
k...kan ik morgen weer meelullenquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:25 schreef Blueman het volgende:
Ik heb 5 min te gezien
waren er 5 teveel
Als je zegt dat je het slaapverwekend vond en in slaap bent gevallen dan heb je genoeg gezegdquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
k...kan ik morgen weer meelullen
en terechtquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:34 schreef blieblie het volgende:
Whoei, en toen werden de ipods opeens 100 euro duurder.
Extra verzendkostenquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:34 schreef blieblie het volgende:
Whoei, en toen werden de ipods opeens 100 euro duurder.
heaumeaux!quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:38 schreef blieblie het volgende:
Schijt Douane.
Kan ik morgen ook nog naar mijn ouders omdat ze die douane crap per se direct willen hebben.
Stelletje sletten.
joost, jij bent er heel de dag niet eens bij geweest. Je _hoeft_ toch niet terug te lezen?quote:Op donderdag 1 april 2004 00:03 schreef r8ality het volgende:
Mensen. Mensen. Mensen. Ik vind de welbekende stoeptegel inmiddels weer interessanter dan de laatste 6 pagina's. Goeiemorgen, je kunt nog beter bij de kapper gaan zitten.
Waar zijn die dicussies? Waar is het elkaar uitschelden? Waar zijn de sexuele opmerkingen?
Damn.
quote:geytenneuqers
huilie op de wal.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:03 schreef r8ality het volgende:
Mensen. Mensen. Mensen. Ik vind de welbekende stoeptegel inmiddels weer interessanter dan de laatste 6 pagina's. Goeiemorgen, je kunt nog beter bij de kapper gaan zitten.
Waar zijn die dicussies? Waar is het elkaar uitschelden? Waar zijn de sexuele opmerkingen?
Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |