Neen, ik kan geen japans :'( . Maar er zit niet zoveel geklets in de game. De cut-scenes & intro-scene leggen alles wel uit. Plus ik heb de GBA game kapot gespeeld, dus ik weet hoe de gameplay werkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:58 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik snap er geen hol van, heb je nou een japanse versie gekocht? is hij daar al uit? kan jij japans dan?
Vergeet Robotron en Defender nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:00 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
33,ja en een legio consoles voor die tijd,ja ook uitgekomen in '89, digger is een mijnwerkersspelletje, een manneke dat door de grond moet hakken(toppertje)
En frogger is die kikker die eerst een drukke weg over moest steken en daarna nog eens een kanaaltje met boomstammen,kroko's en schildpadden!.
Ken jij pong??
impossible mission,zaxxon,river riad,decathlon?
![]()
Oftewel heb je geen GBA, en geen vrienden die met enige regelmaat beschikbaar zijn, kun je het spel mooi links laten liggenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:54 schreef BMH het volgende:
meer over four swords+ van mij:
[..]
Stoer!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergeet Robotron en Defender niet
Spelen? Het is goed speelbaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
BMH: WTF moet je met de JPNse versie?
Goede conclusie. Four Swords + is nog erger dan FFCC, die wel gewoon nog goed te spelen is in single player, maar war je toch het gevoel houd dat je iets mistquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:01 schreef febster het volgende:
[..]
Oftewel heb je geen GBA, en geen vrienden die met enige regelmaat beschikbaar zijn, kun je het spel mooi links laten liggen
''Stay a while....stay forever !!''quote:Ken jij pong??
impossible mission,zaxxon,river riad,decathlon?
FF:CC was gewoon een GBA verkoop game. Four swords+ gebruikt de GBA echt! Dit spel word echt beter dankzij de GBA. vertrouw me! Als je dit hebt gespeeld, weet je waarom Nintendo zo aandringt met Connectivity.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goede conclusie. Four Swords + is nog erger dan FFCC, die wel gewoon nog goed te spelen is in single player, maar war je toch het gevoel houd dat je iets mist
ehm.... rightquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Neen, ik kan geen japans. Maar er zit niet zoveel geklets in de game. De cut-scenes & intro-scene leggen alles wel uit. Plus ik heb de GBA game kapot gespeeld, dus ik weet hoe de gameplay werkt.
Four Swords+ is geen geupdate GBA four swords! het is een heel nieuw spel!!
Met FFCC werkt het ook al prima, de manier waarop de menu's werken is nu goed uitgewerkt. En in FS+ zal het vast nog wel beter uitgewerkt zijn, maar ik heb nu eenmaal geen vrienden met een GBA in de buurt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:03 schreef BMH het volgende:
[..]
FF:CC was gewoon een GBA verkoop game. Four swords+ gebruikt de GBA echt! Dit spel word echt beter dankzij de GBA. vertrouw me! Als je dit hebt gespeeld, weet je waarom Nintendo zo aandringt met Connectivity.
Connectivity werkt! Nintendo had echt gelijk!
* BMH is blij met zen gamende moeder/broers/klasgenoten met een GBA & cube.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met FFCC werkt het ook al prima, de manier waarop de menu's werken is nu goed uitgewerkt. En in FS+ zal het vast nog wel beter uitgewerkt zijn, maar ik heb nu eenmaal geen vrienden met een GBA in de buurt.
spel + 4 gba's+ 4 kabeltjes.... no wayquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:03 schreef BMH het volgende:
[..]
FF:CC was gewoon een GBA verkoop game. Four swords+ gebruikt de GBA echt! Dit spel word echt beter dankzij de GBA. vertrouw me! Als je dit hebt gespeeld, weet je waarom Nintendo zo aandringt met Connectivity.
Connectivity werkt! Nintendo had echt gelijk!
Roy,wat is je conclusie over FF:CCquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met FFCC werkt het ook al prima, de manier waarop de menu's werken is nu goed uitgewerkt. En in FS+ zal het vast nog wel beter uitgewerkt zijn, maar ik heb nu eenmaal geen vrienden met een GBA in de buurt.
je kunt het ook in je eentje doen met een Gamecube controller. En je kunt het spel met 2 of 3 spelers doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:06 schreef capibar het volgende:
[..]
spel + 4 gba's+ 4 kabeltjes.... no way![]()
![]()
![]()
Nou in FFCC ga ik wel vaak dood doordat ik op het GBA-scherm moet kijken om bijvoorbeeld van items te wisselen en dan niet op het tv-scherm in de gaten kan houden of ik word aangevallen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2 of 3 controllers?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:08 schreef BMH het volgende:
[..]
je kunt het ook in je eentje doen met een Gamecube controller. En je kunt het spel met 2 of 3 spelers doen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:08 schreef BMH het volgende:
[..]
je kunt het ook in je eentje doen met een Gamecube controller. En je kunt het spel met 2 of 3 spelers doen.
Lees mijn review op de FP maarquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Roy,wat is je conclusie over FF:CC
Absoluut de moeite waard of beter iets anders??
Niet als je FFCC gespeeld hebt. Denk eens aan elke keer dat een medespeler zijn menu moet ingaan. Dan zou je dat op de tv gezien hebben, nu is het mooi op zijn eigen GBA scherm, zonder dat anderen daar last van hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:10 schreef Twizla het volgende:
Jongens ga dan ook optijd naar bed :p. Ik vind het maar een goedkope stunt FF:CC met je gba's voor mp hadden ze net zogoed de controller voor kunnen gebruiken vind ik. Dat zou 'het publiek' veel meer hebben gewaardeert of niet soms?
En online gamen is gratis zeker.....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:09 schreef capibar het volgende:
[..]
dat zal best, maar dat hele connectivity dinges doen ze alleen maar voor het [afbeelding]
tanxquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet als je FFCC gespeeld hebt. Denk eens aan elke keer dat een medespeler zijn menu moet ingaan. Dan zou je dat op de tv gezien hebben, nu is het mooi op zijn eigen GBA scherm, zonder dat anderen daar last van hebben
Dat menuutje had best in het hoekje van het scherm gepast waar ook het plaatje van je poppetje staat (omhoog poppen als je het nodig hebt en daarna weer uit beeld), heeft niemand last vanquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet als je FFCC gespeeld hebt. Denk eens aan elke keer dat een medespeler zijn menu moet ingaan. Dan zou je dat op de tv gezien hebben, nu is het mooi op zijn eigen GBA scherm, zonder dat anderen daar last van hebben
Jawel. Geloof me nou maarquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:12 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dat menuutje had best in het hoekje van het scherm gepast waar ook het plaatje van je poppetje staat (omhoog poppen als je het nodig hebt en daarna weer uit beeld), heeft niemand last van
Nee. In Mario Party enz. heeft er ook niemand last van, en daar staat het nog permanent in beeld.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Geloof me nou maar
en als je gewoon 4 cube's koopt en ze met een LAN verbind kan je toch ook gewoon allemaal met een controller spelen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |