quote:
Mauritius moet ook heel mooi zijn, waar ik alleen benieuwd naar ben, is waarom men Mauritius verkiest boven de Seychellen.
Wij hebben zelf destijds (2 jaar geleden) ook voor die keuze gestaan, en zijn uiteindelijk gekomen op een trip over een paar van de Seychellen eilanden.
MRU is meer ontwikkeld dan de Seychellen of Malediven, plaatsen als Port Louis, etc hebben meer aan diversiteit, daarnaast doen de stranden in het noorden en zuiden echt niet onder dan die van de Seychellen.
De stranden zijn net zo mooi (Bounty reclame is er niets bij), de Hotels zijn net zo goed en soms zelfs beter, ikzelf heb een vakantie doorgebracht in Victoria, maar hotels als Le Meridien, Sugar Beach, etc staan zeker op mijn wishlist, wat men daar onder 5 sterren verstaat zou in Europa 12 sterren zijn
![]()
.
De meeste stranden in MRU zijn openbaar, Grand-Bay en Flic en Flac bijvoorbeeld zijn geweldig. Je neemt gewoon de auto (let op ze rijden daar aan de andere kant v/d weg) en zoekt een plekje wat je aanstaat, de stranden zijn niet vol.
Ik spreek uit ervaring, ik ben er nu in totaal 4 maanden geweest over een periode van 3 jaar, en elke keer weer TOP