Harvest moon. Niet mijn type game, maar deze schijnt langer te zijn dan Pikmin. Pikmin is t e doen binnen 10 uur.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:29 schreef McGilles het volgende:
Scenario: Savonds thuis in je 1tje
Spel: Pikmin of Harvest Moon?
Waar heb ik op de lange duur het meeste plezier van? Snel reageren want ik ga over 30min bestellen
net alsof er sprake zou zijn van slowdownquote:"Any slowdown?"
None. The game runs fluidly all the time. The effects are amazing! early in the game an enemy will hit the ground with a weapon, and this will create a huge shockwave wich looks totaly jaw-dropping
Harvest moon.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:29 schreef McGilles het volgende:
Waar heb ik op de lange duur het meeste plezier van? Snel reageren want ik ga over 30min bestellen
Memorycard.. handig voor savegames en zoquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat is dat ding onder de zelda en naast de cube?
OP aangepast tnx voor het plaatje!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit zijn beelden van RE4 die op de cube draait. 30fps.
voor in de op:
[afbeelding]
source: http://members.home.nl/diepeveen/fok1.jpg
Je bedoelt hetzelfde filmpje en link als al eerder in dit topic vermeldt en waar al het halve topic over gaat?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:39 schreef kipknots het volgende:
Er staan twee (officiele) filmpjes van Resident Evil 4 en Killer 7 op http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6297
Ik heb ze net gekeken en ze zien er beide gruwelijk uit. Vooral het detail in Resident Evil 4: In beweging ziet het er nog veel mooier uit als op de stilstaande screens en ook qua gameplay lijkt er veel te zijn toegevoegd. Vooral de eerste bossfight waarvan je een stukje ziet lijkt briljant.
Edit: Hier staan de filmpjes in betere kwaliteit: http://www.1up.com/articl(...)p
ehm, right...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Memorycard.. handig voor savegames en zo
Ehm ja. Het topic gaat sneller dan ik dachtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je bedoelt hetzelfde filmpje en link als al eerder in dit topic vermeldt en waar al het halve topic over gaat?
Harvest moon ongeveer ehhh heel veel het je nog vrije tijd over???? in dit spel gaat echt veel tijd zitten!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:29 schreef McGilles het volgende:
Tis iig niet de afstandbediening voor de Gamecube van Koeiquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:47 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ehm, right...
voor zover ik het weet ziet zo'n ding er anders uit
Panic Maker (PS2): http://www.capcom.co.jp/panic/quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:59 schreef kipknots het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat dat derde spel in dat filmpje is. Dat ziet er wel erg maf uit.
ik word depressief van alles wat grijs is.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:57 schreef speknek het volgende:
Die ragdoll physics in RE4, geweldig!
En Killer 7 lijkt me nog steeds heel cool, maar volgens mij word je wel zwaar depressief van het spel.
Wacht maar tot je boven de 20 bent, dan wordt je depri van jezelfquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:04 schreef capibar het volgende:
[..]
ik word depressief van alles wat grijs is.
Haal die grijze avatar dan weg.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:04 schreef capibar het volgende:
[..]
ik word depressief van alles wat grijs is.
zwart/witquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:07 schreef Dromer het volgende:
[..]
Haal die grijze avatar dan weg.![]()
Je klinkt als een oude manquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je boven de 20 bent, dan wordt je depri van jezelfGrijze hare, rimpels, trillende handen, geheugenverlies, etc...
Het is serieus niet normaal hoe fucking stoer dat filmpje is van 68 mbquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:40 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Ik neem aan dat jullie de nieuwe footage hebben gezien van Ressie 4? Ongelofelijk!!
ik ga hem niet halen, word ik alleen maar nog depressiever van....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is serieus niet normaal hoe fucking stoer dat filmpje is van 68 mbOMFG MUST HAVE
Jahquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:42 schreef Roi het volgende:
Als je in het water valt moet je echt als de tering bashen!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:09 schreef Chocobo het volgende:
Het is serieus niet normaal hoe fucking stoer dat filmpje is van 68 mbOMFG MUST HAVE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |