Jij verdient RE4 niet...eerst de remake spelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
En de besturing van Resi 4 wordt nu ook verbeterd
Heb ik gespeeld. Tot zombie nummer 3. Kutquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij verdient RE4 niet...eerst de remake spelen.
Whehehehehequote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij verdient RE4 niet...eerst de remake spelen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb ik gespeeld. Tot zombie nummer 3. KutBesturing
* HomerJ zich trots voelt want heeft de game 4 keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WheheheheheNiet iedereen kan met die controls gamen... alleen de wat beteren onder ons
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
* HomerJ zich trots voelt want heeft de game 4 keer uitgespeeld![]()
yeah sure, zeg nou maar gewoon dat je niet meer durfde.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ik gespeeld. Tot zombie nummer 3. KutBesturing
zegt meneertje diningroom.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
yeah sure, zeg nou maar gewoon dat je niet meer durfde.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:19 schreef capibar het volgende:
[..]
zegt meneertje diningroom
jij hebt the twin snakes niet eens gekochtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
niet meer
oh wat zou ik hem graag een keer aan jou uitlenen.
maar goed dan ga je weer zeiken dat het een bagger spel is en de controls enzo.
eentje zonder geldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:29 schreef capibar het volgende:
[..]
jij hebt the twin snakes niet eens gekocht
wat voor gamer ben je dan![]()
Idd ik heb hem ook niet gekoctt ben ik nu geen echte gamer ??quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
eentje zonder geld
aint we all?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
eentje zonder geld
je bent dus geen echte gamer nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:44 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Idd ik heb hem ook niet gekoctt ben ik nu geen echte gamer ??![]()
Hou oud ben jij? Heb jij een NES gehad? Heb je ooit Prince of Persia op een 286 gespeeld? Weet je wat Digger voor een game is? Wat is het doel in Frogger?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:50 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent dus geen echte gamer nee.
Ik ben ook pas 14 en ik heb geen werk en ik heb geen geldboom en helaas komt het geld niet uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:50 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent dus geen echte gamer nee.
quote:"As far as saving goes, could you play single player and continue on your quest and have a friend(s) join in later on? Or do you have to select how many players per file?"
Yes, you can save your game with at the end of a level. You can contunue with anyone, anytime.
"i'd buy it for an updated version of Lttp, i thought that's what we're getting, i guess it's good for multi p, but playing with 4 links the whole time? i want the original story too."
Four Swords+ is not Lttp in multiplayer. It does use the same style of graphics, only updated with gamecube graphics effects. You do visit some Lttp locations, such as zelda's castle.
"Is it worth getting if your going to play just single player? In your opinion??"
Hard to say, realy. This game is a multiplayer game, just like FF:CC. If you havn't got friends with GBA's, or havn't got a GBA yourself, you should pass this game. It's a awesome game, one of the best on gamecube, but you have to play it like it is meant to be played. And that is in Multiplayer with GBA's.
"Is it still enjoyable or playable even whitout japanese knowledge? Is the story important at the end of the stages?"
There isn't alot of text at all. You will get some text at the end of a levels, but you can skipp it, without missing out anything. The intro-cutscene makes the adventure very clear.
ik ben 14, ik heb geen NES gehad, ik heb price of persia gespeeld (ok, op een 486) ik weet wat digger voor een game is (geultjes graven en steentjes laten vallen) en ik weet wat het doel in frogger is (de weg overstekenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hou oud ben jij? Heb jij een NES gehad? Heb je ooit Prince of Persia op een 286 gespeeld? Weet je wat Digger voor een game is? Wat is het doel in Frogger?
Als je die antwoorden weet ben je iig al een klein beetje in mijn aanzien gestegen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hou oud ben jij?14 Heb jij een NES gehad?ja Heb je ooit Prince of Persia op een 286 gespeeld?ja Weet je wat Digger voor een game is?ja! Wat is het doel in Frogger?aan de overkant komen ?
Als je die antwoorden weet ben je iig al een klein beetje in mijn aanzien gestegen.
ik snap er geen hol van, heb je nou een japanse versie gekocht? is hij daar al uit? kan jij japans dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:54 schreef BMH het volgende:
meer over four swords+ van mij:
[..]
quote:Vergeleken met Sony en met name Microsoft doet Nintendo het heel wat rustiger aan met het uitbrengen van nieuwe hardwarebundels voor hun GameCube spelcomputer. Gezien de concurrentie er toch aardig wat succes mee heeft, lijkt Nintendo zelf nu echter ook wat intensiever aan de bundelstrijd mee te willen doen. Hiertoe heeft men nu een deal gesloten met 's werelds grootste uitgever, Electronic Arts.
Nintendo zal in samenwerking met EA twee nieuwe bundels op de markt brengen. Dit zijn een Need for Speed: Underground en een Fifa 2004 pack. Hieruit blijkt al wel dat men zich met deze nieuwe sets voornamelijk op de mainstream wil richten in plaats van de meer hardcore gamers.
Voorlopig zijn beide packs enkel in Duitsland verkrijgbaar, maar verwacht mag worden dat ook de rest van Europa snel zal volgen. Of het bundelen van deze twee games overigens wel zo'n goed idee is, moet nog afgewacht worden. Immers zijn beide games al een aantal maanden uit en beide lijken al een beetje over hun verkooptop heen te raken.![]()
Helaas. FAILEDquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:54 schreef capibar het volgende:
ik heb geen NES gehad
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:59 schreef _Administr8or_ het volgende:
Er komen nieuwe Gamecube bundels!
Deze keer met EA Games!
[..]
33,ja en een legio consoles voor die tijd,ja ook uitgekomen in '89, digger is een mijnwerkersspelletje, een manneke dat door de grond moet hakken(toppertjequote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hou oud ben jij? Heb jij een NES gehad? Heb je ooit Prince of Persia op een 286 gespeeld? Weet je wat Digger voor een game is? Wat is het doel in Frogger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |