quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:39 schreef Rio het volgende:
Als dit de wens is van de familie, wie zijn wij dan om aldoor maar door te gaan zagen over de kleur van de rouwstoet?
Ja, dat zal de reden wel zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:47 schreef Rio het volgende:
En Beatrix is nu eenmaal een control-freak, maar dat wisten we al.
ah je kent haar persoonlijk hoor ik? Anders kun je namelijk deze mening niet hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:47 schreef Rio het volgende:
En Beatrix is nu eenmaal een control-freak, maar dat wisten we al.
Is subjectief denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het gaat toch om de wens van de overleden persoon?
Deze carnavalspraalwagen past absoluut niet bij een oude dame als Juliana.
Wat is dat nou weer? Ik dacht dat dat wel redelijk algemeen bekend was hoor.quote:ah je kent haar persoonlijk hoor ik? Anders kun je namelijk deze mening niet hebben.
HO!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:46 schreef Rio het volgende:
Ja, dat is jouw mening.
Als ze (jouw familie) jouw in een bruine nichtenkist in een broek met een open kruis willen opbaren en je naar je graf vervoeren op een kar getrokken door 15 leernichten zal ook niet iedereen dat geweldig vinden, maar ik neem aan dat iedereen het wel zal respecteren en niet aldoor gaat zeuren.
een mening vormen aan de hand van info versterkt door onze fijne media lijkt me niet echt hetzelfde als je mening vormen aan de hand van het echt kennen van iemand.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:52 schreef Rio het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Ik dacht dat dat wel redelijk algemeen bekend was hoor.
Sorry maar daar heb ik nix van gemerkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:53 schreef Intxaurraga het volgende:
massahysterie![]()
Ja, een hele fijne nuance van je. Alsof een ongegronde mening vormen over onze media beter is. Wat maakt jou in dat opzicht beter dan? Of heb jij de beschikking over informatie die mijn aanname kan weerleggen?quote:een mening vormen aan de hand van info versterkt door onze fijne media lijkt me niet echt hetzelfde als je mening vormen aan de hand van het echt kennen van iemand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |